Gå til innhold

spiser frossenpizza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bør jeg fortelle det under daten? eller bare si at jeg lager mat fra bunn?

hva ville du gjort?

Anonymkode: 9f8cc...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle i Norge spiser Grandiosa slapp av. Spiser du kun grandis kan nok daten se det på deg 😉

Anonymkode: 54ead...f33

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Herregud 🤦🏼‍♀️Hvem bryr seg? 😅

Anonymkode: ccc1c...217

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skal du servere det? Du trenger ikke opplyse om alt du spiser.

Anonymkode: 9eeb5...c32

• Liker 2
Skrevet

Skal dere ramse opp ukemenyene deres. :fnise: 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Alle i Norge spiser Grandiosa slapp av. Spiser du kun grandis kan nok daten se det på deg 😉

Anonymkode: 54ead...f33

Nei, alle i Norge spiser ikke Grandiosa! 

Anonymkode: 24b2c...a89

• Liker 10
Skrevet

Vær alltid ærlig, så slipper du å bli så skuffet den dagen h*n dumper deg. 

Ved å være ærlig forelsker daten seg i deg. Ikke liksom-deg, og det er da større sannsynlighet for et langvarig forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere kan dele ukesmenyen deres, inkludert frokost og lunsj, for å se hvordan ståa er. 

Anonymkode: a7401...866

AnonymBruker
Skrevet

Hva annet spiser du da? Eller spiser du bare frossen pizza? Det er veldig relevant

Anonymkode: 20e42...838

• Liker 5
Skrevet

Og mannen min spiser rett Trondheimssodd rett fra boksen.
Det fant jeg ut et halvt år uti ekteskapet, og jaggu er vi gift ennå.

• Liker 8
Skrevet

Du burde ikke vente for lenge med å si det når dere har første date. Jeg ville sagt det med en gang, type "Hei, så hyggelig at vi fikk til dette! Jeg spiser frossenpizza!".

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Ikaros2020 skrev (10 minutter siden):

Du burde ikke vente for lenge med å si det når dere har første date. Jeg ville sagt det med en gang, type "Hei, så hyggelig at vi fikk til dette! Jeg spiser frossenpizza!".

😂😂

Anonymkode: 20e42...838

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

bør jeg fortelle det under daten? eller bare si at jeg lager mat fra bunn?

hva ville du gjort?

Anonymkode: 9f8cc...cf5

Spiser ikke Grandiosa - dvs, fikk det servert en gang, det smakte djevelspy. Jeg lager all mat fra bunnen. Men si det, du TS. En matfrik som meg og en grandiselsker som deg vil nok uansett ikke kunne ha et liv sammen. Mat er for meg like viktig som sex. Nei, viktigere enn sex, skal jeg være ærlig.

Kom igjen, hatere 😂

Anonymkode: af8e6...8c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, alle i Norge spiser ikke Grandiosa! 

Anonymkode: 24b2c...a89

Jo. På et eller annet tidspunkt har alle det.

Anonymkode: 4bf00...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du steker den først da.. Men om du liker den rå, ok :) You do you. I do me ;)

Anonymkode: 7242e...1d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiser ikke Grandiosa - dvs, fikk det servert en gang, det smakte djevelspy. Jeg lager all mat fra bunnen. Men si det, du TS. En matfrik som meg og en grandiselsker som deg vil nok uansett ikke kunne ha et liv sammen. Mat er for meg like viktig som sex. Nei, viktigere enn sex, skal jeg være ærlig.

Kom igjen, hatere 😂

Anonymkode: af8e6...8c3

Kunne ikke vært mer enig!

Anonymkode: fb5c3...38b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ikke grandis, men har såklart spiste frossenpizza i oppveksten som barn/ungdom. Men ikke i voksen alder.

Nå i dag ser jeg heller muligheten: hva som kan kjøpes/lages i det øyeblikket jeg må ha mat. Da kommer grandis som noe av det siste.

Jeg er opptatt av kosthold, føler meg bedre av å spise god næring enn søppelmat som er laget av masse dritt. Grandis har ikke noe med pizza å gjøre, gi meg en ekte napolitansk pizza!

Ja, frossenpizza hos en date: Nei takk! Da er han ikke noe for meg.

Anonymkode: 2c3fd...8d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, frossenpizza hos en date: Nei takk! Da er han ikke noe for meg.

Det er så usannsynlig sært å ekskludere noen på bakgrunn av noe slikt, at jeg har nesten ikke ord ... kunne vært tatt rett fra en Seinfeldepisode.

Frossenpizza er kjapt og greit, og de fleste synes det smaker OK. Å dra fram noe slikt i ny og ne - selv på «date», betyr overhodet ikke at man ikke er opptatt av kosthold ellers i livet. Selvsagt litt sært om man bes på en romantisk dinner-date og det havner en grandis på bordet, men om man ikke har is i magen da og ser hvordan ståa er ellers så fortjener man rett og slett ikke å finne kjærligheten ...

Anonymkode: e8feb...e71

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er så usannsynlig sært å ekskludere noen på bakgrunn av noe slikt, at jeg har nesten ikke ord ... kunne vært tatt rett fra en Seinfeldepisode.

Frossenpizza er kjapt og greit, og de fleste synes det smaker OK. Å dra fram noe slikt i ny og ne - selv på «date», betyr overhodet ikke at man ikke er opptatt av kosthold ellers i livet. Selvsagt litt sært om man bes på en romantisk dinner-date og det havner en grandis på bordet, men om man ikke har is i magen da og ser hvordan ståa er ellers så fortjener man rett og slett ikke å finne kjærligheten ...

Anonymkode: e8feb...e71

Jeg bryr meg ikke om hvilke standard andre har. De fleste lyver om et eller annet for å bli likt, det gjør ikke jeg. Kjører rent løp med full ærlighet. Mat og sex er viktig for meg :) 

Frossenpizza er nødmat eller latskap.

Tar mine valg i livet.

Anonymkode: 2c3fd...8d9

• Liker 3
Skrevet

Hadde fortalt det for å luke ut matsnobbene. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...