AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #61 Del Skrevet 4. juni 2021 HenrikML skrev (3 timer siden): korreksjon: ung pen thai dame. Ingen ung, pen norsk dame som gifter seg for penger i 2021, det kan jeg garantere deg. Penger OG status, selvsagt er det det. Det betyr ikke at de hater fyren og kun men holder ut for pengene, men at penger og status var og er EN DEL av attraksjonen. Anonymkode: 01509...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #62 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alt du uttaler deg om er sosiologi. Ting du og andre MRA, mgtow og ufsøller har funnet på såklart, men det faller innenfor sosiologi. Oops! 🤡 Anonymkode: 5b9ab...71a Skjønte ikke helt hvor du ville med den. Men poenget er at sosiologi er et åpent studium som alle kan komme inn på. Følgelig er de fleste arbeidsledige når de har drukket og gjengitt sin vei gjennom studiet. Snakker man med en sosiologstudent så vil man se at de aller aller fleste like gjerne burde jobbet på rimi. Sos antrop går jeg ikke inn på engang. Så jeg tenkte på arbeidsmuligheter og manglende tyngde hos flertallet av utexaminerte studenter. Faget i seg selv er ok, så der var jeg upresis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #63 Del Skrevet 4. juni 2021 Snillmann her.. skrev (45 minutter siden): Det er sant. Dessverre. Flinke arbeidskarer som kanskje tilogmed tjener bra er ikke attraktive hvis de ikke har høy utdannelse. Praktiske yrker er lav status. Da er det plutselig ikke viktig med likestilling lengre. Ikke lett å være mann i dag. Se på NRK den danske serien mannefall. Ikke rart mange er single. Kvinner har ikke bruk for menn lengre. Men en vakker dag vil de angre. Nja. En god del av norges kvinner lever på landet, og der er jo snekkere og elektrikere kongen på haugen. For ikke snakke oppkursede (les uten utdanning) folk i nordsjøen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #64 Del Skrevet 4. juni 2021 Realverdien skrev (2 minutter siden): Skjønte ikke helt hvor du ville med den. Men poenget er at sosiologi er et åpent studium som alle kan komme inn på. Følgelig er de fleste arbeidsledige når de har drukket og gjengitt sin vei gjennom studiet. Snakker man med en sosiologstudent så vil man se at de aller aller fleste like gjerne burde jobbet på rimi. Sos antrop går jeg ikke inn på engang. Så jeg tenkte på arbeidsmuligheter og manglende tyngde hos flertallet av utexaminerte studenter. Faget i seg selv er ok, så der var jeg upresis. De fleste studier er åpne. Logikk er ikke din sterkeste side. Din logikk er at hvis en useriøs person kan ta et studium så betyr det at selve studiet er verdiløst. Du mener åpenbart samtidig at selve studiet er legitimt så lenge du kan definere hvilket fokus/tyngde som er legitimt og forkaste alle som enten ikke mener det samme som deg (kvinnehat) eller er uten ansettelse innfor eget fagområde. Videre så baserer vi ikke menneskelig kunnskap på hvor praktisk det er i forhold til arbeidsmarkedet. Universitetsutdanning og kunnskap generelt er ikke yrkesrettet, men et menneskelig foretakende til både individets og samfunnets beste. Anonymkode: 5b9ab...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #65 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må nok sikte på andre enn Norske jenter i din alder. Norske jenter i 20åra+ er kun opptatt av følgende: - Du må ha minst bachelor, helst mastergard. - Må tjene mye. - Eie egen bolig. - Ha mange venner, stort nettverk. - Du må være godt likt av alle rundt seg, være populær. - Hvor mye materialisme du har i livet, gjerne dyre ting. Altså, kun overfladiske verdier. Fant meg ei nydelig italiensk jente som bor i Norge Det er lite opptatt av slike ting som dette, de lever livet. Kan livskvalitet. Mens norske jenter bare lever etter fasade og prestasjon, finnes ikke noe mer trist enn ei norsk jente. Sorry. Anonymkode: dc072...4dc I motsetning til menn som er opptatt av de «indre verdiene» slik som: stor spretten rumpe -Liten midje -store lepper (men små kjønnslepper) -ung -slank -pen -le av vitsene dine (men ikke morsom selv) -ikke ha ligget med for mange. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 01509...b21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #66 Del Skrevet 4. juni 2021 Ts her, Hvorfor får ikke jeg sex når mine høytlønnede brødre slayer pussy til hundre? Anonymkode: 62f17...