AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #41 Skrevet 29. mai 2021 Jeg er som daten din😂 Har datet en fyr i 4 uker nå, og jeg sier ofte kanskje. Kanskje vi kan få til del i løpet av sommeren, kanskje skille vi dratt dit osv. For meg så er det at jeg holder døren på vidt gap, jeg sier jo kanskje, fordi jeg akkurat nå vil at han skal være i livet mitt, og kanskje blir det seriøst etter hvert. Så når jeg sier de tingene, så er det jo for at han skal vite at jeg ser på det som sannsynlig at han har en plass i min verden også fremover. Men etter fire uker så er det jo alt, alt for tidlig å legge seriøse planer fremover. Anonymkode: 98352...f39 4
Gjest ti10 Skrevet 29. mai 2021 #42 Skrevet 29. mai 2021 Enig med dem som sier at du bør slappe av. Dere har kun datet i fire uker, det hadde vel vært mye mer spesielt om han hadde snakket om fremtiden som om alt var opp og avgjort allerede? "Når vi flytter til hjembyen min, da ..." "Skal vi være hos din eller min familie i jula i år?" Du hadde vel ikke tenkt at det var normalt?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #43 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Men ingenting er sikkert. Det er virkeligheten som du må lære å innfinne deg med. Hvis du hele livet skal insistere på at virkeligheten er sånn som du skulle ønske den var, vil du for alltid være stressa, for alltid stille urimelige krav og for alltid støte mennesker bort fra deg. Anonymkode: 6b1c8...44f Var det ikke akkurat det jeg skrev? At jeg fikk meg en oppvekker, på at ingenting er sikkert, og at jeg nå lever ut fra det. Du kutta jo ut store deler av in legget som også understreker at 5 år inn så kan ting fortsatt gå i vasken, for absolutt ingenting er sikkert Anonymkode: 75401...533
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #44 Skrevet 29. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Var det ikke akkurat det jeg skrev? At jeg fikk meg en oppvekker, på at ingenting er sikkert, og at jeg nå lever ut fra det. Du kutta jo ut store deler av in legget som også understreker at 5 år inn så kan ting fortsatt gå i vasken, for absolutt ingenting er sikkert Anonymkode: 75401...533 Beklager, du har rett. Ser nå at jeg misforstod innlegget ditt fullstendig. Anonymkode: 6b1c8...44f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #45 Skrevet 29. mai 2021 46 minutter siden, Tor P said: Ikke angre på det. Own it, det var sikkert hyggelig og ålreit også, selv om det at du har "investert det i forholdet" neppe gjør usikkerheten mindre. Men gjort er gjort, osv. Det blir meningsløst å obsess'e over ting du ikke kan endre. Beste du kan gjøre er å lære av det til en eventuell neste gang Men så det er sagt så synes jeg det som du beskriver høres bra ut - jeg har trua! 🙂 Tusen takk for fine ord. Det hjalp iallefall Anonymkode: b051e...383
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #46 Skrevet 29. mai 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er som daten din😂 Har datet en fyr i 4 uker nå, og jeg sier ofte kanskje. Kanskje vi kan få til del i løpet av sommeren, kanskje skille vi dratt dit osv. For meg så er det at jeg holder døren på vidt gap, jeg sier jo kanskje, fordi jeg akkurat nå vil at han skal være i livet mitt, og kanskje blir det seriøst etter hvert. Så når jeg sier de tingene, så er det jo for at han skal vite at jeg ser på det som sannsynlig at han har en plass i min verden også fremover. Men etter fire uker så er det jo alt, alt for tidlig å legge seriøse planer fremover. Anonymkode: 98352...f39 Tusen takk for du deler dette. Gir god mening. Anonymkode: b051e...383 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #47 Skrevet 29. mai 2021 41 minutter siden, ti10 said: Enig med dem som sier at du bør slappe av. Dere har kun datet i fire uker, det hadde vel vært mye mer spesielt om han hadde snakket om fremtiden som om alt var opp og avgjort allerede? "Når vi flytter til hjembyen min, da ..." "Skal vi være hos din eller min familie i jula i år?" Du hadde vel ikke tenkt at det var normalt? Haha, jojo, det er riktig nok. takk for din mening 🙂 Anonymkode: b051e...383 1
