AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #41 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Brukte vippestol til baby var 10 måneder og 11 kilo.(Nei, ikke feit siden han er lang!)Var redd for at vippestolen skulle knekke sammen så jeg la en pute under slik at hode skulle lande mykt dersom vippestolen knakk. Skjedde jo ikke da heldigvis. Har brukt vippestol og gåstol til tross for at det er fyfy... jeg tenker anbefalingene om å ikke bruke slike ting er kommet siden folk ikke evner å tenke selv. Helt klart folk som har latt baby "bo" i både vippestol og gåstol siden det var lettvint. Jeg har brukt det med måte. Som f.eks når jeg måtte i dusjen eller på do. Og min unge har ikke tatt skade av det. Forskjell på å bruke vippestolen 20 min når man skal dusje kontra 3 timer fordi mamma gjerne vil se en sesong med et eller annet dritt på tv i fred.... Anonymkode: 41743...c3e Hva så om babyen var feit? Anonymkode: 4ede1...5f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #42 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva så om babyen var feit? Anonymkode: 4ede1...5f5 Ikke noe problem i det hele tatt. Men virker som det er et stort problem for folk både her på KG og folk ute i det virkelige liv inkl. helsestasjon (har fått beskjed om å droppe nattamming grunnet vekta der). Anonymkode: 41743...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #43 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke noe problem i det hele tatt. Men virker som det er et stort problem for folk både her på KG og folk ute i det virkelige liv inkl. helsestasjon (har fått beskjed om å droppe nattamming grunnet vekta der). Anonymkode: 41743...c3e Først var barnet tungt fordi det var langt og nå fikk dere beskjed om å droppe nattamming pga vekta? Jaha.. helsestasjonen mener vel, selv om mange blir indignert når de kommenterer at barn er store. Anonymkode: 4ede1...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #44 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Først var barnet tungt fordi det var langt og nå fikk dere beskjed om å droppe nattamming pga vekta? Jaha.. helsestasjonen mener vel, selv om mange blir indignert når de kommenterer at barn er store. Anonymkode: 4ede1...5f5 Når barnet ligger på samme percentil på høyde, vekt og hodekurven er baby feit, eller tynn? Med for stort eller lite hode? Trodde virkelig man skulle sammenligne kurvene, ikke se på dem hver for seg slik helsesøster på helsestasjon gjorde? Men beklager, det er vel jeg som ikke har peiling..... Anonymkode: 41743...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 2. juni 2021 #45 Del Skrevet 2. juni 2021 Lar også baby være på gulvet på badet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #46 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Må du virkelig dusje mens baby er våken da? Ta med babycallen på badet i stedet når baby sover, det fungerer helt fint 😊 Fungerer sikkert helt fint hvis du er så heldig å ha en baby som sover uten konstant bevegelse/bæring. Hadde brukt vippestolen de få minuttene det tar å dusje, TS. Anonymkode: b3395...6b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå