Anne Liese Braun Skrevet 31. mai 2021 #1 Del Skrevet 31. mai 2021 føler meg nesten handicapet! Det er sikkert ti år siden jeg har hatt så til de grader såre muskler. Det merkelige er at jeg ikke har gjort noe mer enn jeg ellers gjør. Trener regelmessig og er mye ute i fjellet på helgene. Idag (mandag - etter fjell- og sykkeltur) kan jeg omtrent ikke gå! Bokstavelig talt. Hvert skritt gjør skikkelig vondt. Heldigvis hadde jeg hjemmekontor idag, slik at jeg kunne holde meg mer eller mindre i ro. Lurer på om kostholdet kan ha en innflytelse på hvordan musklene reagerer? For noen uker siden begynte jeg å spise mer proteinrik mat og mye mindre karbohydrater. Kan det ha noe å si for hvordan musklene oppfører seg mtp verk / ikke-verk mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #2 Del Skrevet 31. mai 2021 Hvordan er fargen på urinen din, eller har du kanskje nesten ikke tisset? Dersom du i tillegg til svært såre muskler har mørk urin, må du oppsøke legevakt da du kan ha rabdomyolyse. Anonymkode: f9f9f...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2021 hmm.... det har jeg ikke vært oppmerksom på. Men skal sjekke neste gang. Takk for innspillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Del Skrevet 31. mai 2021 Hm, jeg har bare en sår lårmuskel. Lurer litt på hvordan jeg fikk til det. Anonymkode: 5b4ba...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 4. juni 2021 #5 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 23.37): Hm, jeg har bare en sår lårmuskel. Lurer litt på hvordan jeg fikk til det. Anonymkode: 5b4ba...4b8 Dratt den til, antakeligvis. Ikke stølhet altså, men en muskelskade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Del Skrevet 4. juni 2021 Får håpe den snart blir bedre da. Må har den vært slik siden i starten av mai. Anonymkode: 5b4ba...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå