Gå til innhold

Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

AnonymBruker

147 stemmer

1. 1. Hva tenker du om hvite legger som forblir hvite gjennom sommeren?

• Tenker ikke noe negativt/nøytral
      98
    • Jiiizes, smør på litt selvbruning eller få litt sol på de stakkars leggene dine
      13
    • Bitch plz, ta på deg langbukse!
      1
    • Tenker at det er flott at vi er ulike
      35

Anbefalte innlegg

Noen av oss har en lys hudtype og er heller ikke spesielt glad i å grilles i sommervarmen og synes selvbruning er noe styr, men føler likevel livets rett til å vise leggene våre når det er varmt.

Anonymkode: f1789...9aa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at personene kanskje kan ha samme sykdommen som meg. Vitiligo

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kronisk hvite legger. Alt annet får farge, bare ikke leggene. Jeg bruker en bodylotion med hint av farge, men det er fordi jeg syns det ser rart ut på meg å ha farge alle steder utenom bena. Tenker ikke på det når jeg ser andre. 

Anonymkode: 80972...fa2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melise__87

Bryr meg ikke hvordan leggene til folk er. Og hva de gjør med de er meg revnende likegyldig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg virkelig ikke om andres leggfarge altså :)

Jeg har selv lys hud, og jeg er lite ute i sola pga sykdom. Vis leggene dine med stolthet uansett farge ;) Mine har i tillegg store arr, og jeg bryr meg ikke om de synes. 

Anonymkode: a9c41...e4f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leggene mine er hvite hele sommeren, jeg gir faen. Hvorfor skal min hudtone bety noe for andre? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forblir hvite uansett hvor mye jeg soler dem. Solte meg i to uker i Egypt en gang, leggene fikk kanskje et hint av farge, men det skulle et trent øye til for å se det :P 

Anonymkode: 020ac...668

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om andres hudfarge.  Jeg blir ikke brun og sånn er det.  Gjemmer meg ikke bort av den grunn. 

Anonymkode: 19f4b...2fe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittyfox skrev (1 minutt siden):

Leggene mine er hvite hele sommeren, jeg gir faen. Hvorfor skal min hudtone bety noe for andre? 

Nei, si det. Jeg har bare fått en del spørsmål og bemerkninger opp igjennom. Folk som må bemerke leggene mine eller måle sine legger opp mot mine, for å bekrefte at jeg er blek 😛

Anonymkode: f1789...9aa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født hvit og og det er ikke så mye å gjøre med den saken, bortsett fra å bruke kunstige ting som selvbruningskremer og det gidder jeg ikke.

Anonymkode: fb78e...ea2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de på samme måte som meg, ikke har fritid nok til å kaste bort tiden på bruning. Prioriteringene bør nok ligge andre steder i livet. 

Anonymkode: 7cf4d...b19

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye over det.

Vi er nordmenn,og det er naturlig at vi er lyse i huden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes unektelig at solbrune kropper er fine. Jeg synes også at å kommentere andre sin kropp, enten det gjelder farge og pigment, hår på kroppen, vekt, høyde etc er en uting og noe jeg aldri gjør! Og jeg tenker svært lite over hvordan noen sine legger ser ut sånn i bunn og grunn. Synes det bare er flott at folk kommer seg ut i varmen om det er det de vil, enten de er hvite, brune, selvskadet, tykke eller tynne.. Nyt været og livet, det er det viktigste🤗

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker for min egen del at når jeg først er så heldig å ha blitt født med den mest ettertraktede hudfargen så bør jeg være glad for det og gjøre mitt for å ta best mulig vare på den vakre lyse huden min. 

Anonymkode: 4f2d2...2ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad jeg tenker noe som helst så er det i retning av: "Det er ikke bare meg, heldigvis." :fnise: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok med mine egne legger jeg😅 De er gigantiske og får ikke farge like lett som resten av meg.

Fikk heller ikke farge på leggene før, men mye rart som forandrer seg etter etter et svangerskap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker, så flott at det er flere enn meg som forblir lyse, selv på sommeren. Jeg er heldig om jeg har fått noe farge i august. 

Men egentlig så bryr jeg meg ikke noe om at jeg er melkehvit hele året. Brydde meg i tenårene, men er heldigvis blitt voksen og orker ikke å bry meg om hudfarge lenger.

Anonymkode: dd087...213

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg alltid bruker solfaktor 50, så forblir leggene (og resten av huden min) hvit. Dermed syns jeg ikke det er merkelig med hvit hud på andre heller.

Anonymkode: 15f93...0f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker stakkars, enda en som har det som meg.

Er mulatt I tillegg så det ser utrolig dust ut på meg.

Anonymkode: 916e0...be8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...