AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #21 Skrevet 2. juni 2021 Jeg får det av og til når jeg er dårlig i magen, og går med bind som dekker "der bak" fordi jeg er livredd for lekkasje/ en promp som ikke var bare promp liksom. Blir klamt, rødt og sårt, omtrent som bleieutslett. Pleier å smøre med sink, så går det fort over. Bruker forøvrig sink på alle småsår, og det gror mye raskere. Anonymkode: 52a47...d33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå