Gå til innhold

Hvor mange timer sover du om natten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er spesielt interessert i alderen 20-30, hvor mange timer søvn du får og hvor mange timer du trenger eller føler du trenger for å føle deg uthvilt. 

Anonymkode: 15c43...8d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8 timer

Anonymkode: a8e22...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 25 og må sove i 10 timer for å føle meg uthvilt. På hverdager blir det som regel 7 timer. 

Anonymkode: ef34c...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

23 år og sover helst 10-11 timer for å føle meg uthvilt, men blir oftest 8 per natt. 

Anonymkode: 15c43...8d4

• Liker 1
Skrevet

4,5 timer, burde hatt 7,5. Men er i småbarnsperioden. Off.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Oxytenis skrev (24 minutter siden):

4,5 timer, burde hatt 7,5. Men er i småbarnsperioden. Off.

Samme her. Overlykkelig for 6 timer 😅

Anonymkode: c1912...2da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31, bør ha 10 timer. Men jeg føler meg aldri uthvilt, jeg er kronisk syk. Søvn er likevel noe som hjelper marginalt så det prioriteres.

Anonymkode: d4f1c...545

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er 31, bør ha 10 timer. Men jeg føler meg aldri uthvilt, jeg er kronisk syk. Søvn er likevel noe som hjelper marginalt så det prioriteres.

Anonymkode: d4f1c...545

Samme her.. Dvs, rekker som regel bare ni timer.. hvordan får du til ti timer? Altså, hvordan får du tid til det?

Anonymkode: 4f2e9...1d8

Skrevet

Jeg sover veldig forskjellig fra natt til natt. Noen netter sover jeg mye mens andre netter er jeg mye våken fordi jeg har altfor mange vonde tanker som surrer rundt. Om nettene kommer det ekstra mye bekymringer selv om det gjør det døgnet rundt.🙈

• Liker 5
Skrevet

Blir 20 den 17 neste måna og jobber som bil skade reparatør lærling, jeg kan legge meg på sofaen etter middag 18 på ettermiddagen, sove til 00.00, gå å legge meg å sove til 06.30, trøtt og kan ha vondt i huet inni mellom

AnonymBruker
Skrevet

Sover alt for lite, spesielt nå når det er sommertid. Blir ofte ikke mer enn 4-6 timer. Føler det er altfor lite, men kroppen vil ikke sove mer, er lys våken klokken 5 om morgenen, og finnes heller ikke trøtt om kvelden😩

Anonymkode: 984a3...b20

AnonymBruker
Skrevet

30 år. Sover 9-10 timer, ellers er jeg ødelagt hele dagen.

Anonymkode: 2f98e...78b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var mellom 20 og 30 trengte jeg minimum 7 timers søvn om natta for å fungere i jobb og hverdag.

Nå er jeg mellom 40 og 50 og trenger mindre søvn. 5-6 timer går fint over lang tid.

Anonymkode: 6b487...b4f

AnonymBruker
Skrevet

28 år. 
Sover ca 6 timer, med 3-4 oppvåkninger. Ingen barn, bare sliter med søvn. 

Hatt det sånn lenge og lever nå enda 😄

Anonymkode: b0ad8...ce0

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jente som blir 22 i år. Sover nesten alltid rundt 8 timer av meg selv, uten vekkerklokke. Men da har jeg veldig sunt kosthold og rutiner, med en gang jeg ikke har det sover jeg ca 9  timer.

Anonymkode: 9b8bb...2ee

Skrevet

Jeg følger 90 min søvnmønster. Må jeg tidlig opp blir det 3 eller 4,5t søvn. Kan jeg stå senere opp blir det 6t. I helgene blir det 7,5 eller 9t.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere til å sove 8-10 timer? Det blir jo ikke noe kveld igjen da? Hvis man må opp på jobb? Legge seg 21 og stå opp 7?

Anonymkode: 3effd...380

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

sover 10 timer rundt det.

Anonymkode: 53205...0f3

Gjest Tamsi
Skrevet

Før dagvakt: 5-6 timer

Før kveldsvakt: 10-11

Mellom kveldsvakt og dagvakt: maks 4 :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Sover virkelig voksne folk 10-11 timer per natt? Da føler man seg jo bare slapp og sløv. 

Sover 7 timer, noen ganger 8 i helgen.

Anonymkode: 3d375...02f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...