Gjest SVK Skrevet 30. mai 2021 #41 Del Skrevet 30. mai 2021 Enig i at Hobbit-filmene kunne vært bedre. Men jeg liker Smaug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. mai 2021 #42 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg synes faktisk Peter Jackson forbedret litt på bøkene på én måte og det var med å ta inn Arwen og alt rundt henne mye mer. Det meste finnes vel i ekstramateriale til bøkene, men ikke midt i historien mens man leser dem. Entene er noe av det beste som er laget både i bøkene og på film Jeg leste Lord of the Rings (på engelsk) etter den første filmen kom ut, og det var vanskelig å legge den fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #43 Del Skrevet 30. mai 2021 Det er eventyr, det er spenning, det er action, hva mer vil du ha i filmene? 😅 Jeg liker Ringenes Herre filmene bedre, men Hobbiten filmene er greie de også. Et spørsmål er jo om du så de rette filmene, altså de utvida filmene, mye man går glipp av i «kino-versjonen» av filmene😅 Anonymkode: 2434f...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #44 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg syntes han kompisen til Frodo er mistenkelig lik hoved personen i hobbit filmene? Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai 2021 #45 Del Skrevet 30. mai 2021 Riddles in the Dark | The Hobbit: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. mai 2021 #46 Del Skrevet 30. mai 2021 SVK skrev (1 minutt siden): Enig i at Hobbit-filmene kunne vært bedre. Men jeg liker Smaug. Ja smaug er vel det noe av det beste med dem Ikke dumt at Stephen Fry har en liten rolle også 😅Ellers liker jeg godt han «nye” trollmannen Radagast (holder alltid på å si rabagas). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #47 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt å starte på de tre filmene så ufattelig mange ganger. Under et forsøk så kom jeg meg til rulleteksten på film nr 1 (men fikk ikke med meg en dritt for det er så kjedelig) men ble ferdig og satt på film nr 2. Midt i filmen så fikk jeg beskjed av min bror at det var første filmen jeg så på, hadde satt den på om igjen, uten at jeg la merke til det. 🤦♀️ Min bror er blodfan og har forsøkt å tvinge meg til å se de filmene i årevis. Jeg tror jeg aldri kommer til å komme meg igjennom alle tre filmene. Har ikke sett hele film nr 1 heller, jeg sovner eller tukler med mobil og mister halve filmen, hver bidige gang. Er kanskje to eller tre ganger jeg har kommer til rulleteksten, normalt slår jeg av innen en halvtime. Filmene kan oppsummeres slik; De går og går og går, og noen rir på hest. Også dør noen, også slåss de og folk dør også rir de videre enda mer også faller jeg helt av. Inni der så er det en ring og et monster som egentlig er en mann(?) også er Dumbledore der og han går fra svart til hvit kappe?. Også dør de igjen tror jeg. Hobbit filmene har jeg ikke orket å gi et forsøk en gang. Anonymkode: e2cb2...a39 Det er en stund siden jeg har ledd så godt, så takk for at du tok deg tid til å skrive oppsummering selvom du ikke liker filmene 😆😅 Tok eksen min med på kino (jeg var 17, han var 22) og han sovnet under filmen. Jeg elsket filmen og dro på kino for å se den for andre gang og da måtte jeg ha med typen, så han også skulle få oppleve filmen på kino😆 Anonymkode: 5035f...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #48 Del Skrevet 30. mai 2021 Er de samme skuespiller? Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #49 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er de samme skuespiller? Anonymkode: e3089...3aa Jeg syntes de ser ut som han fra lost Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #50 Del Skrevet 30. mai 2021 ...fordi du BEGYNTE PÅ HOBBITEN! Anonymkode: 7609c...c56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. mai 2021 #51 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er de samme skuespiller? Anonymkode: e3089...3aa Nei. Han nederste som spilte den unge Bilbo er han som spilte i Hitchhaikers guide blant annet. Må google for å få Merry’s egentlige navn 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. mai 2021 #52 Del Skrevet 30. mai 2021 2 minutter siden, Frøkensina said: Ja smaug er vel det noe av det beste med dem Ikke dumt at Stephen Fry har en liten rolle også 😅Ellers liker jeg godt han «nye” trollmannen Radagast (holder alltid på å si rabagas). Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #53 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er så enig! Har forsøkt flere ganger, men gitt opp. Gørrkjedelig😂😂 Anonymkode: 132e9...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #54 Del Skrevet 30. mai 2021 1 hour ago, Realverdien said: Til TS: de tre hobittfilmene er ganske viden anerkjent som overprodusert møl. Ringenes herre filmene er filmet på slutten av nittitallet. De er av sjanger 'storfilm' av type Ben Hur, De ti bud, Quo Vadis og Spartacus. Det er ikke alle som liker filmsjangeren. Jeg syntes de var ok. Har fått mer sansen for de tekniske styrkene ved filmene med årene (de ser ikke ut som 20 år gamle filmer). Ja, filmene har holdt seg godt. I tillegg er det imponerende av regissøren å klare å lage en film som både er enormt populær både blant de som hadde lest bøkene og de som aldri leste bøkene. Det er få som klarer det. Anonymkode: 579fe...f38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #55 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er de samme skuespiller? Anonymkode: e3089...3aa Han øverste er «Dominic Monaghan», tror han var med i Lost. Han nederste er «Martin Freeman», har spilt bla. i Sherlock serien, Breeders, Hitchhikers Guide to the Galaxy. Anonymkode: 2434f...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #56 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han øverste er «Dominic Monaghan», tror han var med i Lost. Han nederste er «Martin Freeman», har spilt bla. i Sherlock serien, Breeders, Hitchhikers Guide to the Galaxy. Anonymkode: 2434f...65e Jaaa!! nå ser jeg det! Hahah 😂 Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. mai 2021 #57 Del Skrevet 30. mai 2021 (endret) Veldig overvurderte filmer, men dårlige er de ikke. Jeg syns Hobbiten filmene er bedre. Endret 30. mai 2021 av Expandable86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. mai 2021 #58 Del Skrevet 30. mai 2021 Synes Martin Freeman ligner sånn på Bjarte Tjøstheim. Bare jeg som synes det? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. mai 2021 #59 Del Skrevet 30. mai 2021 Enig...kjedeliiiig! Aldri sett den siste, fordi jeg sovnet på kino under film nr 2. Da var det 45 minutter med trær(!) Som sloss!!!! 😴😴😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. mai 2021 #60 Del Skrevet 30. mai 2021 Av rene underholdningsfilmer synes jeg Ringenes Herre-trilogien er noe av det beste som er laget. Cinematografien, karakterene, verden, musikken, den ufattelig gjennomførte produksjonen i alle ledd... helt fantastisk. Jeg ser dem fortsatt ca en gang i året (ofte i romjulen) og synes de er like fantastiske i dag som da de kom ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå