Frøkensina Skrevet 30. mai 2021 #21 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 12.29): Bor på indre Østland, her er det faktisk bjørn innimellom, så jeg ville nok gjort omtrent dette: 1) mentalt sjekket at alle unger og kjæledyr var innendørs/trygge 2) lukket og låst eventuelle dører som var tett ved bjørnen 3) dratt fram mobilen og filmet/tatt bilder 4) ventet noen uker og delt film/bilder med flest mulig (må jo gi bjørnen tid til å bevege seg langt unna først, ellers blir den vel skutt) Dersom bjørnen ikke var i hagen men jeg møtte på den i skogen mens jeg var på tur med et eller flere barn - den er litt verre, for det er jeg faktisk litt redd for. Ville iallefall dratt opp telefonen og hatt enten mannen min eller politiet på øret helt til vi følte oss trygge. Snudd og gått motsatt vei men i sakte tempo, er det ikke det som er "riktig"? Snakket sammen, så bjørnen hørte vi var mennesker og ikke sau. Må sies at jeg er mye mer redd for å møte på løse kuer eller elg enn jeg er for å møte på bjørn. Anonymkode: 32d8d...4d6 Elgku med kalv er nok skumlere enn brunbjørn i skandinavia. Og i allefall mye vanligere 😅 En vanlig ku også da, alltid noen som blir angrepet et sted om sommeren i agurknytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #22 Del Skrevet 31. mai 2021 Hadde sjekket at katter og barn var inne. Hadde gjentatt "herregud, herregud" for meg selv mens jeg løp for å finne telefonen så jeg kunne snap'e den til alle jeg kjenner. Anonymkode: 82200...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #23 Del Skrevet 31. mai 2021 Hadde definitivt tatt bilder. Og solgt det til høystbydende avis (bor midt i Groruddalen, mellom de to innfartsårene. De siste gangene det har vært observert ulv i området har det skapt relativt store avisoverskrifter...) Rådyr og ekorn er jeg vant til, og jeg ville ikke ha blitt overrasket over å se rev eller grevling. Men bjørn ville ha overrasket meg. Anonymkode: 47de6...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #24 Del Skrevet 1. juni 2021 Hadde bedt vaktmesteren jage den bort Anonymkode: 787e2...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå