Elizia Skrevet 30. mai 2021 #21 Skrevet 30. mai 2021 Syns matsnobber er ganske usexy egentlig. De som er SÅ opptatt av at alt skal lages fra bunnen, som fnyser av halvfabrikata og som hele tiden må påpeke hvor fantastisk det er å stå 10 timer å lage mat som spises på 10 minutter. Jeg hadde fått fnatt av å date en som var overopptatt av mat. Da vil jeg heller date en som både kan å lage mat fra bunnen samt kan slappe av med en pizza fra pizzabakeren innimellom. Frossenpizza er helt greit på en travel hverdag også😀 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #22 Skrevet 30. mai 2021 Elizia skrev (16 minutter siden): Syns matsnobber er ganske usexy egentlig. De som er SÅ opptatt av at alt skal lages fra bunnen, som fnyser av halvfabrikata og som hele tiden må påpeke hvor fantastisk det er å stå 10 timer å lage mat som spises på 10 minutter. Jeg hadde fått fnatt av å date en som var overopptatt av mat. Da vil jeg heller date en som både kan å lage mat fra bunnen samt kan slappe av med en pizza fra pizzabakeren innimellom. Frossenpizza er helt greit på en travel hverdag også😀 Heldigvis kan vi matsnobber nok om mat til å sette en deilig, hjemmelaget middag på bordet raskere enn tiden du trenger for å ha grandisen klar. Anonymkode: af8e6...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #23 Skrevet 30. mai 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Det er så usannsynlig sært å ekskludere noen på bakgrunn av noe slikt, at jeg har nesten ikke ord ... kunne vært tatt rett fra en Seinfeldepisode. Frossenpizza er kjapt og greit, og de fleste synes det smaker OK. Å dra fram noe slikt i ny og ne - selv på «date», betyr overhodet ikke at man ikke er opptatt av kosthold ellers i livet. Selvsagt litt sært om man bes på en romantisk dinner-date og det havner en grandis på bordet, men om man ikke har is i magen da og ser hvordan ståa er ellers så fortjener man rett og slett ikke å finne kjærligheten ... Anonymkode: e8feb...e71 Ja, det er nesten sjokkerende. Er daten snill og høflig er jeg kjempeglad, å bry seg om ting som dette er bare galskap, snakk om høye og tullete krav 😨 Anonymkode: ccc1c...217 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #24 Skrevet 30. mai 2021 Elizia skrev (4 timer siden): Syns matsnobber er ganske usexy egentlig. De som er SÅ opptatt av at alt skal lages fra bunnen, som fnyser av halvfabrikata og som hele tiden må påpeke hvor fantastisk det er å stå 10 timer å lage mat som spises på 10 minutter. Jeg hadde fått fnatt av å date en som var overopptatt av mat. Da vil jeg heller date en som både kan å lage mat fra bunnen samt kan slappe av med en pizza fra pizzabakeren innimellom. Frossenpizza er helt greit på en travel hverdag også😀 Jeg lager mat fra bunnen på 20-45 minutter, det tar ikke så mye lengre tid enn en tororett. Anonymkode: d410b...f93 2
Fru Uperfekt Skrevet 30. mai 2021 #25 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 20.23): Alle i Norge spiser Grandiosa slapp av. Spiser du kun grandis kan nok daten se det på deg 😉 Anonymkode: 54ead...f33 Alle i Norge spiser absolutt ikke Grandis. Men ganske mange spiser en eller annen form for frossenpizza 2
Fru Uperfekt Skrevet 30. mai 2021 #26 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lager mat fra bunnen på 20-45 minutter, det tar ikke så mye lengre tid enn en tororett. Anonymkode: d410b...f93 Jeg og lager det meste fra bunnen av, men gu kor bra at det finnes halvfabrikata til de dager en må sette vekk oppgaven 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #27 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er så usannsynlig sært å ekskludere noen på bakgrunn av noe slikt, at jeg har nesten ikke ord ... kunne vært tatt rett fra en Seinfeldepisode. Frossenpizza er kjapt og greit, og de fleste synes det smaker OK. Å dra fram noe slikt i ny og ne - selv på «date», betyr overhodet ikke at man ikke er opptatt av kosthold ellers i livet. Selvsagt litt sært om man bes på en romantisk dinner-date og det havner en grandis på bordet, men om man ikke har is i magen da og ser hvordan ståa er ellers så fortjener man rett og slett ikke å finne kjærligheten ... Anonymkode: e8feb...e71 Å servere frossenpizza på date er som å ikke gidde å dusje før date. Zooey skrev (20 timer siden): Hadde fortalt det for å luke ut matsnobbene. Ja gjør det, vi matsnobber koser oss best med hverandre og orker ikke kaste bort tid på ketchup-og-grandiosa-bermen. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det er nesten sjokkerende. Er daten snill og høflig er jeg kjempeglad, å bry seg om ting som dette er bare galskap, snakk om høye og tullete krav 😨 Anonymkode: ccc1c...217 For meg er ikke det er tullete krav, men. noe kjempeviktig i livet mitt. Sammenlignbart med om partner ønsker barn eller ikke på sikt - det er faktisk svært viktig for et forhold. Jeg kunne ikke vært sammen med en som ville spise ferdigmat, som ikke trente, eller som ikke ville ha dyr i hus. Jeg hadde selvsagt ikke dumpet noen om de spiser frossenpizza noen ganger i året, men for en som anser frossenpizzaen som så viktig at de vurderer å nevne det før første date tenker jeg at det er en del av det normale kostholdet. En som spør etter ketchup, eller setter ketchupflaska på bordet, er dog tusen ganger verre. For andre er det kanskje dumpegrunn med en partner som aldri ser på TV og ikke vin ha TV i hus, som spiser kjøtt hvis man selv er veganer, eller til og med en som prioriterer trening hver dag om man selv elsker å ligge på sofaen og se film og serie på TV’en. Anonymkode: fb5c3...38b 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mai 2021 #28 Skrevet 30. mai 2021 (endret) Hadde snudd i døra, og jeg er ingen matsnobb , men Grandiosa er kun vom fyll, ingenting annet. Nå får jeg vel som ørene flagrer Endret 30. mai 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #29 Skrevet 30. mai 2021 Elizia skrev (5 timer siden): Syns matsnobber er ganske usexy egentlig. De som er SÅ opptatt av at alt skal lages fra bunnen, som fnyser av halvfabrikata og som hele tiden må påpeke hvor fantastisk det er å stå 10 timer å lage mat som spises på 10 minutter. Jeg hadde fått fnatt av å date en som var overopptatt av mat. Da vil jeg heller date en som både kan å lage mat fra bunnen samt kan slappe av med en pizza fra pizzabakeren innimellom. Frossenpizza er helt greit på en travel hverdag også😀 Lager fint et raskt måltid på raskere tid enn å steke en frossenpizza. Omelett for eks. Frossenpizza: Første varme opp ovnen, så steke i kanskje 12min. Anonymkode: 2c3fd...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #30 Skrevet 30. mai 2021 Frossenpizza er ikkje date-mat. Men om date blir ein suksess, ein ender til sengs og ein ut på kvelden blir litt fysen på meir mat så er det innafor å sette ein frossenpizza på steik medan ein tar ein ny runde i senga. Anonymkode: 8be00...d43 2
Jr.Garcon Skrevet 30. mai 2021 #31 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å servere frossenpizza på date er som å ikke gidde å dusje før date. Ja gjør det, vi matsnobber koser oss best med hverandre og orker ikke kaste bort tid på ketchup-og-grandiosa-bermen. For meg er ikke det er tullete krav, men. noe kjempeviktig i livet mitt. Sammenlignbart med om partner ønsker barn eller ikke på sikt - det er faktisk svært viktig for et forhold. Jeg kunne ikke vært sammen med en som ville spise ferdigmat, som ikke trente, eller som ikke ville ha dyr i hus. Jeg hadde selvsagt ikke dumpet noen om de spiser frossenpizza noen ganger i året, men for en som anser frossenpizzaen som så viktig at de vurderer å nevne det før første date tenker jeg at det er en del av det normale kostholdet. En som spør etter ketchup, eller setter ketchupflaska på bordet, er dog tusen ganger verre. For andre er det kanskje dumpegrunn med en partner som aldri ser på TV og ikke vin ha TV i hus, som spiser kjøtt hvis man selv er veganer, eller til og med en som prioriterer trening hver dag om man selv elsker å ligge på sofaen og se film og serie på TV’en. Anonymkode: fb5c3...38b Ketchup også ,hva er galt med ketchup? Hvis man anser en grandis i ny og ne / bruk av ketchup, som dumpegrunn, da er man jo bare gæren 🤔 Jeg synes grandiosa med litt ekstra mozarella + gullsalami på er helt gull 😂 Får jeg litt ketchup og den Peppes sausen i tillegg så . 1
