Hannah80 Skrevet 29. mai 2021 #41 Skrevet 29. mai 2021 Barnet mitt er bare 8 år. Så den andre foreldren er min nærmeste pårørende, selv om vi er skilt. Mine foreldre er så gamle, at de skal slippe å få en ubehagelig telefon midt på natten ang meg. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #42 Skrevet 29. mai 2021 Gudmora og broren min står oppført som nærmeste. Når ungen er voksen blir hun det. Alle er informert om mine ønsker. Kroppen min skal doneres til forskning. Anonymkode: 8b160...bb2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #43 Skrevet 29. mai 2021 Jytte skrev (21 timer siden): Mine sønner og svigerdøtre, ja faktisk det siste også. Er jeg den eneste som har svigerdøtre på lista som en god nummer to? Mine foreldre er for gamle selv om de er oppegående, trener og løser kryssord osv. De er bare for gamle når de er over åtti. Nei, da, jeg har også det Mine to voksne sønner og svigerdøtre er mine nærmeste pårørende. Har også en eldre bror, men jeg har ikke ført opp han som kontaktperson på jobb m.m. Anonymkode: 76234...0e7 2
Jytte Skrevet 29. mai 2021 #44 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, da, jeg har også det Mine to voksne sønner og svigerdøtre er mine nærmeste pårørende. Har også en eldre bror, men jeg har ikke ført opp han som kontaktperson på jobb m.m. Anonymkode: 76234...0e7 Tror man blir hjerneskadet av kg til tider, men det er jo de verste vi hører om her.
Niny Skrevet 30. mai 2021 #45 Skrevet 30. mai 2021 På jobb måtte jeg oppgi 3 stk "emergency contacts". Ble da samboer, mamma og min bror. Pappa har reisejobb uten tilgang på fast telefon, så han får info via mamma. For innskrivelse til fødeavdeling la jeg inn samboer og mamma.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå