AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #1 Del Skrevet 27. mai 2021 Anonymkode: c4472...ef5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #2 Del Skrevet 27. mai 2021 En Bjørn eller en bjørn? Anonymkode: cba5a...c3b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Del Skrevet 27. mai 2021 Det var en svær bjørn! Den tror jeg ikke hadde kommet gjennom porten til hagen min en gang 😂 En Bjørn har vi i hagen stadig vekk, det er helt i orden, han bor her jo. Anonymkode: f0353...e01 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En Bjørn eller en bjørn? Anonymkode: cba5a...c3b Først og fremst en bjørn. Men en Bjørn kan vel være skummelt nok. Anonymkode: c4472...ef5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 27. mai 2021 #5 Del Skrevet 27. mai 2021 Det finnes ikke vill bjørn i landet jeg bor i, men jeg bor like ved en dyrepark, så jeg hadde nok ringt og spurt om de savnet en bjørn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 27. mai 2021 #6 Del Skrevet 27. mai 2021 Tatt bilde av den. 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othea Skrevet 27. mai 2021 #7 Del Skrevet 27. mai 2021 Skummelt🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Del Skrevet 27. mai 2021 Den var høflig som ventet bak busken for å ikke skremme de som kom opp fra kjelleren da. Anonymkode: 54c77...6c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #9 Del Skrevet 28. mai 2021 Brunbjørn, som vi har i Norge, er i utgangspunktet ikke farlig. Den vil helst trekke seg unna. Den kan selvsagt være farlig om den føler seg truet, og spesielt hvis den har barn. Men hvilket foreldre vil ikke forsvare barnet sitt? Svartbjørn og grizzlybjørn er nok mer aggressive, og isbjørnen ser på mennesket som mat. Men sannsynligheten for å få den i hagen, om man ikke bor på Svalbard, er vel ganske liten. Anonymkode: 9cba3...1eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #10 Del Skrevet 28. mai 2021 Ville kanskje bedt inn en kjekk Bjørn på kaffe. Men dersom jeg så en bjørn i hagen ville jeg ringt viltpatruljen eller hva det nå heter. Anonymkode: d8a37...614 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #11 Del Skrevet 28. mai 2021 All den tid at det ikke har blitt sett bjørn i min region på over hundre år, så hadde jeg blitt svært overrasket. Anonymkode: 256a8...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #12 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg hadde trodd det var en stor hund 🐶. Kanskje jeg hadde ringt legevakt og forklart at jeg hallusinerer. Anonymkode: 27661...9a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #13 Del Skrevet 28. mai 2021 Da hadde jeg tenkt at jeg har blitt gal, mtp at jeg er omgitt av asfalt og by, bortsett fra en skog ca 10 min unna, og hageflekkene rundt husene her. Anonymkode: b362e...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. mai 2021 #14 Del Skrevet 28. mai 2021 Hvis Bjørn dukket opp i hagen min, ville jeg spurt om han hadde lyst på en kopp kaffe. Hvis bjørn dukket opp i hagen derimot, ville jeg kastet meg inn døren, låst den og ringt viltnemda på flekken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #15 Del Skrevet 28. mai 2021 Det er ikke så uvanlig i enkelte stater i USA at en bjørn dukker opp i hagen. Spesielt der hvor det er skog omkring huset. Hadde vel gått stille og rolig inn igjen om jeg var ute. Men jeg har en slektning i USA som ofte har de på besøk, hun bare ber de gå hjem til seg selv, bjørnen altså. Anonymkode: e600e...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #16 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke så uvanlig i enkelte stater i USA at en bjørn dukker opp i hagen. Spesielt der hvor det er skog omkring huset. Hadde vel gått stille og rolig inn igjen om jeg var ute. Men jeg har en slektning i USA som ofte har de på besøk, hun bare ber de gå hjem til seg selv, bjørnen altså. Anonymkode: e600e...2bc Jeg kommer aldri over da Lars Monsen traff på en bjørn i Canada og ropte "Go away!" på engelsk, som om bjørnen skulle ha forstått det bedre enn "Gå vekk!" 😂 Beklager avsporingen, jeg synes bare det var så fantastisk 😄 Anonymkode: d8a37...614 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 28. mai 2021 #17 Del Skrevet 28. mai 2021 Tatt bilde og ikke sagt et ord til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 28. mai 2021 #18 Del Skrevet 28. mai 2021 Skutt jævelskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 28. mai 2021 #19 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kommer aldri over da Lars Monsen traff på en bjørn i Canada og ropte "Go away!" på engelsk, som om bjørnen skulle ha forstått det bedre enn "Gå vekk!" 😂 Beklager avsporingen, jeg synes bare det var så fantastisk 😄 Anonymkode: d8a37...614 😂 Fantastisk kommentar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #20 Del Skrevet 28. mai 2021 Bor på indre Østland, her er det faktisk bjørn innimellom, så jeg ville nok gjort omtrent dette: 1) mentalt sjekket at alle unger og kjæledyr var innendørs/trygge 2) lukket og låst eventuelle dører som var tett ved bjørnen 3) dratt fram mobilen og filmet/tatt bilder 4) ventet noen uker og delt film/bilder med flest mulig (må jo gi bjørnen tid til å bevege seg langt unna først, ellers blir den vel skutt) Dersom bjørnen ikke var i hagen men jeg møtte på den i skogen mens jeg var på tur med et eller flere barn - den er litt verre, for det er jeg faktisk litt redd for. Ville iallefall dratt opp telefonen og hatt enten mannen min eller politiet på øret helt til vi følte oss trygge. Snudd og gått motsatt vei men i sakte tempo, er det ikke det som er "riktig"? Snakket sammen, så bjørnen hørte vi var mennesker og ikke sau. Må sies at jeg er mye mer redd for å møte på løse kuer eller elg enn jeg er for å møte på bjørn. Anonymkode: 32d8d...4d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå