Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid etter spontanabort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde en MA, tok 7 måneder før den satt igjen. Jeg hadde en MA med komplikasjoner, ble akutt lagt inn på sykehus etc. Kvalifiserte også egentlig for IVF, så er nok flere grunner til at det tok så lang tid. 

Anonymkode: e5ca7...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var veldig godt å høre at det gikk såpass fort med veldig mange av dere. Vi hadde prøvd i et år før eg ble gravid, men mistet nå i helgen. Var i uke 9, og det er så lang tid til å få opp håpet om at det skulle komme en liten tass i januar. Var en liten knekk for psyken dette her, så godt med litt håp om at vi også forhåpentligvis ikkje bruker like lang tid nå som første gangen. Hvor lang tid ca tok det fra du sluttet å blø til du fikk første eggløsningen igjen?

Anonymkode: f637f...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg beklager for at du måtte gå gjennom det. Jeg mistet selv i uke 6 nå i april. Jeg lurer selv på hvor lang tid det kommer til å ta nå fordi jeg ble gravid på første forsøk i mars, og jeg prøvde ikke engang... Lykke til, og jeg håper det klaffer fort denne gangen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lorieen skrev (På 13.6.2021 den 10.49):

Jeg hadde en SA i uke 7 rett før jul i 2020. Ble gravid igjen i mars 2021 og er nå i uke 14.

Så kjekt ❤️ 2 1/2 uke siden min SA nå, håper jeg får mensen snart igjen og eggløsning så jeg kan prøve å bli gravid ijen❤️
Ts

Anonymkode: 63c6e...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fiffig skrev (På 16.6.2021 den 22.14):

Ble gravid i syklusen etter. Nå er jeg akkurat over i andre trimester, so far so good!

Heldige! Håper vi også har så flaks 💕

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Løverinne skrev (På 15.6.2021 den 12.40):

Uff jeg beklager for at du måtte gå gjennom det. Jeg mistet selv i uke 6 nå i april. Jeg lurer selv på hvor lang tid det kommer til å ta nå fordi jeg ble gravid på første forsøk i mars, og jeg prøvde ikke engang... Lykke til, og jeg håper det klaffer fort denne gangen 💕

Takk💕💕

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Tok ca. 4 uker før mens kom tilbake etter SA i uke 6+5 i april i år. Hadde også positiv graviditetstest i 9 (!!) uker etter SA. Neste mens kom 12 dager på overtid, så trudde eg var gravid igjen siden eg hadde positiv test 2 dagar etter IKM.. Men det var nok bare hcg som hang igjen etter SA..

Nå er eg 12 dpo med negativ test, så håpet renner litt ut for denne pp også.. Har innstilt meg på at det kan ta litt tid!

Men hvordan gikk det med deg, TS?☺️

Anonymkode: a66cb...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 19.11):

Tok ca. 4 uker før mens kom tilbake etter SA i uke 6+5 i april i år. Hadde også positiv graviditetstest i 9 (!!) uker etter SA. Neste mens kom 12 dager på overtid, så trudde eg var gravid igjen siden eg hadde positiv test 2 dagar etter IKM.. Men det var nok bare hcg som hang igjen etter SA..

Nå er eg 12 dpo med negativ test, så håpet renner litt ut for denne pp også.. Har innstilt meg på at det kan ta litt tid!

Men hvordan gikk det med deg, TS?☺️

Anonymkode: a66cb...6fd

Tok ca 5 uker for meg før mens endelig kom tilbake, og nå venter jeg på at mensen skal komme igjen (eller ikke komme), men forventer at mensen kommer..🙈 tørr ikke håpe på noe, og jeg var litt usikker på når eggløsning var denne måneden.. og litt usikker på når mens vil komme, men forventer å få den i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste uke😅

Oi 9 uker! Min hcg forsvant nokså fort etter min SA.. usikker på hvor lenge men var bare noen få uker.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA i uke 8 for 6 uker siden, mensen har ikke kommet enda, men har hatt eggløsning, håper inderlig det sitter nå. MA/SA er en grusom opplevelse. Blir så glad når jeg hører flere av dere ble raskt gravide igjen❤️

Endret av Frøkna4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...