Gå til innhold

Daten bruker konsekvent "kanskje" i snakk om oss i fremtiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en fyr på 4 uke nå. Når han snakker om oss i fremtiden hiver han alltid på en "kanskje". Feks. "kanskje en dag vil du se barndomsbyen min" etc... 
Selvfølgelig er det en "kanskje" - sånn er det jo for alt her i livet, men det at han påpeker det, gjør meg usikker. Jeg sa til han at jeg ble usikker av slike forbehold. Han sa at det ikke finnes en garanti for noe, men at han liker meg og ser etter en dame som meg i sitt liv. At han ikke aktivt søker noen andre, men at jeg kanskje plutselig finner noe bedre.  
Sitter hjemme nå og kjenner meg maks usikker på om han vil noe seriøst med meg. Er det noen her som forstår meg, og kan dele noen tanker med meg?
 

Anonymkode: b051e...383

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Kanskje du burde løpe nå, først som sist? 
Eller du kan vente i to år, og gjenoppleve den usikkerheten igjen og igjen, slik jeg har.. 

Selv om vi har det veldig bra sammen og jeg har fått skikkelig dype følelser for han, så tror jeg faktisk at jeg hadde valgt annerledes for to år siden. Nå er det ikke like enkelt…

Anonymkode: ee378...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er slutt 30 årene
TS

Anonymkode: b051e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart å si det, hvis man er i starten av noe, og faktisk prøver å bli kjent med hverandre. 
 

Vær litt obs på at dette kan være et rødt flagg. 

Endret av Jaytee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Aner ikke. Kanskje du burde løpe nå, først som sist? 
Eller du kan vente i to år, og gjenoppleve den usikkerheten igjen og igjen, slik jeg har.. 

Selv om vi har det veldig bra sammen og jeg har fått skikkelig dype følelser for han, så tror jeg faktisk at jeg hadde valgt annerledes for to år siden. Nå er det ikke like enkelt…

Anonymkode: ee378...add

Er det jeg står og overveier nå, om jeg skal stikke nå, eller gi det en sjanse. 

Anonymkode: b051e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaytee said:

Veldig rart å si det, hvis man er i starten av noe, og faktisk prøver å bli kjent med hverandre. 
 

Vær litt obs på at dette kan være et rødt flagg. 

Jeg synes også det er rart å si. Tenker at man lever ut i fra at det beste skjer, ikke kanskje eller det verste.
Hvorfor tror du man sier slik?

Anonymkode: b051e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det jeg står og overveier nå, om jeg skal stikke nå, eller gi det en sjanse. 

Anonymkode: b051e...383

Alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre. Men bruk magefølelsen. Det finnes flere fisk i havet! 👍🏼☺️ Og lykke til. 

Anonymkode: ee378...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Alltid vanskelig å vite hva man skal gjøre. Men bruk magefølelsen. Det finnes flere fisk i havet! 👍🏼☺️ Og lykke til. 

Anonymkode: ee378...add

Takk skal du ha 🙂 

Anonymkode: b051e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har datet i fire føkkings uker. Hvilken planet er det du lever på?

Anonymkode: 6b1c8...44f

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes også det er rart å si. Tenker at man lever ut i fra at det beste skjer, ikke kanskje eller det verste.
Hvorfor tror du man sier slik?

Anonymkode: b051e...383

Kan godt tenkes at han prøver å dra «hard to get»- kortet, eller at han rett og slett ikke vil binde seg til noe han sier. Men virker veldig rart å gjøre det i slutten av 30- årene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du egentlig etter fire uker? Spør igjen om fire måneder, for ikke å si fire år. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kun gått 4 uker. Hadde vært mer rart hvis han lovet deg gull og grønne skoger, allerede nå. Av det lille du har skrevet om han, så virker han helt normal. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (1 minutt siden):

Kan godt tenkes at han prøver å dra «hard to get»- kortet, eller at han rett og slett ikke vil binde seg til noe han sier. Men virker veldig rart å gjøre det i slutten av 30- årene. 

Hadde han droppet å si "kanskje", så hadde problemstillingen vært at daten hadde vært for frampå. At han måtte roe seg ned mange hakk. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dater en fyr på 4 uke nå. Når han snakker om oss i fremtiden hiver han alltid på en "kanskje". Feks. "kanskje en dag vil du se barndomsbyen min" etc... 
Selvfølgelig er det en "kanskje" - sånn er det jo for alt her i livet, men det at han påpeker det, gjør meg usikker. Jeg sa til han at jeg ble usikker av slike forbehold. Han sa at det ikke finnes en garanti for noe, men at han liker meg og ser etter en dame som meg i sitt liv. At han ikke aktivt søker noen andre, men at jeg kanskje plutselig finner noe bedre.  
Sitter hjemme nå og kjenner meg maks usikker på om han vil noe seriøst med meg. Er det noen her som forstår meg, og kan dele noen tanker med meg?
 

Anonymkode: b051e...383

Ja for ingenting er sikkert. Dere har datet i en mnd. Dere har knapt rukket å bli kjent. Derfor er det lurt å holde slikt litt tilbake. Som oftest kommer man bedre utav en situasjon som kan ende med et brudd også. 

Han har helt riktig i at det ikke finnes noen garanti for noe. Plutselig finner du deg en annen fyr som er mere hot og vipps er du borte. Han kjenner deg ikke og vet ikke om du er monogam og ikke utro. Sånn til opplysning er statistikken stygg hvis du ser på utroskap. Mange benytter hver anledning på å være akkurat det. Derfor synes jeg "kansje" er et veldig godt ord i denne sammenhengen. Blir det feil for deg så må han pespektere deg for det, men da gå videre til en som kan gi deg sikre overfladiske drømmer. For det er akkurat det dette handler om så tidlig i datingfasen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere har datet i fire føkkings uker. Hvilken planet er det du lever på?

Anonymkode: 6b1c8...44f

Takk for bra spørsmål.. jo, jeg stiller spørsmålstegn til min egen dømmekraft, da jeg tidligere har møtt menn som har holdt meg for narr.

Anonymkode: b051e...383

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hannah80 said:

Hadde han droppet å si "kanskje", så hadde problemstillingen vært at daten hadde vært for frampå. At han måtte roe seg ned mange hakk. 

Og hvis han etterhvert fant ut at hun ikke var noe for ham hadde han vært en "player" som har "lurt henne".

Kan ikke vinne med koko kjerringer.

Anonymkode: 6b1c8...44f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Chiubi said:

Hva forventer du egentlig etter fire uker? Spør igjen om fire måneder, for ikke å si fire år. 

Forventer egentlig at han ikke snakker ut i fra forbehold

Anonymkode: b051e...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvis han etterhvert fant ut at hun ikke var noe for ham hadde han vært en "player" som har "lurt henne".

Kan ikke vinne med koko kjerringer.

Anonymkode: 6b1c8...44f

Nei, det blir ofte feil, uansett hva man gjør😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Forventer egentlig at han ikke snakker ut i fra forbehold

Anonymkode: b051e...383

For du er bare så unik og spesiell og bedre enn alle andre at ingen form for å se ting an bør være akseptabelt? Jesus, han kommer til å slite med deg om han er så dum.

Anonymkode: 6b1c8...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker bare! Kanskje er jo positivt, han snakker jo om en mulig fremtid allerede. 

Anonymkode: 65c97...aea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...