AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Del Skrevet 3. juni 2021 Første prøveperiode. Trur egentlig jeg får mensen da jeg kjenner litt murringer de siste dagene innimellom. Aner ikke hvor lang lutealfase jeg har. vil ikke teste helt enda. hvordan synes dere prøvere tempen ser ut. Ligger en halv grad høyere enn før eggløsning. Anonymkode: fa52e...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Del Skrevet 3. juni 2021 Temperaturen dropper jo, så menstruasjon dukker nok opp i morgen. Anonymkode: 2bdf0...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. juni 2021 #3 Del Skrevet 3. juni 2021 Fin og høy temp, blir spennende å se ja 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Del Skrevet 3. juni 2021 Laura80 skrev (1 time siden): Fin og høy temp, blir spennende å se ja 😍 Men føles innimellom som mensen skal komme. Litt murringer. Så vil tru hun over har rett. At mensen et på vei 😀 men lov å håpe. ts Anonymkode: fa52e...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 3. juni 2021 #5 Del Skrevet 3. juni 2021 Har sjeldent hørt om de som har lengre lutealfase enn 14, vanligere å ha 10-14 dager. Nå er det 15 dager siden EL og imorgen 15 dagers lutealfase. Ville nok tatt en test imorgen dersom tempen ikke halveres igjen mot før EL temp 😉 Lykke til! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Del Skrevet 3. juni 2021 Niny skrev (12 minutter siden): Har sjeldent hørt om de som har lengre lutealfase enn 14, vanligere å ha 10-14 dager. Nå er det 15 dager siden EL og imorgen 15 dagers lutealfase. Ville nok tatt en test imorgen dersom tempen ikke halveres igjen mot før EL temp 😉 Lykke til! 🤞 Lest at opp til 18 dager er normalt. Skal teste om mensen ikke kommer i løpet av helga 😀 Anonymkode: fa52e...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå