Gå til innhold

Erfaring med apotek1 sin «metode» tidlig graviditetstest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tidligere brukt normal sine, men har skjønt de ikke er så gode. Tenkte at dersom jeg kjøpte fra Apotek måtte jeg være safe.

De har sensitivitet på 10 (husker ikke benevning). 
Leste at man kan få skyggestrek med disse?

noen som har erfaring med testene generelt? Eller mtp skyggestrek?😊

burde kanskje lest meg opp før jeg kjøpte de.. 😬 

Anonymkode: 0b9d8...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 123 eller noe

Helt fine tester :) Viste ikke strek (vel kanskje hvis jeg stirret veldig hardt kunne jeg se en spøkelsesstrek ingen andre så) på 10dpo, men 12dpo så jeg den helt tydelig og fint :) Så bare bruk den. Kanskje jeg bare hadde for lite hcg på dag 10. Har brukt dem i 6 måneders prøving, og aldri opplevd falske streker, bare på andre tester jeg ikke husker navnet på!

Endret av 123 eller noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke god erfaring med tidlig-tester. Har testet med vanlige tester og de slår ut like tidlig. Har nesten alltid fått skyggestrek med tidlig-tester og det er det færre av med vanlige tester.

Anonymkode: ec4e4...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Den digitale fra CB skal jo kunne vise 5 dager før mensen, hvis det skulle være noe tvil på strekene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er helt elendige!! Fikk mye mer strek av babyplan med 25 enn de her med 10 så det sier litt. Trodde jeg ikke var gravid i dagevis pga. de her. Clearblue viste sterk strek mens det omtrent var skyggestrek på metode. Kommer aldri til å kjøpe de igjen.

Anonymkode: 22ece...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...