Brunello Skrevet 30. mai 2021 #32 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 21.52): Spiser ikke Grandiosa - dvs, fikk det servert en gang, det smakte djevelspy. Jeg lager all mat fra bunnen. Men si det, du TS. En matfrik som meg og en grandiselsker som deg vil nok uansett ikke kunne ha et liv sammen. Mat er for meg like viktig som sex. Nei, viktigere enn sex, skal jeg være ærlig. Kom igjen, hatere 😂 Anonymkode: af8e6...8c3 At du lager mat fra bunnen er ingen garanti for at den er god. Jeg har smakt mat lagd fra bunnen som er vondere enn Grandiosa. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #33 Skrevet 31. mai 2021 Brunello skrev (10 timer siden): At du lager mat fra bunnen er ingen garanti for at den er god. Jeg har smakt mat lagd fra bunnen som er vondere enn Grandiosa. Ikke sikkert du ville likt min mat hvis du synes Grandiosa er godt. Fint for oss begge at jeg aldri kommer til å lage mat til deg. Anonymkode: af8e6...8c3 1
Brunello Skrevet 31. mai 2021 #34 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ikke sikkert du ville likt min mat hvis du synes Grandiosa er godt. Fint for oss begge at jeg aldri kommer til å lage mat til deg. Anonymkode: af8e6...8c3 Jeg har ikke sagt at jeg synes Grandiosa er spesielt godt. Jeg lager høyst sannsynlig mer avansert mat enn deg. Fordi jeg er god til å lage mat selv, kjenner jeg også godt når mat ikke er det. Mat fra bunnen er ingen garanti for at den er god. Selv om det selvfølgelig ofte er slik at den er det.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #35 Skrevet 31. mai 2021 Brunello skrev (1 time siden): Jeg har ikke sagt at jeg synes Grandiosa er spesielt godt. Jeg lager høyst sannsynlig mer avansert mat enn deg. Fordi jeg er god til å lage mat selv, kjenner jeg også godt når mat ikke er det. Mat fra bunnen er ingen garanti for at den er god. Selv om det selvfølgelig ofte er slik at den er det. Gudhjelpes som du kverulerer 😂 Og hvordan i alle dager kan du påstå at du høyst sannsynlig lager mer avansert mat enn meg? Du aner jo ikke hvem jeg er. Brukerdebatt over og ut. Anonymkode: af8e6...8c3 1
Brunello Skrevet 31. mai 2021 #36 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gudhjelpes som du kverulerer 😂 Og hvordan i alle dager kan du påstå at du høyst sannsynlig lager mer avansert mat enn meg? Du aner jo ikke hvem jeg er. Brukerdebatt over og ut. Anonymkode: af8e6...8c3 Fordi jeg lager mer avansert mat enn 95 av 100 som ikke er kokker. Da er sannsynligheten stor for at det er slik.
Morpheus Skrevet 31. mai 2021 #37 Skrevet 31. mai 2021 Jeg spiser ost av og til. Noen ganger drikker jeg melk. Er det noe daten burde få vite om?
Era Vulgaris Skrevet 31. mai 2021 #38 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 20.01): bør jeg fortelle det under daten? eller bare si at jeg lager mat fra bunn? hva ville du gjort? Anonymkode: 9f8cc...cf5 Er det det eneste du spiser? I så fall ville jeg fortalt det.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #39 Skrevet 31. mai 2021 Brunello skrev (14 timer siden): Fordi jeg lager mer avansert mat enn 95 av 100 som ikke er kokker. Da er sannsynligheten stor for at det er slik. Men sjangsen for at en som anser seg selv som matsnobb er blant de 5 % mest avanserte amatørkokkene i landet er jo ganske stor... Mtp at godt over 95 % av mennesker jeg vet om i hovedsak spiser søppel. Anonymkode: fb5c3...38b
Othea Skrevet 1. juni 2021 #40 Skrevet 1. juni 2021 Jeg spiser ofte frossenpizza. Synes det er godt jeg🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå