Gå til innhold

Har operert kjønsleppene mine..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så usikker  på om resultatet er/blir bra. Vet at det tar 3-6 uker før alt er grodd, men jeg lurte på om noen her har tatt operasjonen før, og kan si meg om dette er normalt. Under 1 uke siden jeg opererte.

Den ene siden er mye mer hoven enn den andre. Det er også et stort blåmerke på den ytre kjønnsleppen. Er det normalt eller har kirurgen skjært helt skjevt ?

Ned mot rumpa ser det ut som hele leppa er fjernet, og sydd fast I den ytre. Er kanskje 2 mm kjønnslepper igjen bak der...

De indre ser svært små ut, og jeg mistenker at kirurgen tok bort mer en vi var enige om. Er det normalt at det skal være slik?

Huden over og like under klitoris er ikke skjært i, men det er der jeg er mest hoven, i tillegg til den ene ytre kjønnsleppen. Egentlig ser det ut som det stikker ut 2-3 cm med klitoris/hud og alt under er omtrent fjernet så det ser ikke pent ut.

Anonymkode: 86d67...8b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig hoven en stund. Jeg må innrømme at jeg ikke turte å se selv, så da jeg var hos legen min en uke etterpå så ba jeg henne sjekke det. Og da det ut til å gro fint. Men at jeg var veldig hoven. 

Jeg så vel ikke på det før det hadde gått en måned. Og enda da så var det litt rart. Så hvis du er i tvil så spør om en sjekk av legen. 

Anonymkode: 041ae...f38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er så usikker  på om resultatet er/blir bra. Vet at det tar 3-6 uker før alt er grodd, men jeg lurte på om noen her har tatt operasjonen før, og kan si meg om dette er normalt. Under 1 uke siden jeg opererte.

Den ene siden er mye mer hoven enn den andre. Det er også et stort blåmerke på den ytre kjønnsleppen. Er det normalt eller har kirurgen skjært helt skjevt ?

Ned mot rumpa ser det ut som hele leppa er fjernet, og sydd fast I den ytre. Er kanskje 2 mm kjønnslepper igjen bak der...

De indre ser svært små ut, og jeg mistenker at kirurgen tok bort mer en vi var enige om. Er det normalt at det skal være slik?

Huden over og like under klitoris er ikke skjært i, men det er der jeg er mest hoven, i tillegg til den ene ytre kjønnsleppen. Egentlig ser det ut som det stikker ut 2-3 cm med klitoris/hud og alt under er omtrent fjernet så det ser ikke pent ut.

jeg opererte mine. kirugen tok Alt for mye på ene siden, noe som resulterte i at hele indre kjønnsleppe er borte på midten, med fliker på begge endene. dette resulterte i at arrvevet ble for stramt noe som gjorde at det gjorde enda vondere etter at det grodde enn flr jeg fikk de operert (hadde smerter i forbindelse med bruke av jans, sykling og samleie)

så jeg måtte tilbake og få arrvevet "snittet" slik at det ble mer fleksiblet igjen. etter det gjrode det ikek vodnt lenger. hvordan det ser ut plager ikke meg, er bare glad for at alle smertene er borte.

Anonymkode: 88206...1fd

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress, det blir fint etter noen uker, jeg er veldig fornøyd. Det et jo et sår som skal gro og det er hovent en stund etterpå. Om en måneds tid r du superhappy

Anonymkode: 23718...679

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

jeg opererte mine. kirugen tok Alt for mye på ene siden, noe som resulterte i at hele indre kjønnsleppe er borte på midten, med fliker på begge endene. dette resulterte i at arrvevet ble for stramt noe som gjorde at det gjorde enda vondere etter at det grodde enn flr jeg fikk de operert (hadde smerter i forbindelse med bruke av jans, sykling og samleie)

så jeg måtte tilbake og få arrvevet "snittet" slik at det ble mer fleksiblet igjen. etter det gjrode det ikek vodnt lenger. hvordan det ser ut plager ikke meg, er bare glad for at alle smertene er borte.

Anonymkode: 88206...1fd

Ser ut som han har tatt for mye her også. Spesielt på den ene siden. På et område ser det rett og slett ut som alt er borte eller den indre er sydd sammen i den ytre, hvis du skjønner. Men kanskje ser det bare slik ut nå siden de ytre leppene er så hovne.

