AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har pcos og måtte få hjelp til å bli gravid da jeg aldri fikk eggløsning etter ppilleslutt. På dobbel dose Letrozol fikk jeg min første eggløsning, og ble gravid. Svangerskap helt problemfritt og fødte for 6 måneder siden, hvor de under keisersnitt fant ut at jeg i tillegg har endometriose. Jeg er nå bekymret for hva jeg skal gjøre med tanke på prevensjon før neste graviditet. Er redd for at p-piller vil forverre pcos mens det er som behandling å regne mot endometriose. Noen her som også har samme diagnose som kan si noe om hva dere gjør for å holde begge diagnoser «i sjakk»? Anonymkode: 079c9...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg ville ventet med p-piller... Det er umulig å vite om du har symptomer av endometriose før du får tilbake mensen. Jeg har PCOS, og den ble mye bedre etter første graviditet, fikk relativt regelmessige (selv om litt lange, 35-40 dager) sykluser med eggløsning. Er nå veldig glad at jeg ikke begynte på hormonell prevensjon med en gang etter fødselen. Anonymkode: 849a5...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå