AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #101 Del Skrevet 4. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror han saksøkte klubben fordi han ble nektet å dusje sammen med kvinnene. Vektløfteren! Laurel Hubbard derimot, han skal antagelig til OL. Anonymkode: 0a8e1...350 Om Laurel Hubbard vinner bør journalistene gratulere sølvvinneren som om hun vant gull. Anonymkode: b8e57...d9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #102 Del Skrevet 4. juni 2021 On 6/3/2021 at 4:15 PM, AnonymBruker said: Feministene har sovet i timen når de i så liten grad har protestert mot denne typen angrep på kvinnekjønnet. Å måtte finne seg i å få biologiske menn inn i kvinnegarderober er jo helt sykt, og det setter kvinnekampen kraftig tilbake. Anonymkode: fe188...105 De har ikke sovet i timen. De blir ofte angrepet og til dels fysisk fordi de mener at biologiske menn som skifter kjønn fremdeles er menn. En transkvinne vil aldri noensinne kunne bli 100% kvinne. Å ty til fysisk vold er en uting, og virkelig ikke særlig kvinnelig. Jeg er for øvrig en biokvinne, altså en biologisk kvinne om jeg må bruke et uttrykk. Helst vil jeg bare forholde meg til det enkleste – kvinne. Anonymkode: a7c97...186 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #103 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om Laurel Hubbard vinner bør journalistene gratulere sølvvinneren som om hun vant gull. Anonymkode: b8e57...d9b Tvert imot, de hyller og gratulerer ham for hans mot når han stjeler gullmedaljer, ære, inntekt og idrettskarrierer fra unge kvinnelige urinnvånere. Anonymkode: 0a8e1...350 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #104 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De har ikke sovet i timen. De blir ofte angrepet og til dels fysisk fordi de mener at biologiske menn som skifter kjønn fremdeles er menn. En transkvinne vil aldri noensinne kunne bli 100% kvinne. Å ty til fysisk vold er en uting, og virkelig ikke særlig kvinnelig. Jeg er for øvrig en biokvinne, altså en biologisk kvinne om jeg må bruke et uttrykk. Helst vil jeg bare forholde meg til det enkleste – kvinne. Anonymkode: a7c97...186 Cis-kvinne heter det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #105 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Cis-kvinne heter det😊 Nei. Det blir ikke noe cizzzz. Anonymkode: 0a8e1...350 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shutterflyx Skrevet 4. juni 2021 #106 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 🙄 Hvilke idretter da? Anonymkode: da16f...2dd Ridning. Her stiller kvinner og menn på samme nivå. -shutterflyx- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #107 Del Skrevet 4. juni 2021 1 hour ago, Shutterflyx said: Ridning. Her stiller kvinner og menn på samme nivå. -shutterflyx- Det er vel mer enn sport. Anonymkode: da16f...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #108 Del Skrevet 4. juni 2021 1 hour ago, Hannah80 said: Cis-kvinne heter det😊 "Cis" er et totalt unødvendig ord. Anonymkode: da16f...2dd 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #109 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg forstår det. Hun er biologisk en mann. Og fordi hun er biologisk mann har hun visse fysiske fordeler. Og da blir det urettferdig for de andre. Da kunne man like så godt ha unisexlag med menn og kvinner. Det med garderoben. Er hun kjønnsoperert, så forstår jeg ikke problemet. Hun er en kvinne utad. Det er sikkert mange lesbiske kvinner på laget som er mer "truende" til å sikle - om det er det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #110 Del Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Jeg forstår det. Hun er biologisk en mann. Og fordi hun er biologisk mann har hun visse fysiske fordeler. Og da blir det urettferdig for de andre. Da kunne man like så godt ha unisexlag med menn og kvinner. Det med garderoben. Er hun kjønnsoperert, så forstår jeg ikke problemet. Hun er en kvinne utad. Det er sikkert mange lesbiske kvinner på laget som er mer "truende" til å sikle - om det er det som er problemet. Jeg har aldri følt meg truet av lesbiske i garderoben. Hvorfor skulle jeg det? Det er jo kvinner. Anonymkode: 5bab8...4f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #111 Del Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Det