Måtte du betale noe for å få det snittet? Ventet du lenge etter operasjonen med å gjøre det?

Det ble ikke planlagt noen etterkontroll for meg, synes det var litt rart for jeg leser jo på nett at det er vanlig å ha minst en etterkontroll.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg opererte også for en uke siden. Føler egentlig at det ikke er så mye forandret og den en leppa henger fremdeles utenfor den ytre, mens den andre har blitt passe. Føler nesten det ble tatt for lite. 

Jeg er lite hoven egentlig, men det presser litt når jeg går og det er sårt. Klitorishuden er hos meg også bevart. Det betyr at den står mer ut og er mer markert hos meg også, men slik må man forvente at det blir når man minsker/ forkorter leppene. Derfor jeg var usikker på operasjon i utgangspunktet. Det blir nok ikke penere, men leppene skaper ikke smerter lenger og det er viktigst. Mannen min elsket leppene mine så jeg tok ikke operasjon av kosmetisk grunner. 

Anonymkode: 0cfe0...eab

• Liker 1
Skrevet

Håper du blir fornøyd med resultatet.

Har en gang vært med med en kvinne med perfekte kjønnslepper. Det var nøyaktig samme sexen som med alle de andre. Hverken bedre eller dårligere. Er rystet over at arrvev og slikt kan gi smertermpg senvirkninger.

Jeg ville aldri operert en type svampevev. Man vet ikke hvordan leppene sveller opp når damene blir opphisset og slikt kan jo ikke kirurgen regne seg frem til når han snitter i vei. Men dette er vel ikke tråden for dette.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har operert og er halvveis fornøyd.

Det ble skjevt, men trøster meg med at alle er skjeve. Måtte operere to ganger fordi det ble FOR skjevt første gangen. Kirurgen sa at han ikke forsto hvordan det kunne bli sånn.

Rett nedenfor klitoris på den ene siden er det også et hakk, det ser rart ut hvis man studerer det.

Men jeg har aldri angret. Aldri!

Og ingen mann har klaget, en har sagt jeg har nydelig fitte, de andre har ikke kommentert annet enn hvor digg den føles. Ingen har avslått fra oralsex, de fleste har holdt på i evigheter (jeg er ikke så glad i det).

Anonymkode: ba65e...2b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble skjevt, men trøster meg med at alle er skjeve. Måtte operere to ganger fordi det ble FOR skjevt første gangen. Kirurgen sa at han ikke forsto hvordan det kunne bli sånn.

Rett nedenfor klitoris på den ene siden er det også et hakk, det ser rart ut hvis man studerer det.

Og ingen mann har klaget, en har sagt jeg har nydelig fitte, de andre har ikke kommentert annet enn hvor digg den føles. Ingen har avslått fra oralsex, de fleste har holdt på i evigheter (jeg er ikke så glad i det).

Det ser skjevt ut hos meg også. Hvor mye forskjellig var det? Måtte du betale operasjonene selv eller fikk du dekket noe?

Kirurgen sa han ikke ville ta for mye slik at det ble helt åpent mellom kjønnsleppene, og heller la de indre og ytre kjønnsleppene være like lange, også med tanke på at klitoris ikke ble "stående igjen" på toppen og overgangen ble markert. Mest mulig naturlig resultat. Men den ene er fremdeles lang, selv om det er tatt noe, men det er minimalt😶. Håper det er noe hevelse som gjør det..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opererte også for en uke siden. Føler egentlig at det ikke er så mye forandret og den en leppa henger fremdeles utenfor den ytre, mens den andre har blitt passe. Føler nesten det ble tatt for lite. 

Jeg er lite hoven egentlig, men det presser litt når jeg går og det er sårt. Klitorishuden er hos meg også bevart. Det betyr at den står mer ut og er mer markert hos meg også, men slik må man forvente at det blir når man minsker/ forkorter leppene. Derfor jeg var usikker på operasjon i utgangspunktet. Det blir nok ikke penere, men leppene skaper ikke smerter lenger og det er viktigst. Mannen min elsket leppene mine så jeg tok ikke operasjon av kosmetisk grunner. 

Ja jeg forstår jo at det blir en viss overgang der.. det er skjært opp til rett under klitoris hos meg. Stingene går opp dit.. jeg ville helst fjerne huden over også men fikk beskjed om at det gjør vi ikke.

Klitoris står mye mer ut nå og skulle tro at kirurgen ikke tok SÅ mye av leppene når det blir en såpass stor forskjell.. det er både stygt og ubehagelig.

Klitorishuden hos meg er tjo tredoblet i størrelse fra hva det var. Skjønner ikke om det er noe galt, eller om det bare er hovent, men håper på det siste..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor opererte du? Jeg er veldig skjev, men ingen har klaget 😅

Anonymkode: de066...3da

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke operert, men det du beskriver i forhold til hvor legen har fjernet, hvor mye osv høres det helt normalt ut! Og det trenger ikke å være 100% symmetrisk tviler på at det er vanlig. Du blir nok fornøyd når hevelsen går bort, gi det litt tid!

Anonymkode: a6c3d...582

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lange indre kjønnslepper hadde dere som har operert? Mine er 3 cm når jeg strekker dem. De stikker alltid utenfor de ytre kjønnsleppene og jeg kan bli øm osv, hvis jeg ikke bretter dem inn, i tillegg til at de kan komme i veien under sex, men jeg ønsker ikke å operere. Bla pga redsel for at ting kan bli enda verre av operasjon. 

Anonymkode: 760b4...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja jeg forstår jo at det blir en viss overgang der.. det er skjært opp til rett under klitoris hos meg. Stingene går opp dit.. jeg ville helst fjerne huden over også men fikk beskjed om at det gjør vi ikke.

Klitoris står mye mer ut nå og skulle tro at kirurgen ikke tok SÅ mye av leppene når det blir en såpass stor forskjell.. det er både stygt og ubehagelig.

Klitorishuden hos meg er tjo tredoblet i størrelse fra hva det var. Skjønner ikke om det er noe galt, eller om det bare er hovent, men håper på det siste..

Helt likt hos meg, fra under klitoris og på de indre leppene, men er jo noen cm igjen av de indre enda. Endelig slutt på klemte og såre lepper! Håper ikke klitoris får mer press/ ømhet nå da.. Ikke lett å leve med dette, ikke alle som skjønner. 

Dette er nok hevelse som gjør at huden over kitoris er doblet, det tar noen uker til endelig resultatet. Det blir nok bedre skal du se. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor strekker dere leppene for å måle dem?

Anonymkode: 75860...cd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor strekker dere leppene for å måle dem?

Anonymkode: 75860...cd8

Fordi det er slik man måler leppenes lengde. Når de ikke strekkes ut, ligger de jo gjerne litt sammenkrøllet inni labia majora. 

AnonymBruker
Skrevet

Wooow dette er fascinerende. (Er kvinne, ingen Creap 😅). Det tok meg lang tid å skjønne hvor forskjellige vi kvinner kan være der nede. Å se på naked attraction gjorde meg mer bevist 🙈 Men kan virkelig klitoris være så stor?? Min er nesten ikke eksisterende... vil jo tro at de som har mer synlig klitoris kan nyte sex bedre? Kanskje det er derfor jeg nesten aldri er kåt 😂 kanskje jeg har underutviklet klitoris... 

Men noen nevner også kjønnslepper lenger bak mot rumpa. Jeg har ingenting jeg 😳 Er liksom bare hullet rett inn i kjeden... er jeg kanskje på helt andre siden av skalaen igjen? Dere ønsker fjerne, mens jeg kunne kanskje tenkt meg mer 🙈

Anonymkode: 13824...e0c

• Liker 3
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis operert i Drammen? 

Min kirurg tok også alt for mye nederst og i tillegg strammet stingene så mye på den ene siden at jeg nå har to "tagger"😔 Er mer fornøyd nå enn før operasjon men skulle ønske det var litt bedre gjort.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det er slik man måler leppenes lengde. Når de ikke strekkes ut, ligger de jo gjerne litt sammenkrøllet inni labia majora. 

Jeg prøvde dra ut min på badet nå, men jeg får ikke tak i den 😥 unormalt?? Underlivet mitt er på en måte bare en lukket sprekk..... mangler jeg kjønnslepper??

Anonymkode: 13824...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...