Gå til innhold

Har operert kjønsleppene mine..

Fremhevede innlegg

Skrevet
hunteragain skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt mobbet for utseendet hele mitt offentlige liv. Fra førskole til jeg måtte slutte på grunn av hvor mye jeg hatet ansiktet mitt. Jeg kan ikke ha jobb fordi jeg folk behandler meg annerledes. Jeg er en av de få som faktisk trenger plastisk kirurgi. Jeg har en skade i ansiktet fra da jeg var spedbarn. 

Og du er sikker på at det ikke bare er inni hodet ditt? For jeg har jobbet med mange mennesker med diverse utseende, men ingen har blitt behandlet annerledes. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hunteragain skrev (2 minutter siden):

Jeg har blitt mobbet for utseendet hele mitt offentlige liv. Fra førskole til jeg måtte slutte på grunn av hvor mye jeg hatet ansiktet mitt. Jeg kan ikke ha jobb fordi jeg folk behandler meg annerledes. Jeg er en av de få som faktisk trenger plastisk kirurgi. Jeg har en skade i ansiktet fra da jeg var spedbarn. 

Kanskje du trenger å jobbe litt med selvbildet ditt, og hvordan mobbingen har innvirket på deg? Hvis ikke, så vinner nesten mobberne, og du gir dem rett i å mobbe deg for den du nettopp er, noe som er totalt feilslått! 

• Liker 1
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Og du er sikker på at det ikke bare er inni hodet ditt? For jeg har jobbet med mange mennesker med diverse utseende, men ingen har blitt behandlet annerledes. 

Hvordan kan snakke for de menneskene du behandler? Du vet ikke hva de synes. 

Skrevet
hunteragain skrev (Akkurat nå):

Hørt om ærlighet og åpenhet overfor seg selv og andre?

• Liker 1
Skrevet
hunteragain skrev (Akkurat nå):

Nei, altså, det vet man aldri, mange sliter psykisk. Man kan likevel vite at man selv aldri behandler noen annerledes. 

Mennekset kommer i mange forskjellige innpakninger. Det er sjeldent er problem før vedkommende gjør det til et problem selv.

• Liker 1
Skrevet

Folk som benekter lookisme og konsekvensene det får, er ikke ærlige med selv selv. Hvorfor tror dere det er så mange incels og insols? 

Skrevet
hunteragain skrev (2 minutter siden):

Folk som benekter lookisme og konsekvensene det får, er ikke ærlige med selv selv. Hvorfor tror dere det er så mange incels og insols? 

Så en utseendeavhengig person som lider av anorexia, er da helt rettmessig i ditt hode, fordi vedkommende bare gjør som den føler er rett for seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...