lillevill Skrevet 30. mai 2021 #48 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dater en fyr på 4 uke nå. Når han snakker om oss i fremtiden hiver han alltid på en "kanskje". Feks. "kanskje en dag vil du se barndomsbyen min" etc... Selvfølgelig er det en "kanskje" - sånn er det jo for alt her i livet, men det at han påpeker det, gjør meg usikker. Jeg sa til han at jeg ble usikker av slike forbehold. Han sa at det ikke finnes en garanti for noe, men at han liker meg og ser etter en dame som meg i sitt liv. At han ikke aktivt søker noen andre, men at jeg kanskje plutselig finner noe bedre. Sitter hjemme nå og kjenner meg maks usikker på om han vil noe seriøst med meg. Er det noen her som forstår meg, og kan dele noen tanker med meg? Anonymkode: b051e...383 Høres ut som han vil oppleve ting med deg, men ikke vil at noen av dere skal bli såret om det ikke blir. Sånn hadde jeg tolket det. Han prøver vel å beskytte sine følelser, og dine. Dere har datet i 4 uker, det er ikke lang tid. Men dere begynner vel å bli litt kjent da. 1
Lacy Skrevet 30. mai 2021 #49 Skrevet 30. mai 2021 (endret) Kjenner jeg er skeptisk, ass 😊 Sorry 😊 For meg blir det å tale med to tunger og svært egnet til å generere usikkerhet 😊 1. Hvorfor skal man snakke om å reise til hjemplass og annet etter kun 4 uker? 2. Når man først gjør det, hvorfor si kanskje når dette som andre sier allerede er underforstått. Jeg personlig tenker at dette fort kan være mennesker som næres litt av andres usikkerhet, om ikke det så at man ikke er veldig kompatible, all tid den enes naturlige adferd genererer mye usikkerhet hos den andre? Skal man bruke tid på sånt? Hvorfor ikke bare prioritere seg selv og de emosjonelle behovene man selv har i stedet for å legge lokk på dem og få det vondt inn seg? Endret 30. mai 2021 av Lacy
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #50 Skrevet 30. mai 2021 Hannah80 skrev (19 timer siden): Det har kun gått 4 uker. Hadde vært mer rart hvis han lovet deg gull og grønne skoger, allerede nå. Av det lille du har skrevet om han, så virker han helt normal. Vel nei, det er jo det man gjør hvis man er forelsket, da vil man det skal vare evig. Ergo, da er man ikke forelsket hvis man putter en "kanskje" i alt man sier og gjør. Anonymkode: 2e972...be1 1
Hannah80 Skrevet 30. mai 2021 #51 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel nei, det er jo det man gjør hvis man er forelsket, da vil man det skal vare evig. Ergo, da er man ikke forelsket hvis man putter en "kanskje" i alt man sier og gjør. Anonymkode: 2e972...be1 Eller at man er litt forsiktig i hvordan man ordlegger seg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #52 Skrevet 30. mai 2021 Jeg ville løpt hvis kjæresten sa at vi helt sikkert skulle x og y etter 4 uker. Særlig sia jeg tidligere har data folk som lover mye fra dag 1 og ikke har så god erfaring med det. Anonymkode: ee778...a7b 2
Antiviruset Skrevet 30. mai 2021 #53 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 17.41): Dater en fyr på 4 uke nå. Når han snakker om oss i fremtiden hiver han alltid på en "kanskje". Feks. "kanskje en dag vil du se barndomsbyen min" etc... Selvfølgelig er det en "kanskje" - sånn er det jo for alt her i livet, men det at han påpeker det, gjør meg usikker. Jeg sa til han at jeg ble usikker av slike forbehold. Han sa at det ikke finnes en garanti for noe, men at han liker meg og ser etter en dame som meg i sitt liv. At han ikke aktivt søker noen andre, men at jeg kanskje plutselig finner noe bedre. Sitter hjemme nå og kjenner meg maks usikker på om han vil noe seriøst med meg. Er det noen her som forstår meg, og kan dele noen tanker med meg? Anonymkode: b051e...383 i alle dager 4 uker? Dere kjenner knapt hverandre som noen skriver. Det tar minst et år og bli skikkelig kjent. Først da kan man snakke om "vi" selv om intensjonen kanskje er der alle rede nå. Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange måneder nå, om det blir noe langvarig seriøst er jo intensjonen til begge. Fremdeles er vi i "bli kjent fasen" vi vet ikke om dette blir noe som varer livet ut. Min intensjon er i alle fall slik nå, men jeg er enda ikke blitt skikkelig kjent med henne. Han kunne snakket om "vi" til deg allerede nå, uten at det hadde forandret på noe som helst. Det hadde i beste fall bare vært vage drømmer. Ville det beroliget deg? Leve på en illusjon og falske løfter? Se hvordan det går fremover og ikke minst hvordan det utvikler seg med interesse, verdier og handlinger. Der ligger svaret, ikke i ord som brukes eller ikke brukes etter 4 uker. 3
lillevill Skrevet 30. mai 2021 #54 Skrevet 30. mai 2021 Noen liker å drømme og er spontane, og det er ikke så lett å kontrollere tanker og kommentarer når man er forelsket. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #55 Skrevet 30. mai 2021 2 hours ago, Antiviruset said: i alle dager 4 uker? Dere kjenner knapt hverandre som noen skriver. Det tar minst et år og bli skikkelig kjent. Først da kan man snakke om "vi" selv om intensjonen kanskje er der alle rede nå. Jeg har vært sammen med kjæresten min i mange måneder nå, om det blir noe langvarig seriøst er jo intensjonen til begge. Fremdeles er vi i "bli kjent fasen" vi vet ikke om dette blir noe som varer livet ut. Min intensjon er i alle fall slik nå, men jeg er enda ikke blitt skikkelig kjent med henne. Han kunne snakket om "vi" til deg allerede nå, uten at det hadde forandret på noe som helst. Det hadde i beste fall bare vært vage drømmer. Ville det beroliget deg? Leve på en illusjon og falske løfter? Se hvordan det går fremover og ikke minst hvordan det utvikler seg med interesse, verdier og handlinger. Der ligger svaret, ikke i ord som brukes eller ikke brukes etter 4 uker. Ville beroliget meg om han ikke brukte "kanskje" ja. Ser godt poenget ditt med at man aldri vet, men hvor lenge og utbredt skal man kjøre videre med den. Uansett, han har skrudd ned for bruken nå. Anonymkode: b051e...383
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #56 Skrevet 30. mai 2021 2 hours ago, lillevill said: Noen liker å drømme og er spontane, og det er ikke så lett å kontrollere tanker og kommentarer når man er forelsket. Mener du at han drømmer eller at jeg drømmer? Han er latinamerikaner og er ganske sånn at de lever i nuet, derfor stusset det meg ekstra at han snek inn "kanskje" Anonymkode: b051e...383
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #57 Skrevet 31. mai 2021 Jeg skjønner han. Man vil ikke ta ting for gitt.. 4 uker er kort tid.. Kanskje han er redd for å skremme deg bort ved å være for direkte og på.. 🤷♀️ Anonymkode: 717e8...ce0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #58 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 20.56): Jeg ville løpt hvis kjæresten sa at vi helt sikkert skulle x og y etter 4 uker. Særlig sia jeg tidligere har data folk som lover mye fra dag 1 og ikke har så god erfaring med det. Anonymkode: ee778...a7b Du ville løpt om kjæresten din sa det??? Anonymkode: eadd4...723
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #59 Skrevet 1. juni 2021 Ikke noe rødt flagg i det. En realistisk, voksen og reflektert mann. Dere vet jo ikke hva som skjer videre? Dere har jo bare kjent hverandre 4 uker. Er jo bare kanskje dere ender opp sammen. Anonymkode: eccb7...843 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #60 Skrevet 1. juni 2021 Jeg syns 4 uker er alt for tidlig til å snakke om slike ting. Først og fremst bør dere jo avklare om dere dater eksklusivt og seriøst, for å se om dere kan bli et par. Anonymkode: db7fe...226 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå