Gå til innhold

MIN EGEN DAGBOK


frøkenfryd2

Anbefalte innlegg

HEEEI!!!

så var d min tur til å prøve å lage meg en egen dagbok.Spørs om jeg gjør dette riktig nå da...Håper d.

Har vært innom noen sin dagbok og det ser koselig ut.man får seg noen nye venner :klappe:

Var litt usikker på om jeg skulle ha den på graviditetsdagbøkene eller sånn "vanlig",men ettersom at jeg kan kalle meg en såkalt prøver-tenkte jeg at det passet å ha den her.

Litt om meg:'

jeg er 29 år og trønder,Gift med verdens herligste mann ;) vi giftet oss i fjor sommer.sluttet med pillen i april,men ingen resultat ennå.kun de siste 2mnd jeg har funnet El og "jobbet ut ifra d" ;)

skal ikke si så mye mer i denne omgang...d kommer vel frem mere etterhvert!

Bor for tiden på hybel,da jeg har startet opp som deltidsstudent igjen.det var litt rart...kjenner ingen her ennå-så jeg føler meg litt "lost" :forvirret: men d går davel seg til etterhvert.veldig kjekt å kunne sjekke litt på Kg da vettu!!

lurer på hvor man går for å få bilde å tekst under kallenavnet sitt...noen som kan være behjelpelig med det?

Nå håper jeg at mange besøker meg og min dagbok-for denne er uten lås:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok og lykke til med prøvinga!

For å få tekst i signaturen går du inn i "Kontrollpanel" og velger "Endre signatur". For å få lov til å ha bilde signaturen kjøper du supermedlemsskap, mer om det her: Supermedlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

Bilde under kallenavnet, altså avatar, kan du også endre på kontrollpanelet ditt. Det ligger sikkert en beskrivelse under "Hjelp" eller på Ris, ros... Eller kanskje Grooo tar seg en tur igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sorry, var vist litt raks i sta jeg.. Trodde det var signaturen (altså det som kommer opp nederst i hvert innlegg du skriver) du spurte om...

Avatar (bildet under brukernavnet) endrer du ved å gå inn på "Kontrollpanel" og "Endre avatar". Vil du bestemme tittel selv blir du supermedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DÆJÅ!!

Så koselig å komme inn i dagboken min og se at dere har lest den og skriver til meg.Det setter jeg pris på-takk :ironi:

Sitter helt alene på en datasal på høgskolen der jeg for tiden er på samling.Har hjemlengsel... :grine2: Savner min kjære utrolig masse..kjenner at hybellivet er jeg egentlig ferdig med..men men jeg biter nå tenna sammen og holder ut.skal reise hjem igjen på fredag.Gleder meg masse til helga.Det skal bli herlig å få mann og sin seng tilbake igjen!!!Har ikke studert på noen år,men det tror jeg skal gå bra,selv om det er utrolig masse å gjøre.Har mye å gjøre på jobb atpåtil,men jeg skal gjøre mitt beste så går d nok bra.

Skal printe ut noe fagstoff nå,så skal jeg vandre hjem til den stusslige hybelen :grine2: er så trøtt,så d blir nok en tidlig kveld

bye so long

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Kan tenke meg at det ikke er spes morsomt med hybel når man er vant til "hus og hjem"! Men når man et det bare er for en periode og man er innstillt på det så er det utrolig hva som går! Hva er det du studerer forresten?

Kjenner at lysten til å gå skole igjen ligger på lur...! Men det blir nå ikke i år!

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!!!(tror jeg...)

Hadde veldig "mensenmage" på onsdag og ventet mensen torsdag eller fredag-ettersom det ikke var kommet ennå,fant vi ut at jeg kanskje skulle prøve å teste meg..og det kom opp en strek ekstra enn det vi er vant til å se på disse testene!!!den var veldig svak,men leste her nå at den er svakere på kvelden og pga at det er kort tid siden mensen skulle vært her..

Det ble glede i leiren og ingen vin til ost og kjeks som vi spiste ;)

Har tenkt masse på d,snakket mye om d og tom.drømt om det!Det er dette vi har gått å håpet på da!

Samtidig er det litt skummelt...Det er jo ei omvelting på livet vårt...

Fant ut på en graviditetskalender at jeg var 4uker og 4 dager på vei!!Syns plutselig at det vises og kjennes.Ble plutselig veldig redd for magen-var redd for å ligge på magen inatt,lurer på om jeg tørr å trene for tiden og andre bekymringer...

Er det noen andre her som er så langt på vei,så hadde det vært topp om dere kunne ha skrevet til meg.så kunne vi ha fulgt med på hverandre ;)

Jeg studerer spesialpedagogikk2.noe som er vedig interessant og lærerrikt

nå ska jeg lese ALT jeg finner om graviditet på nettet :)

GOD HELG allesammen.hilsen ei med en liten spire i sin mage :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frøkenfryd! :)

Jeg er 27 år og bosatt i Trondheim. Jeg har en stor mistanke om at jeg er gravid, men det går enda noen dager før jeg får bekreftet det. Det hadde vært morsomt å fulgt graviditeten sammen, hvis jeg også tester positivt.

Hvis du vil vite mer om meg er det bare å besøke dagboken min. ;)

Gratulerer med den lille spiren og lykke til videre med svangerskapet! :)

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!! Gratulerer!!! Så morsomt!

Hehe, kan tenke meg til at det blir noen tanker og spørsmål ja :)

Man liksom ønsker seg det og planlegger godt så BANG! Er det en realitet! Hoho, jeg lurer på hvordan det føles!!

Ha en finfin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEIA ALLESAMMEN :)

Nå er det en stund siden jeg har vært inne her,så nå hadde jeg nesten abstinenser :)

Her med meg går alt bare bra.Jeg er vist 6 uker på vei imorgen,så her går det unna..tjihi ;) Har allerede vært hos legen og skal ha min første ultralyd den 11.10 og skal til jordmor den 7.11.Dette er spennende!!!Merker ikke så mye der inne og er heller ikke kvalm,så jeg gleder meg til Ul for å se at det virkelig er noe der inne.Har fått hovne mandler og litt feber,har også litt antydninger til urinveisinfeksjon,så de er litt kjedelig da.Lurer på om man får svekket immunforsvaret når man er gravid??har noen av dere merket det?

I helga hadde vi besøk av foreldrene mine+søstra mi med familie og da fortalte vi om den store nyheten.Gjett om det ble glede i leiren :klappe: Vi fortalt det til fireldrene til mannen min på onsdag.Lurer også på om jeg skal fortelle det til ei på jobb ikveld,for jeg tror må ta det med ro og ikke på jobb imorgen...

hvordan går det med deg fru blå?skjedd noe?Du som var min dagboknabo-hvor langt er du på vei?

Ha en fortsatt fin dag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går forsåvidt bare bra, men jeg har ikke testet positivt enda..

Tok en digital test på fredag som var negativ, men det er enda 5 dager til det er gått 1 mnd siden pilleslutt, så det er vel enda håp.

Fint å høre at alt står bra til med deg! :) Er du bedre av smertene i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HILLU!!

Er borte fra jobb idag.Er slapp og har vondt i hals og ører.Er flink pike å hører på lege og mann om å ta det med ro.

Ser at du jobber i barnehage fru Blå.Det gjør jeg også.Avstod du fra all løfting når du gikk gravid?Dette er ikke lett.Legen m,in sa at det var ikke så farlig å løfte,men jeg liker det ikke.Har hørt mange si at det ikke er så bra,spesielt ikke i begynnelsen av svangerskapet.

Tror ennå ikke det har gått helt opp for meg at jeg er gravid...det er kjemperart og spennende.Har lest om mange som har mistet.Hvor vanlig er det egentlig?

Nå må jeg gjøre noe fornuftig her.Tiden flyr når man er her inne

ha en fin tirsdag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Håper det går bedre med forkjølelsen din. Fint at du hører på legen og mannen! ;)

Da jeg var gravid jobbet jeg i en kiosk hvor det var mye ståing, og jeg var alene på jobb med ansvaret. Jeg ble 100% sykemeldt fra uke 16 med bekkenløsning. Jeg jobbet som normalt fram til jeg ble sykemeldt, så jeg regner med at det var derfor jeg også ble såpass tidlig sykemeldt.

Blir jeg gravid nå regner jeg med å bli ganske raskt sykemeldt igjen, for den jobben jeg har nå er ikke noe lettere enn det var den gangen.

Det er så mye tunge løft med de mindste barna, spesiellt toåringene som er ganske tunge og kan trenge litt ekstra hjelp.

Jeg tror ikke det er farlig å løfte i den forstand at du kan miste barnet, men det kan være veldig lurt å passe på bekkenet, for du kan bli plaget med det etter graviditeten også hvis man ikke er forsiktig.

Hvilken type avdeling jobber du på, er det små eller store barn?

Vet ikke hvor vanlig det er å miste, men det ligger sikkert mye informasjon om det på nettet. Jeg bekymret meg egentlig lite over det sist jeg var gravid, men nå er jeg en person som ikke bekymrer meg så lett heller.

Håper du ikke engster deg for mye, men at du heller gleder deg over spiren som vokser inni deg!

Kom til å tenke på da jeg var gravid, så klarte jeg ikke se fremover lengre enn til fødselen. Det var liksom det store høydepunktet, og jeg tenkte lite på hva som kom etterpå. Men det var jo da begynnelsen på mange høydepunter startet. Du har utrolig mye glede og se fram til! Så du kan bare begynne å glede deg! :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...