Gjest Maxwell Skrevet 27. mai 2021 #21 Del Skrevet 27. mai 2021 Amatariel skrev (59 minutter siden): Hele verden ble vel egentlig litt skuffet over det for 2 år siden da nyheten om reunion først kom, men så ble det raskt avklart at de IKKE skulle spille karakterene. Jeg har tenkt på det i ettertid, og de har nok rett. Lurt å ikke ødelegge de minnene vi har om karakterene, og la fantasien bestemme heller hva som skjedde med dem alle. Zooey skrev (54 minutter siden): Jeg synes egentlig det er bra det er en mimre-episode og ikke en episode hvor de spiller karakterene 20 år senere. Tror det hadde blitt fiasko. Helt enig. Tror det hadde blitt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 27. mai 2021 #22 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg synes dette høres kjempeskuffende ut. Intervjuer? De har da blitt intervjuet opp og ned i mente i årevis om hvordan det var å spille inn denne serien, er det virkelig mer igjen å fortelle? Håpet virkelig det skulle være en tilnærmet vanlig episode jeg da. Skjønner at det kanskje ikke er en enkel oppgave, men så har de også hatt 20 år på seg til å skrive en. Men jeg kommer vel til å se det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. mai 2021 #23 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Seriøst Matthew Perry bruker gebiss i den reuniongreia! 100%! Anonymkode: 24d77...23b Ja, og så da? Hadde det vært bedre med et svart hull? At folk har gebiss er ingenting å skamme seg over. De som burde skamme seg, er de som ler av dem. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #24 Del Skrevet 27. mai 2021 2 hours ago, Amatariel said: . Matt LeBlanc syns jeg kanskje ser eldst ut av alle, men kler det godt 😍 Jeg liker at Matt er naturlig og ikke prøver å se yngre ut enn han er. Jeg liker ikke holdningen til de som mener man må se ung ut for å se bra ut. Spesielt ikke når det går så langt at man kritiserer de som velger å ikke fiske på utseendet. Anonymkode: a0e0f...679 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #25 Del Skrevet 27. mai 2021 22 minutter siden, Honey Dew said: Ja, og så da? Hadde det vært bedre med et svart hull? At folk har gebiss er ingenting å skamme seg over. De som burde skamme seg, er de som ler av dem. Enig med deg! Anonymkode: a0e0f...679 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #26 Del Skrevet 27. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: + holder seg slanke/ trener. Kidman har gjort bedre behandlinger, da. Hun ser mye bedre ut, mindre kunstig. Anonymkode: ae1d3...4ee Mitt inntrykk er motsatt. Er man slank så synes typisk aldringen bedre enn om man har litt ekstra fett på kroppen. Anonymkode: a0e0f...679 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #27 Del Skrevet 27. mai 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/7KWBew/spesielle-loennskrav-og-ville-beloep-saa-rike-er-friends-stjernene Noen med tilgang som kan si hva slags beløp det er snakk om? Anonymkode: 32259...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. mai 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 27. mai 2021 Tamsi skrev (2 timer siden): Jeg synes dette høres kjempeskuffende ut. Intervjuer? De har da blitt intervjuet opp og ned i mente i årevis om hvordan det var å spille inn denne serien, er det virkelig mer igjen å fortelle? Håpet virkelig det skulle være en tilnærmet vanlig episode jeg da. Skjønner at det kanskje ikke er en enkel oppgave, men så har de også hatt 20 år på seg til å skrive en. Men jeg kommer vel til å se det uansett. Litt av greia her er at de er samlet for første gang siden serien. Og bare det er stas! Og så gøy at de snakker om serien, minner de har. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #29 Del Skrevet 27. mai 2021 Til dere som ikke abonnerer HBO, så har jeg lagt til linker til streamingssider der man kan se "Friends: The Reunion" gratis. Bruk Adblock hvis det kommer reklamer. https://fmovies.to/film/friends-the-reunion.zx0lp/37rqlz6 https://www2.putlocker.digital/movie/friends-reunion-special/JgWfKEsQ/xfU0yVGr Anonymkode: 23255...1b9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #30 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mrs Cox er dronninga av Botox! Husker hvordan hun så ut i cougar town, herregud, hun var virkelig ikke vakker! Anonymkode: 59569...5bb Cox kastet seg på ultherapybølgen, dessverre. Kort sagt ble underhudsfettet i ansiktet smeltet bort. Det førte til kollaps som nå må bygges opp igjen med Botox.. Anonymkode: 2ceb0...c13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 27. mai 2021 #31 Del Skrevet 27. mai 2021 Det var en bra «episode». Selv om jeg også har hatt lyst på mer Friends, så er jeg glad i slutten vi fikk. De avsluttet serien. Vi fikk en fin rolig avslutning, noe langt fra alle serier får. Og jeg kan drømme om hvordan det gikk med dem. Jeg likte denne Reunion episoden. Kjekt med masse tilbakeblikk, lo masse, gråt også. Gøy 😄 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2021 #32 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Cox kastet seg på ultherapybølgen, dessverre. Kort sagt ble underhudsfettet i ansiktet smeltet bort. Det førte til kollaps som nå må bygges opp igjen med Botox.. Anonymkode: 2ceb0...c13 Syns heller det så ut som om hun hadde altfor mye filler en periode. Hvordan kan mangel av underhudsfett bygges opp med noe som lammer musklene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #33 Del Skrevet 27. mai 2021 Callisto83 skrev (5 timer siden): Er det bare meg, eller trakk kvinnene vinnerloddet i denne gruppen i forhold til aldring.. Damene er slankere, men ellers syns jeg hverken Jennifer, Corteney eller mennene holder seg noe godt i forhold til andre på sin alder. De fleste kollegaene mine på den alderen ser bedre ut. Botox og plastisk kirurgi gjør ikke at man ser yngre ut, tvert imot i mange tilfeller. Glatt hud er ikke ensbetydende med å se ung ut. Jennifer og Corteney har jo helt andre ansiktstrekk nå enn de hadde før i tiden. Så må jeg bare si at Lisa Kudrow holder seg utrolig godt! Mulig hun også har fikset på noe, men da er resultatet i så fall mer naturlig, hun ser jo helt lik ut! Anonymkode: b8062...0be 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #34 Del Skrevet 27. mai 2021 Matthew ser kjempegammel ut Måtte google og han er 51 år, hadde gjettet 65. Anonymkode: 79a92...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #35 Del Skrevet 27. mai 2021 Skuffet. Skuffet. Skuffet. Anonymkode: 7d348...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #36 Del Skrevet 27. mai 2021 Ariana807 skrev (2 timer siden): Det var en bra «episode». Selv om jeg også har hatt lyst på mer Friends, så er jeg glad i slutten vi fikk. De avsluttet serien. Vi fikk en fin rolig avslutning, noe langt fra alle serier får. Og jeg kan drømme om hvordan det gikk med dem. Jeg likte denne Reunion episoden. Kjekt med masse tilbakeblikk, lo masse, gråt også. Gøy 😄 Enig jeg likte den! Herregud jeg husker å se friends når jeg vokste opp ❤ Anonymkode: 679bc...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #37 Del Skrevet 27. mai 2021 Tamsi skrev (6 timer siden): Jeg synes dette høres kjempeskuffende ut. Intervjuer? De har da blitt intervjuet opp og ned i mente i årevis om hvordan det var å spille inn denne serien, er det virkelig mer igjen å fortelle? Håpet virkelig det skulle være en tilnærmet vanlig episode jeg da. Skjønner at det kanskje ikke er en enkel oppgave, men så har de også hatt 20 år på seg til å skrive en. Men jeg kommer vel til å se det uansett. Enig Anonymkode: 7d348...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 27. mai 2021 #38 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg kommer sikkert til å se det, men må innrømme at jeg hadde ønsket en vanlig episode med hvordan det hadde gått med dem enn en sånn mimreepisode. Det hadde vært litt gøy å se. Synes det var litt irriterende at det i det hele tatt begynte å bli oppslag i media for noen år siden om at de kanskje skulle lage det. Før det hadde jeg ingen forhåpninger om mer, og det ble skuffende at det ikke ble noe av det. Men for all del. Sikkert koselig og gøy å se dem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #39 Del Skrevet 27. mai 2021 Lisa Kudrow kom udiskutabelt best ut av dette... Anonymkode: 9b224...f91 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #40 Del Skrevet 27. mai 2021 Synes det var rørende å se på, selv om noen var strammere i maska enn andre. Noen ting ble plutselig mye morsommere på reprisen, som bæringen av sofaen og Joey i Chandlers klær. 😆 Anonymkode: 0d138...8b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå