Gå til innhold

Vennskap...


Gjest naive meg..

Anbefalte innlegg

Gjest naive meg..

Hmm, vet ikke helt hvilke forum dette passer best i men..

Har noen andre erfaringer når vennskap sklir ut?

Har ei venninne, vi har kjent hverandre lenge, alle i omgangskretsen min har typer, jeg er singel. Det gjør meg ingenting, jeg har valgt det selv, å har nå møtt han jeg faktsik tror kan være mannen i mitt liv. Jeg vil ikke bare få meg type for å ha type om dere skjønner. Ikke det at jeg ikke har problemer med å møte gutter. Det går bare på at jeg vil være sikker.

Når det da gjelder min venninne så har hun fått seg type før meg, noe som klart var målet hennes, hun gikk iherdig inn for å få meg til å 'vente' med en jeg nesten ble sammen med. For da var hun singel å livredd for å bli femtehjul på vogna. Å jeg var naiv. Var vi en gjeng på tur , 5 stykker, jeg, typen, hu, å et annet par. SÅ sov alltid hu på rom med meg å typen. Fordi jeg ville ikke hu skulle føle seg utenfor.

Nå har da hu type, jeg er singel, å hu er SÅ overlegen. Kommentere hele tida 'du som er alene' bla bla bla.. Jeg begynner å bli mektig lei.

Hu er nyutdannet, flyttet sammen med typen å har rett å slett blitt høy på pæra.

Jeg orker ikke ha kontakt med hu sånn det er nå, men hu skjønner ikke problemet.

Hva skal man si???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest naive meg..
Og hvor gamle var dere sa du? Konkurranse om hvem som får type først - virker som et sunt vennskapsforhold.

Vi er 24 nå!!! Syns ikke dette vennskapet er sunt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm,hørtes ikke helt bra ut det der asså...hvis venninna mi hadde vært sånn så hadde jeg blitt dritsur..kanskje hun har dårlig selvtillit og rakker ned for å heve seg selv? skikkelig dårlig gjort uansett,vet ikke om jeg ville samla på hun så lenge,nei :forvirret: misunnelig på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk enkelte venninner som kan være sånn.... Må liksom sørge for at de er et hakk foran liksom, enten det gjelder mannfolk eller andre ting... :tunge1:

Sånt blir slitsomt i lengden. Jeg for min del holder litt avstand til sånne mennesker, så de ikke skal "stjele" energien min :kgblunk:

Så jeg tar bare kontakt innimellom, når jeg er på topp og vet jeg klarer å heve meg over det.... :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk enkelte venninner som kan være sånn.... Må liksom sørge for at de er et hakk foran liksom, enten det gjelder mannfolk eller andre ting... :tunge1: 

Sånt blir slitsomt i lengden. Jeg for min del holder litt avstand til sånne mennesker, så de ikke skal "stjele" energien min  :kgblunk:

Så jeg tar bare kontakt innimellom, når jeg er på topp og vet jeg klarer å heve meg over det.... :tommel:

Hmm, ja det er ikke så dumt. Jeg drar ikke på besøk dit om jeg er nedfor nei, problemet er jo egentlig om man kontakter hu når man er på topp. Så blir man garantert på bånn når man drar derifra..

Noen som lurte på om hun er missunnelig.. Ja jeg tror faktisk det.. Skjønner ikke hvorfor men. Ho skjønner det vel sjøl!!

Får håpe det bedrer seg etterhvert. AT det er en periode.. sukk. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det kan være en slags misunnelse. De jeg kjenner som er sånn vet jeg at ikke har det helt bra med seg selv. Har et behov for å hevde seg, selv om det er overfor personer som bryr seg om dem og bare vil dem vel...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du sier!!

En av mine såkalte bestevenninner fikk seg type i jula i fjor,og det virker nesten demonstrativt hvor fint og godt og koslig de har det, hvis de er på besøk eller vi møtes ellers! Jeg er jo så klart singel akkurat nå og det er helt fint, men jeg trenger ikke å få trøkkt deres forhold langt neddi halsen hver gang vi treffes!!

eller er det bare jeg som er barnslig nå??

Kunne å ha tenkt meg å hatt venninna mi på to-kvinnes hånd i blant å jeg da.... men det er en annen sak! :roll:

Uansett.... ha en fin dag alle og trådstarter...tenk på deg selv først i denne saken! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...