AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #1 Del Skrevet 2. juni 2021 Etter p-pilleslutt med litt surr i starten, har jeg nå hatt 4 sykluser på rad der EL har vært på CD 11 eller 12. I dag er jeg på CD 13, og ingen tester har vært i nærheten av å være positive enda. Jeg har tatt babyplan sine, samt den rosa og lilla fra CB, men alle er dønn negative. Nå er jeg livredd for at jeg ikke får EL denne mnd.. Hva i alle dager er det som skjer..? Kan den plutselig komme senere denne måneden? Hvorfor er det i så fall sånn? Hilsen forvirret og bekymret prøver Anonymkode: 2d9f7...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #2 Del Skrevet 2. juni 2021 Heeelt normalt og ufarlig:) vil ikke si at din er spesielt sen heller, de aller færreste har EL nøyaktig samme dag per syklus. Jeg har normalt EL mellom 13-15, noen ganger ettpartistat dager senere. Jeg har også opplevd litt senere EL enn normalt, og det er helt ufarlig. Det var snakk om en hel uke senere enn normalt. EL klarer som oftes å komme uansett🥳 Noen ganger bare skjer det, uten noen åpenbar grunn🤗 Anonymkode: 1dc2f...68e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå