AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #1 Del Skrevet 28. mai 2021 Hei alle sammen, Jeg hadde en medisinsk abort etter MA i uke 9 for ca 2 mndr siden. Fikk deretter min første vanlige mens etter aborten og i følge sykluskalenderen min skulle jeg hatt eggløsning i dag, men alle el- testene jeg har tatt frem til nå er helt negative. Kan eggløsning bli forsinket selv om jeg har hatt en vanlig mens etter aborten? evt komme for tidlig så jeg har misset den? Er på cycle day 12 nå. Har 26 dagers sykluser. Noen som har erfaring med dette? takk for svar 🙏🏼 Anonymkode: adc30...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #2 Del Skrevet 28. mai 2021 Min syklus var ustabil de første fire månedene, tror ikke jeg hadde eggløsning i det hele tatt. Fikk første mensen omtrent som forventet, men de neste tre var ikke normale. Syklusen gikk fra 30 dager til 40 og jeg blødde enormt mye. Gynekologen jeg gikk til sa at det var helt normalt, det er en stor påkjenning for kroppen å avbryte et svangerskap Anonymkode: 342ac...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå