Gå til innhold

Pass på jentene deres i Oslo! Eldre gutter/menn "som ikke drikke" er ute og voldtar i grupper.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 15.51):

Ja, ikke sant, bare se på Shurika Hansen, Lilly Bandehy, Mina Bai osv. De er jo utstøtt fra det gode samfunnslag. Eneste stedet de slipper til er jo alternative medier. 

Anonymkode: 530e4...791

Hvem er alle disse du ramser opp og hva er de kjent for? 

Anonymkode: bcbfa...abf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

D2D21B9C-E226-4EDF-9774-6A7485B3FDC9.jpeg

Anonymkode: 34c61...e5e

Hjelper ikke det nå mange er fra utlandet og har andre skikker enn oss.. 

Anonymkode: 7853c...2ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

D2D21B9C-E226-4EDF-9774-6A7485B3FDC9.jpeg

Anonymkode: 34c61...e5e

Du har tydeligvis ikke en datter!

Jeg vil heller ta jobben med å passe på min datter, enn å stole på at Mohammed eller andre nedi gata, oppdrar sin sønn til ikke å ødelegge min datter. 

Kan ikke bare si ooops, den bedømte jeg litt feil gitt 🤯

Anonymkode: bcd84...422

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvem er alle disse du ramser opp og hva er de kjent for? 

Anonymkode: bcbfa...abf

De er "samfunnsdebattanter" som har sett seg blinde på islams negative sider.

Litt som en korgutt som blir misbrukt av en prest og derfor er overbevist om at kristendommen er det aller verste som finnes i verden.

Mye reelt å kritisere, men drar det ofte for langt.

Anonymkode: f5d13...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse utlendingene kan få skylda for mye altså, men at det er deres skyld at god norsk ungdom gjengvoldtar unge jenter på russebussen sin syntes jeg er å dra den litt langt.

Anonymkode: fea33...d0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 2.31):

Disse utlendingene kan få skylda for mye altså, men at det er deres skyld at god norsk ungdom gjengvoldtar unge jenter på russebussen sin syntes jeg er å dra den litt langt.

Anonymkode: fea33...d0f

Stakkar deg som ikke forstår mer en nestippen rekker.

«God norsk ungdom» som du så fint refererer til, voldtar ikke jenter.

hvem vil bo i Oslo? Det skjønner ikke jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjertrud_B skrev (7 timer siden):

Stakkar deg som ikke forstår mer en nestippen rekker.

«God norsk ungdom» som du så fint refererer til, voldtar ikke jenter.

hvem vil bo i Oslo? Det skjønner ikke jeg.

Så ingen ble voldtatt i Norge før innvandringen startet, er det det du sier?

Anonymkode: b850f...b24

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
On 5/29/2021 at 7:27 PM, AnonymBruker said:

Det hadde vært noe om politiet for en gangs skyld henvendte seg til foreldrene til disse "eldre guttene".

Anonymkode: bff14...6e9

On 5/29/2021 at 7:31 PM, Vera said:

Helt enig i dette. Jeg lurer på om vi noensinne får oppleve at overgriperen faktisk ansvarliggjøres - slik som offeret ansvarliggjøres. 

On 5/29/2021 at 7:32 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor er fokuset ditt på jentene og deres foreldre, når det er gutter som er ute og voldtar her?! Å drikke seg full noen år før myndighetsalder er en ganske bagatellmessig "forbrytelse" i forholde til overfalsvoldtekt. Hvorfor etterlyser du ikke foreldrene til disse guttene?

Jeg er "flink pike" fra en god familie, og vi var ute og drakk fra 13 år. Fant på alle mulige løgner og triks for ikke å bli avslørt, og foreldrene kunne aldri se for seg at vi, skoleflinke, korps-engasjerte og høflige som vi var, kunne finne på noe sånt. Heldigvis var det færre "eldre gutter som ikke drikker" på den tiden. 

Anonymkode: 530e4...791

Vi lever dessverre i en verden der enkelte tenner på å voldta. De tenner på kampen, gråtinga, redselen osv. Å snakke til foreldrene til slike hjelper ikke. I de fleste tilfellene er det menn/ gutter fra dysfunksjonelle familier. Om det er fravær av foreldre, foreldre som selv har dårlige verdier, vold og misbruk eller hva det skulle være. Selv om foreldrene skulle være gode omsorgspersoner, så vil noen som allerede har så dårlige verdier være umulig å rettlede tilbake til normalt. Om sønnen din på 18 liker å utnytte jenter og behandler dem som søppel og liker følelsen av det, så er det nok for sent å gjøre noe særlig.

Vi kan ikke snakke kjipe mennesker til fornuft, det eneste vi kan gjøre er å lære hvordan beskytte oss selv mot dem. Det er veldig viktig å fortelle barna sine om at disse menneskene eksisterer, at de liker å gjøre andre vondt og at de vil på utsiden se ut som folk flest. De kan være sjarmerende og snille på utsiden. Alle disse tingene er det veldig viktig å fortelle ungdommen, for ellers risikerer man at de må lære the hard way

Man kan mene at man burde snakke til forelderene til de som er kjipe, men når alt kommer til alt er det som faktisk beskytter å lære opp egen ungdom til å være mer fornuftig i møte med verden, og være klar over at ikke alle er "snille".

Endret av vilkåret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for mange foreldre aksepterer at unge ungdommer drikker. Og unnskylder det med at «ikke glem at du har vært kalv selv».

Tragisk. Verden er helt annerledes enn for 20-30 år siden.

At foreldre godtar at unge drikker er skremmende. Og mange eksempler på at det absolutt ikke går bra. 

Når det gjelder guttene burde det settes inn tøffere straffer mot dem/foreldre. Vi kan ikke akseptere sånn oppførsel. Men går gjerne sånn når foreldre lar sønnene bestemme.

At jentene er fulle er ingen innskyldning for guttenes oppførsel, men mår man vet det skjer bør man være forsiktig. 

En 13-16 bør absolutt ikke drikke alkohol. Uansett.

Bevisstløse foreldre.

Anonymkode: 3c6dc...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Alt for mange foreldre aksepterer at unge ungdommer drikker. Og unnskylder det med at «ikke glem at du har vært kalv selv».

Tragisk. Verden er helt annerledes enn for 20-30 år siden.

At foreldre godtar at unge drikker er skremmende. Og mange eksempler på at det absolutt ikke går bra. 

Når det gjelder guttene burde det settes inn tøffere straffer mot dem/foreldre. Vi kan ikke akseptere sånn oppførsel. Men går gjerne sånn når foreldre lar sønnene bestemme.

At jentene er fulle er ingen innskyldning for guttenes oppførsel, men mår man vet det skjer bør man være forsiktig. 

En 13-16 bør absolutt ikke drikke alkohol. Uansett.

Bevisstløse foreldre.

Anonymkode: 3c6dc...899

Alle må lære seg å beskytte og ta vare på seg selv, om man er jente eller gutt.

Folk er blitt så dumme. De tror at man skal gå rundt og gjøre akkurat hva man vil i en rosa sky for det har man rett på. Men sånn er ikke verden. Man må passe på seg selv.

Anonymkode: f36fc...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må tilpasse seg den nye virkeligheten eller ta risikoen det er å ikke gjøre det. Da jeg var ung/yngre var det fortsatt lite bevissthet rundt det og mange inkludert meg selv ble utsatt for beføling og voldtekt. Regner med ungdommen idag kanskje er mer for forsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...