AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #61 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mitt inntrykk er motsatt. Er man slank så synes typisk aldringen bedre enn om man har litt ekstra fett på kroppen. Anonymkode: a0e0f...679 At a certain age you have to choose between your ass and your face. Anonymkode: 83fc8...6ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. mai 2021 #62 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg er blodfan av Friends, men syntes reunion var skikkelig kjedelig... Litt koselig, men kjedelig. Jeg hadde håpet på en skikkelig Friends-episode hvor de oppdro (større) barn og levde livets glade dager 😕 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2021 #63 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg hadde også håpet på en ordentlig Friends episode men... jeg likte Reunion!! Man fikk noen morsomme tilbakeblikk og da lo jeg skikkelig!!! Også fikk man møte skaperne bak serien og høre litt om historien. Et pluss var at noen av de andre skuespillerne som «Janice» var der. Jeg lo kjempemasse og gråt, så jeg likte det!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #64 Del Skrevet 28. mai 2021 Skuespillerne har sagt tidligere at hvis de kunne fortsette med å lage serien, så ville de gjort det. Men det er skaperne/de som skrev serien som har bestemt at de aldri vil lage en remake der de lager nye episoder, fordi serien er bra som den er. Anonymkode: 23255...1b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #65 Del Skrevet 28. mai 2021 De seks skuespillerne tjener visst fortsatt 20 million dollar i året på Friends: "While some episodes and themes of the show may not have aged well, that hasn’t stopped Warner Bros from earning $1bn a year from syndication revenue, according to USA Today. For the six main cast members, who earn two per cent of the show’s syndication revenue, it means an annual income of $20m each - just from reruns." Kilde Anonymkode: 20531...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #66 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg hadde gitt mye for å se de like utrykksfulle nå som de var yngre, var rart å se Jennifer Aniston gjenskape en episode og ble det ikke så bra fordi hun slet med miner og uttrykk. Jeg hadde heller sett de eldre og ekte som matt leblanc fremfor botox og fillers. Anonymkode: 679bc...719 Jeg og, folk ser alltid mye bedre ut når de eldes naturlig. Men når vi har urealistiske krav til at folk skal se yngst mulig ut selv om de eldes, så får vi dette resultatet. Rare skuespillere med hamsterkinn som ikke klarer å rynke panna. Det er skikkelig trist. Skulle ønske folk kunne få eldes naturlig og faktisk se ut som voksne kvinner og menn. Anonymkode: ef07e...93e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #67 Del Skrevet 28. mai 2021 Høydepunktet var da Lady Gaga sang Smelly Cat sammen med Phoebe❤ Og da Justin Bieber kom i potet-kostyme. 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. mai 2021 #68 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) Wow. Nettopp sett Friends Reunion, og mener det er den beste reunionen de kunne hatt. En renspikket mimre- og minneepisode. Perfekt. Terningkast 6. For, som de sier i reunionen, en ny episode eller film ville potensielt ødelagt den gode avslutningen serien har. Serien er avsluttet, og er så bra at det ikke behøves noe mer. Uten å utdype det så har Friends muligens betydd mer for meg enn flere av dere andre. Det har ikke bare vært en serie. Jeg har oppigjennom årene sett hele Friends kanskje 7-8-9 ganger, kanskje mer, og jeg kommer nok til å se den minst 2 eller 3 ganger til. Potensielt det dobbelte. For jeg finner samme gleden uansett hvor mange ganger jeg ser den. Karakter 10/10 hver gang. Og man legger stadig merke til noe nytt. Det er noe i serien som treffer meg så midt i ryggraden at det er vanskelig å beskrive. Kombinasjonen av humor, kjærlighet, vennskap, konflikter og ellers utallige andre målestokker har en slik samhandling som verden muligens aldri vil se igjen. Og skuespillerne er så gjennomført skapt for det de holder på med at det er helt vanvittig. Tenk om Chandler hadde blitt spilt av noen av enn Perry, eller noen andre enn LeBlanc for Joey, eller Ross og Schwimmer eller uansett... Det ville ikke blitt det samme. Jeg digger karakterene på hver sin måte, men for meg så er Chandler noe eget. Serieskaperne har både vært ekstremt dyktige, men også vært ubeskrivelig heldige, som igjen gjør casten til en "umulig" kombinasjon å gjenskape. Fantastisk reunion. Var rørt til tårer flere ganger, noe som er uvanlig for å være meg. Men aller mest både gliste og lo jeg stort sett igjennom hele reunionen. For en avslutning! For en serie! Takk Friends! 🤗 Endret 28. mai 2021 av Ctrl 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #69 Del Skrevet 28. mai 2021 ❤❤❤ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 28. mai 2021 #70 Del Skrevet 28. mai 2021 Hannah80 skrev (6 minutter siden): ❤❤❤ Hun minner meg litt om den gamle venninna til Phoebe som ville lage jingles ut av Smelly Cat 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #71 Del Skrevet 28. mai 2021 Har bare sett den første halvtimen, og ble helt satt ut av Matthew Perry. Han så utrolig ukomfortabel ut. Måtte Google litt, og leste noe om at han rett før hadde gjennomgått noen slags «dental operation». Hvis det stemmer, hvorfor ventet de ikke til han var i bedre form? Anonymkode: 4e30d...c42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #72 Del Skrevet 28. mai 2021 Lisa Kudrow har et helt fantastisk smil og glad smittende latter. Det er bare så synd at serieskaperne aldri utnyttet det. Lisa måtte hele tiden spille en endimensjonal halvsprø Phoebe. Vi kunne fått veldig mye bra scener med en happy Phoebe! Det var "behind-the-scene-bloopers"-scenen med Ross på sekkepipe med Phoebe som hviner til, som ender i latterkrampe av Lisa som i sin tid gjorde meg oppmerksom på den fantastiske latteren til Lisa. Hun er så nydelig. At de ikke utnytte det! Anonymkode: 2ceb0...c13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #73 Del Skrevet 28. mai 2021 Zooey skrev (1 time siden): Hun minner meg litt om den gamle venninna til Phoebe som ville lage jingles ut av Smelly Cat 😅 Haha,jeg trodde faktisk det var den gamle venninnen da hun sto i døra😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2021 #74 Del Skrevet 28. mai 2021 Sykehusscenen er den beste, hvem klarer å ikke smile når de hører denne latteren? ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. mai 2021 #75 Del Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lisa Kudrow har et helt fantastisk smil og glad smittende latter. Det er bare så synd at serieskaperne aldri utnyttet det. Lisa måtte hele tiden spille en endimensjonal halvsprø Phoebe. Vi kunne fått veldig mye bra scener med en happy Phoebe! Det var "behind-the-scene-bloopers"-scenen med Ross på sekkepipe med Phoebe som hviner til, som ender i latterkrampe av Lisa som i sin tid gjorde meg oppmerksom på den fantastiske latteren til Lisa. Hun er så nydelig. At de ikke utnytte det! Anonymkode: 2ceb0...c13 Men hun var uansett fantastisk i serien, og ble manges favoritt. Jeg elsker karakteren hennes😁🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 28. mai 2021 #76 Del Skrevet 28. mai 2021 Hei Jeg har ikke HBO. Har veldig lyst til å se denne. Er det mulig uten HBO? Kommer den på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. mai 2021 #77 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg var - og er - storfan av serien. Har sett den flere ganger og synes fortsatt ingen har klart å matche dem når det kommer til timing og chemistry i en sitcom. Veldig kjekt å se dem igjen, jeg likte reunion veldig godt. Fikk en tåre i øyekroken et par ganger også. Det jeg bet meg merke i var Matthew Perry. Alle de andre hadde humor og glimt i øyet, men han hadde et alvor i blikket som aldri ga seg. Jeg fikk litt vondt av å se det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #78 Del Skrevet 28. mai 2021 male32 skrev (2 minutter siden): Hei Jeg har ikke HBO. Har veldig lyst til å se denne. Er det mulig uten HBO? Kommer den på TV? Ja! Det er et innlegg på side 2 med linker der du kan se den gratis nå Anonymkode: 23255...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 28. mai 2021 #79 Del Skrevet 28. mai 2021 Ctrl skrev (3 timer siden): Wow. Nettopp sett Friends Reunion, og mener det er den beste reunionen de kunne hatt. En renspikket mimre- og minneepisode. Perfekt. Terningkast 6. For, som de sier i reunionen, en ny episode eller film ville potensielt ødelagt den gode avslutningen serien har. Serien er avsluttet, og er så bra at det ikke behøves noe mer. Uten å utdype det så har Friends muligens betydd mer for meg enn flere av dere andre. Det har ikke bare vært en serie. Jeg har oppigjennom årene sett hele Friends kanskje 7-8-9 ganger, kanskje mer, og jeg kommer nok til å se den minst 2 eller 3 ganger til. Potensielt det dobbelte. For jeg finner samme gleden uansett hvor mange ganger jeg ser den. Karakter 10/10 hver gang. Og man legger stadig merke til noe nytt. Det er noe i serien som treffer meg så midt i ryggraden at det er vanskelig å beskrive. Kombinasjonen av humor, kjærlighet, vennskap, konflikter og ellers utallige andre målestokker har en slik samhandling som verden muligens aldri vil se igjen. Og skuespillerne er så gjennomført skapt for det de holder på med at det er helt vanvittig. Tenk om Chandler hadde blitt spilt av noen av enn Perry, eller noen andre enn LeBlanc for Joey, eller Ross og Schwimmer eller uansett... Det ville ikke blitt det samme. Jeg digger karakterene på hver sin måte, men for meg så er Chandler noe eget. Serieskaperne har både vært ekstremt dyktige, men også vært ubeskrivelig heldige, som igjen gjør casten til en "umulig" kombinasjon å gjenskape. Fantastisk reunion. Var rørt til tårer flere ganger, noe som er uvanlig for å være meg. Men aller mest både gliste og lo jeg stort sett igjennom hele reunionen. For en avslutning! For en serie! Takk Friends! 🤗 Dette! ☝ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 28. mai 2021 #80 Del Skrevet 28. mai 2021 Hannah80 skrev (2 timer siden): ❤❤❤ Smelly cat er en klassiker 😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå