Gå til innhold

Trifasisk kurve?

smilepia

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg å finne en illustrasjon på en trfasisk kurve?? (linken på pernille.info fungerte ikke, og google på trifasisk kurve kom heller ikke opp med noen illustrasjoner)

Jeg har tempet denne måneden, og ifg tempmålingene hadde jeg EL forrige tirsdag. Tempen steg da med ca 0,3 grader og har vært rellativt jevnt rundt det siden da. Men i morges steg den med ytterligere 0,2 grader. Nå er dette bare _en_ måling, så jeg vet det antageligvis er for tidlig å konkludere med noe, men nå ble jeg så nysgjerri på trifasiske kurver at jeg bare måå undersøke litt mere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ikke, men det kan jo være et godt graviditets tegn vet jeg (driver med temperaturmålinger selv) Selv ser mine temp kurver ut som verdens mest ustabile aksjer, sånn at jeg får ikke stor ut av de enda..

Lykke til med testing ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet at trifassike kurver kan være et tegn på graviditet, men også at det ikke behøver å være det, så jeg prøver å være litt forsiktig med å håpe... Men klart jeg lurer da :)

Har litt lysst å teste i morgen tidlig, men det er fortsatt ca 3 dager før IKM, så det er litt tidlig. (Men tenk så gøy å kunne starte bryllupsreisen med vissheten om at vi vennter smått?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om flere som har fått en svak strek allerede 8 dager eller EL jeg.. så det kan jo hende.. Det hadde jo vært veldig koselig da.. Men uansett må du jo ta med en test sånn at du vet om noen dager ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å la være å teste i dag også - men det var nok mest forrdi vi plutselig fikk det travelt på morgenkvisten. :ler:

Hadde endel merkelige kramper i underlivet i går, pluss at jeg faktisk var så trøtt at jeg først sov 1.5 time på sofaen, før jeg labbet i seng og sovnet med en gang der. ! Og jeg som alltid pleier å ha problemer med å sove...

Det blir tydeligvis spennende å starte bryllupsreisen - på mange måter ;) Graviditetstest er pakket øverst i kofferten!

Lykke til med prøving alle dere andre, håper vi har alle fått to blå innen vi kommer tilbake 1.okt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...