Gå til innhold

Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

AnonymBruker

Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?  

147 stemmer

1. 1. Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

• Tenker ikke noe negativt/nøytral
      98
    • Jiiizes, smør på litt selvbruning eller få litt sol på de stakkars leggene dine
      13
    • Bitch plz, ta på deg langbukse!
      1
    • Tenker at det er flott at vi er ulike
      35

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Normer? Jeg synes bare det er helt merkelig, skader da ingen at man har lys hud? Og ingenting å unnskylde etter vinteren vel 🤪

Jeg får ikke så mye farge, i alle fall ikke sånn kjempe brun, har lett for å bli solbrent. Har bilder av meg som barn, da ble jeg veldig brun og fikk sånn fin brunfarge. Nå blir huden mer sånn rødbrun. Folk sier ikke så brun du er, men jeg ser du har fått litt farge 😂

Anonymkode: 434cd...a98

Nei, jeg mener jo at man bør drite i det og ikke unnskylde seg. Er merkelig.

Anonymkode: 16532...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😂😭😭 mine blir heller aldri brune!! likbleike etter utallige år med intens soling (med spf men likevel).. jeg kan ikke noe for det og vil jo gjerne ha shorts på meg uansett.

Anonymkode: 3e40a...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (1 minutt siden):

Hva er det man liksom skal tenke?

Noen som har for lite å bry nøtta si med, de fleste andre har hundre andre ting å tenke på  enn andres fargenyanse på leggene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt likegyldig hvordan andres legger ser ut. Det får være måte på hva man skal bry seg om. :klaske:

Vet likevel at mange folk er opptatt av dette siden jeg selv har fått en del negative kommentarer for min bleike hud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (9 minutter siden):

Noen som har for lite å bry nøtta si med, de fleste andre har hundre andre ting å tenke på  enn andres fargenyanse på leggene. 

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem kommenterer eller bryr seg om hvor brun man er egentlig? 

Anonymkode: 434cd...a98

Ca. 70-80% av verdens kvinnelige befolkning bruker giftige kremer for å bleke huden, så jeg vil si det er rimelig mange som er opptatt av dette. Vi nordboere som er så heldige å ha blitt født med naturlig lys hud bør gjøre vårt beste for å ta godt vare på den sarte og vakre huden vår. 

Anonymkode: 4f2d2...2ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggene mine forblir så og si hvite året rundt. Driter i det. 🤪

Anonymkode: 090e5...ccc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er utrolig alt hva folk skal tenke på.

Anonymkode: 11cd8...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rødhåret og huden er blå-hvit 😅 jeg syns det var litt kjipt i tenårene, men nå bryr det meg ikke. Og jeg unnskylder ikke at jeg er bleik. Det er ikke min feil.

Og selvbruning stinker 🙈

Anonymkode: b76d5...a9b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 12.07):

Nei, si det. Jeg har bare fått en del spørsmål og bemerkninger opp igjennom. Folk som må bemerke leggene mine eller måle sine legger opp mot mine, for å bekrefte at jeg er blek 😛

Anonymkode: f1789...9aa

Har aldri forstått de som kommenterer andres hudfarge. Noen har en hudtype som gjør at de aldri blir brune. Folk som har behov for å kommentere det, det er vel mangel på sosiale antenner eller ubetenksomhet. Hva vil de oppnå med å påpeke at en person er blek? 

Har fått kommentarer på at jeg er blek opp igjennom jeg og. Svarer ja det vet jeg, men har hudkreft i familien og er ikke så hypp på å få hudkreft selv. 

Noen ganger frister det å svare, jo takk for at du gjorde meg oppmerksom på det, jeg ser meg aldri i speilet😄 

Anonymkode: 9860f...061

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 14.49):

Synes «synd» på de som ikke får farge. Selv får jeg fort farge, og elsker å være brun, selv om leggene er den kroppsdelen som blir minst brun. (Kan det ha noe med at vi barberer leggene så ofte? De fleste menn jeg kjenner er motsatt, blir knallbrune på leggene og de har jo masse hår.) Men jeg går jo ikke rundt og sier «herregud så bleik du er, hvorfor er du ikke like brun som meg»! Jeg bare tenker i mitt stille sinn «jeg er heldig som har så bra pigment».

Anonymkode: 2cb62...f76

Legger er et av de stedene kvinner oftest får hudkreft. Det er greit å tenke på for alle som er flau over hvite legger. 

Anonymkode: 9860f...061

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ingenting egentlig 🙂 Som med mange andre ting så trur eg vi er mest opptatt av våres egne legger og korleis dei ser ut. 

Bleike legger er i alle fall ingen grunn til å gå med langbukse! Alle bør nyte sommervarmen i shorts, kjoler og skjørt om dei føler for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg tenker ingenting. Det er jo et veldig vanlig syn i Norge og ingenting å reagere på. 

Synes det er rart at man skal legge merke til sånne ting og tydeligvis tenke noe negativt om det. Jeg er egentlig ganske nøytral til mennesker rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager skulle jeg tenke noe om det

Anonymkode: 9c1e5...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...