Gå til innhold

Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

AnonymBruker

147 stemmer

1. 1. Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

• Tenker ikke noe negativt/nøytral
      98
    • Jiiizes, smør på litt selvbruning eller få litt sol på de stakkars leggene dine
      13
    • Bitch plz, ta på deg langbukse!
      1
    • Tenker at det er flott at vi er ulike
      35

Anbefalte innlegg

Jeg har lest så mye i amerikanske medier i det siste, at jeg tenker automatisk at de leggene er privilegerte.. 😅

Anonymkode: 3dee5...569

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at eieren av leggene sikkert er britisk. 

Anonymkode: c13d0...41a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp å få farge, kan få nokså grei farge når jeg er i syden eller lignende, men 2 uker etter at jeg er kommet hjem så er alt borte. Bor i tillegg i Nord-Norge så jeg tenker at nå får leggene bare være hvite, har så mye føflekker at jeg sikkert får hudkreft også..

Anonymkode: 3737c...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes «synd» på de som ikke får farge. Selv får jeg fort farge, og elsker å være brun, selv om leggene er den kroppsdelen som blir minst brun. (Kan det ha noe med at vi barberer leggene så ofte? De fleste menn jeg kjenner er motsatt, blir knallbrune på leggene og de har jo masse hår.) Men jeg går jo ikke rundt og sier «herregud så bleik du er, hvorfor er du ikke like brun som meg»! Jeg bare tenker i mitt stille sinn «jeg er heldig som har så bra pigment».

Anonymkode: 2cb62...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes «synd» på de som ikke får farge. Selv får jeg fort farge, og elsker å være brun, selv om leggene er den kroppsdelen som blir minst brun. (Kan det ha noe med at vi barberer leggene så ofte? De fleste menn jeg kjenner er motsatt, blir knallbrune på leggene og de har jo masse hår.) Men jeg går jo ikke rundt og sier «herregud så bleik du er, hvorfor er du ikke like brun som meg»! Jeg bare tenker i mitt stille sinn «jeg er heldig som har så bra pigment».

Bruker du høy faktor, men blir fort brun likevel? :)

Anonymkode: f1789...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da skal du (h)vite at vi bleikinger ikke trenger din sympati, vi trives veldig godt med hvite legger, uten hudkreft. Ellers takk ;) 

Anonymkode: 83736...6f6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da skal du (h)vite at vi bleikinger ikke trenger din sympati, vi trives veldig godt med hvite legger, uten hudkreft. Ellers takk ;) 

😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Bruker du høy faktor, men blir fort brun likevel? :)

Bruker alltid spf30, ALLTID! Jeg er solkremjunkie så det holder, smører minst tre ganger om dagen, ansiktet fler.  Har alltid blitt fort brun fra jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Derfor jeg skrev «synd», for jeg vet at mange er tilfreds med sin hvite hud. Akkurat som jeg er tilfreds med min brune hud👍🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 11.10):

Noen av oss har en lys hudtype og er heller ikke spesielt glad i å grilles i sommervarmen og synes selvbruning er noe styr, men føler likevel livets rett til å vise leggene våre når det er varmt.

Ville stort sett ikke reflektert over det. Hadde jeg lagt merke til det hadde jeg vel tenkt at den personen har lyst hud, eller noe. Selvbruning er dødsharry, så bra du ikke bruker det. Ser jeg noen som ser ut som de har brukt selvbruning tenker jeg at de er litt skitne og tacky.

Anonymkode: 33a7a...69d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bruker alltid spf30, ALLTID! Jeg er solkremjunkie så det holder, smører minst tre ganger om dagen, ansiktet fler.  Har alltid blitt fort brun fra jeg var liten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke en dritt. Mer tenker jeg over hvor mye dumt folk bryr seg om.

Anonymkode: 16532...55f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finnes det en smiley hvor man bare drar seg i fjeset og tenker heeeeeeerregud.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfpr driver folk å unnskylder hvite legger? Senest i går på jobb unnskyldte noen de hvite leggene sine da de dro opp buksa litt ekstra. Whyy? 

Anonymkode: 434cd...a98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja hvorfpr driver folk å unnskylder hvite legger? Senest i går på jobb unnskyldte noen de hvite leggene sine da de dro opp buksa litt ekstra. Whyy? 

Folk unnskylder seg og forsvarer seg konstant, og særlig kvinner unnskylder seg for utseende sitt eller hvis det er rot i hjemmet. Det handler om hvilke forventninger man føler man bør stå til, men også jeg begynner å bli irritert over dette. Forventer at folk generelt klarer å frigjøre seg litt mer fra normer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk unnskylder seg og forsvarer seg konstant, og særlig kvinner unnskylder seg for utseende sitt eller hvis det er rot i hjemmet. Det handler om hvilke forventninger man føler man bør stå til, men også jeg begynner å bli irritert over dette. Forventer at folk generelt klarer å frigjøre seg litt mer fra normer.

Det er vanlig å unnskylde seg for å være først ute med en kommentar, hvis man 99% sikkert vet at det kommer en kommentar uansett eller fordi man vet folk tenker sitt. Unnskylder man seg, så legger man liksom den ballen død litt tidlig, fremfor at kommentarene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normer? Jeg synes bare det er helt merkelig, skader da ingen at man har lys hud? Og ingenting å unnskylde etter vinteren vel 🤪

Jeg får ikke så mye farge, i alle fall ikke sånn kjempe brun, har lett for å bli solbrent. Har bilder av meg som barn, da ble jeg veldig brun og fikk sånn fin brunfarge. Nå blir huden mer sånn rødbrun. Folk sier ikke så brun du er, men jeg ser du har fått litt farge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å unnskylde seg for å være først ute med en kommentar, hvis man 99% sikkert vet at det kommer en kommentar uansett eller fordi man vet folk tenker sitt. Unnskylder man seg, så legger man liksom den ballen død litt tidlig, fremfor at kommentarene kommer.

Hvem kommenterer eller bryr seg om hvor brun man er egentlig? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men som oftest så kommer det ikke kommentarer. Og man bør uansett gi faen i dem og være mer stolt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...