er sikkert mange lesbiske kvinner på laget som er mer "truende" til å sikle - om det er det som er problemet. Hahaha😂 Jeg har mer enn nok med meg selv i garderoben, enn å sikle på damene. ( Hvis ikke Lady Gaga plutselig skulle dukke opp😁) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #112 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Hahaha😂 Jeg har mer enn nok med meg selv i garderoben, enn å sikle på damene. ( Hvis ikke Lady Gaga plutselig skulle dukke opp😁) Da tror jeg du misforsto poenget - om du tror jeg mener det er noe alle lesbiske kvinner gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #113 Del Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Da tror jeg du misforsto poenget - om du tror jeg mener det er noe alle lesbiske kvinner gjør. Jeg skjønte det. Bare tulla😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #114 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri følt meg truet av lesbiske i garderoben. Hvorfor skulle jeg det? Det er jo kvinner. Anonymkode: 5bab8...4f4 Truende og truet er to forskjellige ord. Jeg har heller aldri følt meg truet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #115 Del Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (15 minutter siden): Jeg forstår det. Hun er biologisk en mann. Og fordi hun er biologisk mann har hun visse fysiske fordeler. Og da blir det urettferdig for de andre. Da kunne man like så godt ha unisexlag med menn og kvinner. Det med garderoben. Er hun kjønnsoperert, så forstår jeg ikke problemet. Hun er en kvinne utad. Det er sikkert mange lesbiske kvinner på laget som er mer "truende" til å sikle - om det er det som er problemet. Hva er grunnen til at kvinner og jenter ikke fortjener egen garderobe fri for menn? Hvorfor er menns "behov", som oftest seksuelle behov, viktigere enn kvinners sikkerhet og verdighet? Hva er grunnen til at kvinner og jenter ikke kan bedrive idrett uten at hele den mannlige befolkningen kan selverklære seg inn i dusjen med dem? Anonymkode: 0a8e1...350 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #116 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri følt meg truet av lesbiske i garderoben. Hvorfor skulle jeg det? Det er jo kvinner. Anonymkode: 5bab8...4f4 Å sammenlikne lesbiske kvinner med menn som krever å få blotte seg for kvinner og jenter i damegarderoben er kvinneforakt og lesbofobi. Anonymkode: 0a8e1...350 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #117 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er grunnen til at kvinner og jenter ikke fortjener egen garderobe fri for menn? Hvorfor er menns "behov", som oftest seksuelle behov, viktigere enn kvinners sikkerhet og verdighet? Hva er grunnen til at kvinner og jenter ikke kan bedrive idrett uten at hele den mannlige befolkningen kan selverklære seg inn i dusjen med dem? Anonymkode: 0a8e1...350 Hva er problemet ditt? Om du er redd for en mann som har skiftet kjønn. Altså, kuttet av seg pikken og skaffet seg silikonpupper - så bør du være redd for lesbiske/bifile kvinner også. Dem kan da like gjerne seksualisere kroppen din. Tenk på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #118 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å sammenlikne lesbiske kvinner med menn som krever å få blotte seg for kvinner og jenter i damegarderoben er kvinneforakt og lesbofobi. Anonymkode: 0a8e1...350 Det er helt riktig. Anonymkode: 5bab8...4f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #119 Del Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Hva er problemet ditt? Om du er redd for en mann som har skiftet kjønn. Altså, kuttet av seg pikken og skaffet seg silikonpupper - så bør du være redd for lesbiske/bifile kvinner også. Dem kan da like gjerne seksualisere kroppen din. Tenk på det. Du er mann, du? Anonymkode: 5bab8...4f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #120 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å sammenlikne lesbiske kvinner med menn som krever å få blotte seg for kvinner og jenter i damegarderoben er kvinneforakt og lesbofobi. Anonymkode: 0a8e1...350 Nå må du gi deg! Jeg skriver om menn som nå er kvinner, som har gjennomgått en kjønnsoperasjon. Ikke noe sted har jeg skrevet om menn som ikke er operert. Koko! Les før du kommenterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå