AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #41 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 19.05): Jeg spiser ikke grandis, men har såklart spiste frossenpizza i oppveksten som barn/ungdom. Men ikke i voksen alder. Nå i dag ser jeg heller muligheten: hva som kan kjøpes/lages i det øyeblikket jeg må ha mat. Da kommer grandis som noe av det siste. Jeg er opptatt av kosthold, føler meg bedre av å spise god næring enn søppelmat som er laget av masse dritt. Grandis har ikke noe med pizza å gjøre, gi meg en ekte napolitansk pizza! Ja, frossenpizza hos en date: Nei takk! Da er han ikke noe for meg. Anonymkode: 2c3fd...8d9 herregud, hadde ikke turt å hatt deg til bords😂 nå er jeg jente da, men fortsatt.🤣 Anonymkode: 2a027...55d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #42 Skrevet 1. juni 2021 Othea skrev (9 timer siden): Jeg spiser ofte frossenpizza. Synes det er godt jeg🙈 Godt ja, men det er jo søppelmat. Bunnen på en grandis har jo ikke noe med en pizza å gjøre. Samtidig er det jo prosessert mat. Anonymkode: 2c3fd...8d9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #43 Skrevet 1. juni 2021 Ser personlig ned på folk som spiser Grandiosa og spiser Pepsi Max, så for min del hadde det vært relevant, da det sier mye om livsstil og verdier. Anonymkode: c623e...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå