Gå til innhold

Finnes det fortsatt noen sol bruker bind?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takler ikke følelsen av å kjenne det renner, samt å sitte i mitt eget blodslim..

Anonymkode: d7352...5f3

Helt enig! Akkurat dette er hvorfor jeg aldri bruker bind. Følelsen av at det renner nedover🤢

Jeg bruker kun tamponger. 
Jeg skjønner at dette må være veldig individuellt, for jeg forstår ingenting når dere skriver at tamponger er vondt eller ubehagelig.
Jeg kjenner overhodet ikke at de er der en gang. Kan helt glemme at jeg har mensen/har tampong i.
Men vi er vel forskjellig…

Anonymkode: dec4b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro at mange jenter bruker bind når de får første menstruasjon og videre frem til de eventuelt drister seg til å prøve noe annet.

Selv bruker jeg menskopp og syns det er tipptopp, går aldri tilbake til bind etter det. Tampong syns jeg var ubehagelig å bruke så det brukte jeg ikke.

Anonymkode: 23464...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått teken på menskopp, så det prosjektet har jeg gitt opp. 
Etter fødsel er det noe som er «forsndret» og jeg syns ikke tamponger funker like bra på meg, av en eller annen grunn blør jeg lenger med tampong enn om jeg bruker bind. 
Jeg har en haug med tøybind, så keg bruker helst det. Men engangsbind funker også helt fint, dette benytter jeg helst hvis vi er på hytta, hos svigers/familie eller lignende hvor jeg enten ikke har tilgang på vaskemaskin eller ikke ønsker å benytte meg av den som er der (vil ikke vaske egne bind i andres vaskemaskin med hensyn til eieren og at ikke hele verden trenger å se tøybindene). 

Anonymkode: f2faa...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menskopp og menstruser, 43 år. 

Anonymkode: fee0d...fd8

Bruker fortsatt bind (er 44), men veldig fornøyd med produktutviklingen . Dagens bind er veldig mye mer annerledes enn da jeg var ung...

Anonymkode: 72306...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...