AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #1 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg har vært på kvinneguiden en stund nå og legger merke til at de fleste her inne tror at de er bedre enn alle andre. Hvorfor det? Anonymkode: 5ca50...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Del Skrevet 1. juni 2021 Hvorfor tror du at du er bedre enn alle andre? Anonymkode: 4db33...c7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. juni 2021 #3 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg tror jeg er bedre enn mange her, men tror absolutt ikke at jeg er bedre enn alle andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tror du at du er bedre enn alle andre? Anonymkode: 4db33...c7d Når sa jeg det? -Hilsen oppretter av Innlegg Anonymkode: 5ca50...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Del Skrevet 1. juni 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Jeg tror jeg er bedre enn mange her, men tror absolutt ikke at jeg er bedre enn alle andre. Valid reason! Forklarer en god del -Hilsen Oppretter av innlegget Anonymkode: 5ca50...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathea Skrevet 2. juni 2021 #6 Del Skrevet 2. juni 2021 Alle andre er så mye bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #7 Del Skrevet 2. juni 2021 Har ikke inntrykk av det. Er jo noen, men poenget med de fleste trådene er jo at man spør om folks meninger, og da får du jo hørt mye rart. Litt lett å ta ting ut av sammenheng når du ikke ser personen du snakker med, du ser bare hva som står der uten så mye mer og da legger du til dine egne følelser og issues mens du leser det. KG er ikke for sarte skjeler da Anonymkode: e86f7...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 2. juni 2021 #8 Del Skrevet 2. juni 2021 Hvorfor spør du om dette på hobby og fritid forumet? Er det en hobby å være bedre enn andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå