Gå til innhold

MIN EGEN DAGBOK


frøkenfryd2

Anbefalte innlegg

Nå har kvalmen meldt sin ankomst her :sur:

Den kom snikende i helga,men tenkte at det kom av lite søvn og stress.men den har ennå ikke gitt seg.Har ikke vært på jobb denne uka-prøvde meg på mandag,men måtte bare ta halen mellom beina å komme meg hjem igjen.Var hos legen og fikk meg aktiv sykemelding idag.Her er det for tiden glede og sorg..fikk telefon igår om at mormora til mannen min ligger for døden-de to har alltid hatt et spesielt forhold...så nå reiser vi hjem dit...mye som skjer.skal pakke nå.ha d så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

HEIA :klem:

Nå må jeg vel skrive litt igjen-er litt sløv på dette..har flyttet inn på BIM og skriver dagbok også der,så da blir det liksom dobbelt opp,men jeg kan jo ikke svikte dere ;)

Her går alt bare bra.Tiden flyr faktisk av sted og jeg er nå 9+3 på vei.Er litt kvalm,men jeg klager ikke,for det kunne absolutt ha vært mye verre.Den kommer snikende mest om morgenen,men også innimellom på dagen.Sliter litt med mat for tiden og er temmelig lei av knekkebrød med taffelost og mariekjeks :sur: Er aktiv sykmeldt for tiden og det er litt godt,for jeg trenger mye tid om morgenen. var til jordmora for to dager siden og det var greit-skulle egentlig ta endel blodprøver,men de hadde ikke tid før på mandag,så nå går jeg og gruver meg..besvimte siste gang jeg tok blodprøve og har derfor litt angst...

å kanskje kle på meg nå og prøve å gjøre no fornuftig.

Ha en fin dag allesammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Fint å høre at du er her fortsatt! Og tiden flyr ja! Bare tre uker til du er i neste trimester!

Synd med den kvalmen da...men det går over!! Og tenk hva du får i bytte!?!!!

Ønsker deg alt vel fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...