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #67 Del Skrevet 4. juni 2021 Selv om du er fornøyd med Rema-jobben må du ikke vise dette på date! Du må smøre tjukt på med store planer om hvor rik, viktig og smart du skal bli! (Kan godt være liksomplaner hvis du bare vil ha napp) Jeg påstod på en date at jeg var investor på si. Det var ikke 100% jug for jeg fikk fem Telenor-aksjer fra min onkel på 18-årsdagen for tolv år siden og de har jeg ikke rørt siden. Har heller ikke giddet å kjøpe flere aksjer og jeg jobber fortsatt 50-80% som nattevakt/vaktmester på et lite hotell. Anonymkode: 259f9...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #68 Del Skrevet 4. juni 2021 Hvordan få jenter til å ligge med deg: * Vær avslappet og hyggelig Anonymkode: d3c5e...ca6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #69 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Selv om du er fornøyd med Rema-jobben må du ikke vise dette på date! Du må smøre tjukt på med store planer om hvor rik, viktig og smart du skal bli! (Kan godt være liksomplaner hvis du bare vil ha napp) Jeg påstod på en date at jeg var investor på si. Det var ikke 100% jug for jeg fikk fem Telenor-aksjer fra min onkel på 18-årsdagen for tolv år siden og de har jeg ikke rørt siden. Har heller ikke giddet å kjøpe flere aksjer og jeg jobber fortsatt 50-80% som nattevakt/vaktmester på et lite hotell. Anonymkode: 259f9...7a6 Ja begynn med en løgn... Ok, kanskje får han sex på den måten, men forhold får han absolutt ikke . Han blir fort gjennomskuet (sannsynligvis i løpet av daten), og det å lyve gjør bare alt verre. Derimot er jeg enig i at HVIS han har planer om å klatre på rangstigen (noe jeg ikke får inntrykk av) så bør han si noe om det. For det er positivt. om det ikke er løgn. Anonymkode: f8485...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #70 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste studier er åpne. Logikk er ikke din sterkeste side. Din logikk er at hvis en useriøs person kan ta et studium så betyr det at selve studiet er verdiløst. Du mener åpenbart samtidig at selve studiet er legitimt så lenge du kan definere hvilket fokus/tyngde som er legitimt og forkaste alle som enten ikke mener det samme som deg (kvinnehat) eller er uten ansettelse innfor eget fagområde. Videre så baserer vi ikke menneskelig kunnskap på hvor praktisk det er i forhold til arbeidsmarkedet. Universitetsutdanning og kunnskap generelt er ikke yrkesrettet, men et menneskelig foretakende til både individets og samfunnets beste. Anonymkode: 5b9ab...71a De fleste studier er ikke åpne. Det er en håndfull i humaniora og samfunnsfag. Og ja. Bedømmer et fags verdi utifra menneskene som har tatt grad i det. Tipper du ville ansett ingeniørstudier som piss dersom alle bruene de satte opp raste sammen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #71 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I motsetning til menn som er opptatt av de «indre verdiene» slik som: stor spretten rumpe -Liten midje -store lepper (men små kjønnslepper) -ung -slank -pen -le av vitsene dine (men ikke morsom selv) -ikke ha ligget med for mange. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 01509...b21 Ingen menn er opptatt av størrelsen på kjønnsleppene. Det er rett og slett tøv. Det andre du sier er sant. Men kan skiftes ut med en dame som er heiaklubben din. De er dessverre sjeldne i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 4. juni 2021 #72 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her, Hvorfor får ikke jeg sex når mine høytlønnede brødre slayer pussy til hundre? Anonymkode: 62f17...d1d Fordi om du bruker uttrykket «slayer pussy» vil ingen kvinner med vettet i behold ligge med deg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #73 Del Skrevet 4. juni 2021 1) Du ordlegger deg som en fjortis. 2) Folk som mangler ambisjoner i livet er ofte mer usexy enn det faktum at du "kun" jobber i butikk. 3) Om du omtaler damene som "tøvete" fordi de ønsker utdanning og en ordentlig jobb, hvorfor dater du da damer på universitetet? Anonymkode: 7d90d...486 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #74 Del Skrevet 4. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: 1) Du ordlegger deg som en fjortis. 2) Folk som mangler ambisjoner i livet er ofte mer usexy enn det faktum at du "kun" jobber i butikk. 3) Om du omtaler damene som "tøvete" fordi de ønsker utdanning og en ordentlig jobb, hvorfor dater du da damer på universitetet? Anonymkode: 7d90d...486 Det har jeg sagt før, universitetet har de peneste babes, har selv utseende med meg og hadde få problemer med å hanke inn god fitte på videregående, flere mnd siden jeg har fått et ligg nå. Kun damer som drasser rundt på to eller flere småbarn er villige... no thanks... Anonymkode: 62f17...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #75 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg var vært sammen med flere menn uten utdannelse, selv har jeg mastergrad. Problemet blir at de etterhvert begynner å føle seg dumme, særlig når vi er i en sammenheng der det diskuteres noe intellektuelt, som feks fransk poststrukturalisme eller konseptuell kunst. Anonymkode: 894d9...4cd Samboer har mastergrad fra universitet og jobber innen feltet, jeg fullførte VGS i voksen alder for ikke mange årene siden. Hadde jeg nevnte noe innenfor de temaene der tror jeg han hadde sett dumt på meg for det vet han ingenting om! Forsovidt ikke jeg heller, men jeg interesserer meg i bøker, fantasy, verdensutvikling, religion o.l., men han liker forsovidt ikke det heller. Ellers tror jeg mer det går på personlighet enn stillingen din her TS. Jeg som ansatt i dagligvare tjener forsovidt 45 kr mer i timen der enn jeg gjør som helsepersonell med helsefaglig utdannelse, så det går nok mer på hvordan man uttaler seg, hva man interesserer seg for, hvilke kunnskaper og erfaringer man har i livet o.l. Anonymkode: 8bffe...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #76 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): diskuteres noe intellektuelt, som feks fransk poststrukturalisme eller konseptuell kunst. Gid a mej Anonymkode: 5bbfb...7c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #77 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2) Folk som mangler ambisjoner i livet er ofte mer usexy enn det faktum at du "kun" jobber i butikk. Hvorfor egentlig? Anonymkode: 5bbfb...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #78 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det handler neppe om pengene, men om at dere ikke har felles interesser. De fleste ønsker en partner de kan snakke med, og dersom man tar høyere utdannelse, er forskning, filosofi og litteratur gjerne store og viktige temaer i livet. Hvis du ikke er interessert i det samme, blir det veldig vanskelig etterhvert. Jeg var vært sammen med flere menn uten utdannelse, selv har jeg mastergrad. Problemet blir at de etterhvert begynner å føle seg dumme, særlig når vi er i en sammenheng der det diskuteres noe intellektuelt, som feks fransk poststrukturalisme eller konseptuell kunst. I tillegg savner jeg å kunne snakke om stort og smått som opptar meg, jeg savner en som forstår hva jeg snakker om og som kan komme med innspill og motargumenter. Og nei, jeg tenker ikke at de er dumme, de besitter bare en annen kunnskap, som feks kunnskap om mekanikk, musikk, bil eller hva det enn er. Det hjelper bare ikke, jeg ønsker en livsledsager, ikke bare en å ha sex med. Dersom du i tillegg har sammenfallende interesser som meg, vilje jeg aldri ha avvist deg "bare fordi du sitter i kassen på Rema". Absolutt alle jobber har sin verdi og er viktige i samfunnet. Jeg ville ikke ha avvist deg om du var ufør, heller. Det handler om fellesskap og interesser for de fleste av oss. Ikke penger eller status. Anonymkode: 894d9...4cd Hehe. Jeg har doktorgrad i psykologi og hadde verken vært interessert i - eller hengt med i - en samtale om fransk poststrukturalisme eller konseptuell kunst. Høres ut som samtaler laveregradsstudenter med mindreverdighetskomplekser driver med 😂 Anonymkode: 9be71...9e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. juni 2021 #79 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 23.00): For å dra damer i Norge må du ha en motorsykkel og et par mill på kontoen, har ingen av delene Anonymkode: 62f17...d1d Har ikke et par mill på konto, men motorsykkel. Tydeligvis feil type sykkel 😅 Tror egentlig mange kvinner syntes MC er harry 💁🏼 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #80 Del Skrevet 4. juni 2021 Så jeg som mann med god utdannelse har god sjanse på damer med høyere utdannelse, siden det er flere damer med høyere utdannelse enn det er av menn? Skal studere på et ingeniørstudiet tho... Flest gutter der. Anonymkode: 9d464...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå