AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #21 Del Skrevet 3. juni 2021 Hvordan får dere Cyclogest langt inn? Får de bare ca 2 cm inn. Lå i ca 30 min etterpå. Når jeg gikk på wc ca 1.5 time etterpå følte jeg at jeg tørket bort hele tabletten i flytende form. Anonymkode: 7a9f2...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 3. juni 2021 #22 Del Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvordan får dere Cyclogest langt inn? Får de bare ca 2 cm inn. Lå i ca 30 min etterpå. Når jeg gikk på wc ca 1.5 time etterpå følte jeg at jeg tørket bort hele tabletten i flytende form. Anonymkode: 7a9f2...10c Langefinger langt inn får jeg den. Og det er meningen at det skal renne ut rester 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 3. juni 2021 #23 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Molly_ skrev (17 minutter siden): Langefinger langt inn får jeg den. Og det er meningen at det skal renne ut rester 😊 Lurer på det samme selv for har korte armer og korte fingre 🙈 Endret 3. juni 2021 av Dame1989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 3. juni 2021 #24 Del Skrevet 3. juni 2021 Dame1989 skrev (7 minutter siden): Lurer på det samme selv for har korte armer og korte fingre 🙈 Korte armer? Om du får inn opptil albuen så erru god 😂 Inn er inn tenker jeg, setter inn på samme måte som tampong 😊 Men sikkert greit å ta det litt ekstra med ro om den inn går så langt inn, så slipper den falle ut før den er oppløst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #25 Del Skrevet 5. juni 2021 Dame1989 skrev (På 2.6.2021 den 15.44): Så bra med 1 inn og 1 ekstra blasto på frys :) Når skal du teste? I morgen får jeg beskjed om hvor mange som er blitt befruktet og da vil jeg også få beskjed om det blir innsett på fredag eller mandag. Jeg håper selvfølgelig på mandag og at iallefall 1 egg blir til blasto Ja, jeg kjenner allerede at magen føles oppblåst og støl. Ikke noe vondt nå heldigvis, men har bukseknappen åpen 😀🙈 Hvordan går det? Har du hatt innsett, eller skal ha? Hvor mange egg fikk du? Jeg fikk testdag den 14.juni. Hadde en liten lyyyys rosa farge på papiret da jeg gikk på toalettet i dag, så er litt bekymret. Denne lyse rosan fargen fikk jeg også på truseinnlegget sammen med cystogessten som kom ut. KLinikken er stengt, så får ikke ringt. Hadde forsåvidt liiiten lyyyys rosa utflod i går også. Håper dette ikke betyr noe negativt. Krysser fingrene. Anonymkode: 8c83a...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. juni 2021 #26 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan går det? Har du hatt innsett, eller skal ha? Hvor mange egg fikk du? Jeg fikk testdag den 14.juni. Hadde en liten lyyyys rosa farge på papiret da jeg gikk på toalettet i dag, så er litt bekymret. Denne lyse rosan fargen fikk jeg også på truseinnlegget sammen med cystogessten som kom ut. KLinikken er stengt, så får ikke ringt. Hadde forsåvidt liiiten lyyyys rosa utflod i går også. Håper dette ikke betyr noe negativt. Krysser fingrene. Anonymkode: 8c83a...109 Tror ikke det trenger å bety noe negativt. Har lest at noen kan få sånn etter Cyclogest. Kan jo også være en festeblødning? Tenker du å teste tidligere enn 14 juni? 3/5 egg ble befruktet. I går fikk jeg vite at 2/3 hadde delt seg normalt (4 delt) og 1 egg hadde delt seg i 2. De skulle dyrke alle 3 videre, men hadde mest troen på de 2 som hadde delt seg i 4. Jeg får ikke noen ny informasjon før mandag morgen. Vis 1 har blitt til blasto blir det innsett mandag ettermiddag. Så blir veldig spennnende å se på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #27 Del Skrevet 5. juni 2021 Dame1989 skrev (4 timer siden): Tror ikke det trenger å bety noe negativt. Har lest at noen kan få sånn etter Cyclogest. Kan jo også være en festeblødning? Tenker du å teste tidligere enn 14 juni? 3/5 egg ble befruktet. I går fikk jeg vite at 2/3 hadde delt seg normalt (4 delt) og 1 egg hadde delt seg i 2. De skulle dyrke alle 3 videre, men hadde mest troen på de 2 som hadde delt seg i 4. Jeg får ikke noen ny informasjon før mandag morgen. Vis 1 har blitt til blasto blir det innsett mandag ettermiddag. Så blir veldig spennnende å se på mandag Mhm, hvis jeg ikke spotter mer, så kan det hende det var festeblødning. Krysser fingrene for det Om jeg spotter mer, så tar jeg kontakt med klinikken på mandag. Har ikke noe vondt nedentil, så håper det evt bare det er pga cyclogesten. Jeg vet ikke om jeg tørr å teste før 14.juni. Er så redd for at hvis det er positivt, så tenker jeg ``Sikkert Otrivellen som sitter igjen``, eller hvis det blir negativt så blir jeg skuffet. For så å ha noen j*vlige dager før selve testdagen for å vente på bekreftelse for at det var negativt. Så tror jeg kommer til å vente til 14.juni. Tenker du å teste tidligere? Det er jo kjempe bra at alle 3 har delt seg videre Også ber vi for at det er 2 som er blitt blasto 😄 Så spennende dager foran deg. Fikk vite av min klinikk at de ikke dyrker til blasto hvis ikke de har troen på at det skal bli blasto. Så dette kommer til å gå bra. Oppdater meg når du har vært på innsett på mandag Anonymkode: 8c83a...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 5. juni 2021 #28 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg har ikke spottet eller blødd noe av cyclogest, men lutinus gjorde jeg det. Tenkte da at rosa må jo komme fra en slimhinne, det inni livmoren er jo ikke rosa men brun/rødt. Forrige gang testet jeg mye mer og tidligere, det gjorde jeg ikke denne gangen(klarte dog ikke holde meg lenger enn dag 12 etter innsett, men det er ca 7 dager lenger enn sist), og denne gangen har det vært en mye bedre ventetid. Utålmodig som fy, men heller det enn lei meg eller usikker på hvordan lese testen liksom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #29 Del Skrevet 5. juni 2021 Molly_ skrev (25 minutter siden): Jeg har ikke spottet eller blødd noe av cyclogest, men lutinus gjorde jeg det. Tenkte da at rosa må jo komme fra en slimhinne, det inni livmoren er jo ikke rosa men brun/rødt. Forrige gang testet jeg mye mer og tidligere, det gjorde jeg ikke denne gangen(klarte dog ikke holde meg lenger enn dag 12 etter innsett, men det er ca 7 dager lenger enn sist), og denne gangen har det vært en mye bedre ventetid. Utålmodig som fy, men heller det enn lei meg eller usikker på hvordan lese testen liksom 😅 Har lest på lommelegen at festeblødning kan være alt fra brun, rosa og rød. Noen har det som utflod, andre vannaktig. Noen har mye og må bruke tampong i noen dager. Andre har bare en dråpe. Så dette er veldig individuelt i såfall Jeg prøver å være tålmodig, men tror det er verst når det nærmer seg. Men tidligere, ved naturlige sykluser, så har jeg vært utålmodig at jeg testet på 6 dpo Men denne gangen prøver jeg å holde meg til datoen. Så kan skuffelsen komme bare en gang, og ikke flere ganger. Anonymkode: 8c83a...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 5. juni 2021 #30 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har lest på lommelegen at festeblødning kan være alt fra brun, rosa og rød. Noen har det som utflod, andre vannaktig. Noen har mye og må bruke tampong i noen dager. Andre har bare en dråpe. Så dette er veldig individuelt i såfall Jeg prøver å være tålmodig, men tror det er verst når det nærmer seg. Men tidligere, ved naturlige sykluser, så har jeg vært utålmodig at jeg testet på 6 dpo Men denne gangen prøver jeg å holde meg til datoen. Så kan skuffelsen komme bare en gang, og ikke flere ganger. Anonymkode: 8c83a...109 Jeg har aldri opplevd festeblødning, så tenkte mer på blødning på grunn av lutinusen evt 😊 Ja, er akkurat det jeg og tenkte nå. Leve utålmodig men glad er bedre enn usikker og sorg på forskudd. Sorgen vil jo komme uansett om testen er negativ så bare å nye de dagene man kan ha det litt bedre. Men så er det jo noen som helt fint klarer å teste uten å gå i kjelleren, men sånn er ikke jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. juni 2021 #31 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Mhm, hvis jeg ikke spotter mer, så kan det hende det var festeblødning. Krysser fingrene for det Om jeg spotter mer, så tar jeg kontakt med klinikken på mandag. Har ikke noe vondt nedentil, så håper det evt bare det er pga cyclogesten. Jeg vet ikke om jeg tørr å teste før 14.juni. Er så redd for at hvis det er positivt, så tenker jeg ``Sikkert Otrivellen som sitter igjen``, eller hvis det blir negativt så blir jeg skuffet. For så å ha noen j*vlige dager før selve testdagen for å vente på bekreftelse for at det var negativt. Så tror jeg kommer til å vente til 14.juni. Tenker du å teste tidligere? Det er jo kjempe bra at alle 3 har delt seg videre Også ber vi for at det er 2 som er blitt blasto 😄 Så spennende dager foran deg. Fikk vite av min klinikk at de ikke dyrker til blasto hvis ikke de har troen på at det skal bli blasto. Så dette kommer til å gå bra. Oppdater meg når du har vært på innsett på mandag Anonymkode: 8c83a...109 Jeg har tatt Ovitrelle mange ganger tidligere og den har alltid vært helt ute etter iallefall 12 dager. Det blir nok å teste 1 uke etter innsett som blir 12 dpo og 14 dager etter Ovitrelle. Jeg burde nok ikke det for sist måned hadde jeg kjemisk og positive digitale tester i nesten 1 uke før de ble svakere og så negative. Men jeg klarer ikke å holde meg 🙈 Får satse på at iallefall 1 blir til blasto. Da føler jeg det er verdt det selv om jeg ikke skulle blitt gravid Jeg skal oppdatere mandag ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. juni 2021 #32 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 17.14): Mhm, hvis jeg ikke spotter mer, så kan det hende det var festeblødning. Krysser fingrene for det Om jeg spotter mer, så tar jeg kontakt med klinikken på mandag. Har ikke noe vondt nedentil, så håper det evt bare det er pga cyclogesten. Jeg vet ikke om jeg tørr å teste før 14.juni. Er så redd for at hvis det er positivt, så tenker jeg ``Sikkert Otrivellen som sitter igjen``, eller hvis det blir negativt så blir jeg skuffet. For så å ha noen j*vlige dager før selve testdagen for å vente på bekreftelse for at det var negativt. Så tror jeg kommer til å vente til 14.juni. Tenker du å teste tidligere? Det er jo kjempe bra at alle 3 har delt seg videre Også ber vi for at det er 2 som er blitt blasto 😄 Så spennende dager foran deg. Fikk vite av min klinikk at de ikke dyrker til blasto hvis ikke de har troen på at det skal bli blasto. Så dette kommer til å gå bra. Oppdater meg når du har vært på innsett på mandag Anonymkode: 8c83a...109 Hvordan går det med spottingen? I dag fikk jeg satt inn et 5 dagers blastocytt Testdag 18 juni. Desværre ingen på frys, men det kjenner jeg er ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #33 Del Skrevet 7. juni 2021 Dame1989 skrev (2 timer siden): Hvordan går det med spottingen? I dag fikk jeg satt inn et 5 dagers blastocytt Testdag 18 juni. Desværre ingen på frys, men det kjenner jeg er ok Yaaaay, så fantastisk med blastocyst 😄 Da er det bare for oss å håpe, og krysse alle ledd Jeg har ikke spottet noe mer. Fra jeg startet på cyclogest til nå (10 dager) så har jeg kun spottet på lørdagen. Så håper det enten er festeblødning, eller bare en forbigående irritasjon i slimhinnen. Har du spottet noe? Anonymkode: 8c83a...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 7. juni 2021 #34 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Yaaaay, så fantastisk med blastocyst 😄 Da er det bare for oss å håpe, og krysse alle ledd Jeg har ikke spottet noe mer. Fra jeg startet på cyclogest til nå (10 dager) så har jeg kun spottet på lørdagen. Så håper det enten er festeblødning, eller bare en forbigående irritasjon i slimhinnen. Har du spottet noe? Anonymkode: 8c83a...109 Så bra Jeg har ikke spottet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå