AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #21 Skrevet 5. juni 2021 Men dere som ikke vil gå til deres mannlige fastlege kan jo bare be om å få gå til en kvinnelig lege på samme senter? Det er ikke sånn at fastlegen MÅ ta det og om ikke må dere betale for det! Anonymkode: 177ec...d33
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #22 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal ta nå om noen uker. Eneste grunnen til at jeg tar celleprøve er fordi jeg i samme slengen må få sjekka noe der nede, tror jeg har en infeksjon av et slag. Går til gynekolog, nekter å sjekke meg hos fastlege (han er uansett mann). Skulle tatt celleprøve for flere år siden selv. Om gynekologen spør så sier jeg bare at jeg bryr meg katta om jeg får kreft eller ikke, jeg vil ikke leve uansett så om det er kreft som tar meg så er det helt greit. Jeg hadde takka nei til behandling uansett om det viste seg at jeg hadde kreft. Anonymkode: e97b7...96b 😳 Anonymkode: 88153...7a2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #23 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men dere som ikke vil gå til deres mannlige fastlege kan jo bare be om å få gå til en kvinnelig lege på samme senter? Det er ikke sånn at fastlegen MÅ ta det og om ikke må dere betale for det! Anonymkode: 177ec...d33 Jeg gjorde det og det var null problemer. Kosta ikke ekstra og ingen sa noe i mot det. Anonymkode: 88153...7a2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #24 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men dere som ikke vil gå til deres mannlige fastlege kan jo bare be om å få gå til en kvinnelig lege på samme senter? Det er ikke sånn at fastlegen MÅ ta det og om ikke må dere betale for det! Anonymkode: 177ec...d33 Nei..men for min del så vil jeg helst bare kommer over dette her. Må jo gå greit. Prøver å innse at selv om det er ubehagelig for meg (både selve situasjonen, men også det å skulle sitte å snakke om helt andre ting etterpå), så bryr ikke han seg. Er min tankegang som må endres. Anonymkode: bc9d3...152
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #25 Skrevet 5. juni 2021 Jeg går til Botnen ( privatpraktiserende i Bergen) Kjenner nesten ikke at det er en undersøkelse, makan til profesjonell og dyktig dame. Hun hat jobbet som gynekolog i mange år, også på sykehuset. Anonymkode: a7990...509
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #26 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men dere som ikke vil gå til deres mannlige fastlege kan jo bare be om å få gå til en kvinnelig lege på samme senter? Det er ikke sånn at fastlegen MÅ ta det og om ikke må dere betale for det! Anonymkode: 177ec...d33 Jeg gjorde dette, går aldri til fastlege for celleprøve, vil også sjekke eggstokker for ev cyster, svulster o,l i samme slengen. Så da blir det privatpraktiserende med tilgjengelig ultralyd utstyr. Betalte 14000 kr, verdt det. Anonymkode: a7990...509
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #27 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei..men for min del så vil jeg helst bare kommer over dette her. Må jo gå greit. Prøver å innse at selv om det er ubehagelig for meg (både selve situasjonen, men også det å skulle sitte å snakke om helt andre ting etterpå), så bryr ikke han seg. Er min tankegang som må endres. Anonymkode: bc9d3...152 Nemlig! For legen er en celleprøve ikke mer spesielt enn å ta blodtrykket ditt. Anonymkode: 8d56e...38a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå