AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #341 Del Skrevet 13. juni 2021 NordicViking skrev (5 minutter siden): NRK1. Takk Anonymkode: 2f696...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #342 Del Skrevet 13. juni 2021 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/bnRLvB/tid-for-toeffe-spoersmaal Hva synes dere? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 13. juni 2021 #343 Del Skrevet 13. juni 2021 Flere som får opp dette på sumo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 13. juni 2021 #344 Del Skrevet 13. juni 2021 Redeem Stirling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #345 Del Skrevet 13. juni 2021 Yeeeeeey! ⚽️😚🎉🎉 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #346 Del Skrevet 13. juni 2021 knulleGuden666 skrev (25 minutter siden): Flere som får opp dette på sumo? Nei... Fortsatt? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #347 Del Skrevet 13. juni 2021 knulleGuden666 skrev (8 minutter siden): Flere som får opp dette på sumo? Ja, jeg får det opp innimellom etter oppgradering fra Sumo til Play. Du må ta kontakt med kundeservice. Jeg har gjort det. De tar ikke kundene seriøse før det har kommet inn et visst antall klager. Imellomtiden så er problemene mine og dine feil, ifølge kundeservice. Anonymkode: c7767...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 13. juni 2021 #348 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei... Fortsatt? Anonymkode: 9a1c2...7cc Kommer med jevne mellomrom, må gå ut og inn igjen AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg får det opp innimellom etter oppgradering fra Sumo til Play. Du må ta kontakt med kundeservice. Jeg har gjort det. De tar ikke kundene seriøse før det har kommet inn et visst antall klager. Imellomtiden så er problemene mine og dine feil, ifølge kundeservice. Anonymkode: c7767...2df Oki da er det ikke bare hos meg. Er slik på meg også, kommer med jevne mellomrom. Jeg ringer de i morgen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 13. juni 2021 #349 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/bnRLvB/tid-for-toeffe-spoersmaal Hva synes dere? Anonymkode: 9a1c2...7cc Det finnes ikke noe godt svar på hvorvidt kampen mellom Danmark og Finland burde blitt spilt ferdig i går, spilt ferdig på søndag (i dag), eller utsatt til en annen dag. De danske spillerne skal ha ønsket å spille kampen ferdig i går, etter angivelig å ha pratet med Eriksen. Det valget må vi respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #350 Del Skrevet 13. juni 2021 Hvorfor sier norske kommentatorer «Tiblisi» når det heter «Tbilisi»? Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #351 Del Skrevet 13. juni 2021 Noen som skal se på Østerrike mot Nord-Makedonia? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 13. juni 2021 #352 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det var en som Oppdaterte Wikipedia, og skrev at han var død. Det ble fjernet etter kort tid, men likevel. Utrolig respektløst. Håper han skammer seg han/hun som skrev dette på nettet! Anonymkode: ee012...d7f Jeg som skrev det her. Ikke meningen å være anonym. Det gikk så mange følelser inne i meg, når jeg leste Wikipedia. Tragisk at mennesker skal skrive uriktige ting på nettet, spesielt om dødsfall som ikke er sant i det hele tatt. Ufattelig usmakelig gjort av vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 13. juni 2021 #353 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen som skal se på Østerrike mot Nord-Makedonia? Anonymkode: 9a1c2...7cc Ja jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #354 Del Skrevet 13. juni 2021 Blinkie skrev (25 minutter siden): Jeg som skrev det her. Ikke meningen å være anonym. Det gikk så mange følelser inne i meg, når jeg leste Wikipedia. Tragisk at mennesker skal skrive uriktige ting på nettet, spesielt om dødsfall som ikke er sant i det hele tatt. Ufattelig usmakelig gjort av vedkommende. Hent enig med deg. Tragisk! Og ikke bare det, men å skrive det når mannen bokstavelig talt kjempet for livet.😔 Anonymkode: 05d72...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2021 #355 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen som skal se på Østerrike mot Nord-Makedonia? Anonymkode: 9a1c2...7cc Nei, men skal se Nederland -Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #356 Del Skrevet 13. juni 2021 Athena79 skrev (7 minutter siden): Nei, men skal se Nederland -Ukraina. Me too. Trenger en liiiiten fotballpause nå 😁 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #357 Del Skrevet 13. juni 2021 knulleGuden666 skrev (23 minutter siden): Ja jeg Hvem er bedre? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 13. juni 2021 #358 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er bedre? Anonymkode: 9a1c2...7cc Østerrike er best men Nord-Makedonia fikk et møkkamål, er nå 1-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2021 #359 Del Skrevet 13. juni 2021 https://www.tipsbladet.dk/nyhed/em/medie-opfordrer-uefa-giv-danmark-et-point?utm_source=eb_link_source&utm_medium=eb_link_medium&utm_campaign=eb_link&eblink=artikel Jeg er helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. juni 2021 #360 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Athena79 skrev (15 minutter siden): https://www.tipsbladet.dk/nyhed/em/medie-opfordrer-uefa-giv-danmark-et-point?utm_source=eb_link_source&utm_medium=eb_link_medium&utm_campaign=eb_link&eblink=artikel Jeg er helt enig. Jeg er enig. Danskene var naturligvis preget, og avgjørelsen om å fortsette ble i etterpåklokskapens navn en irrasjonell handling. UEFA burde ha tatt en avgjørelse her. Til syvende og sist var det deres ansvar. Og det var kun én riktig avgjørelse. Kaptein Kjær, som stod midt i det, er et godt eksempel på at å fortsette ble helt feil. Han måtte bytte seg selv ut kort tid etter at andreomgangen startet fordi han var så preget. Og han var en av mange midt i det. Den danske treneren har vel også uttalt at han angret på avgjørelsen ganske kort tid etter at kampen ble startet opp igjen. Det jeg dog reagerer på i artikkelen er dette: "- Finland kan beholde deres tre point. Men danskerne skal også krediteres med et point baseret på 0-0-stillingen på tidspunktet for afbrydelsen. Enhver, der kommer med EM-regler, der modsiger dette, bør skamme sig.". Joda, jeg er enig i budskapet, men denne setningen fremstår som en ørliten hersketeknikk for å eie meningen. Var litt Kvinneguiden-sus over det sitatet. Endret 13. juni 2021 av Ctrl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå