Gå til innhold

Lipgloss som ikke er klissete


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

For et mareritt! Jeg bestilte Juicy Tubes på nettet fordi jeg har hørt så mye bra om den,men fytti grisen for en lipgloss. Leppene var så klissete at hårret mitt klebret seg til dem hele tiden,jeg kunne verken spise/drikke, kysse på kjæresten....Så utrolig klisste gloss! men at den sitter godt,det skal den ha. Når jeg endelig da skulle spise/drikke fikk jeg ikke av glossen en gang! Fargen var utrolig mettet og fin,men at den var så klissete hadde jeg ikke trodd. Hvordan holder dere ut??

Uansett...jeg er nødt til å ha en IKKE-KLISSETE gloss. Gjerne tips til en som er litt billig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri skjønt det der... Lipgloss er jo klissete. :klø: Det finnes vel ikke lipgloss som ikke er klissete. Det har i hvert fall jeg til gode å se, og jeg er stor lipgloss fan, og har varianter i alle prisklasser.

Kanskje leppepomade er tingen for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det der... Lipgloss er jo klissete. :klø: Det finnes vel ikke lipgloss som ikke er klissete. Det har i hvert fall jeg til gode å se, og jeg er stor lipgloss fan, og har varianter i alle prisklasser.

Kanskje leppepomade er tingen for deg?

Enig...en lipgloss som ikke er klissete og dermed ikke glinsete (glossy) er en lebestift.

Loreal glam shine/glam juice er noe av det minst klissete jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minst klissete glossene jeg har prøvd, er fra Shiseido og Chanel (de nye, Cristalle Gloss), men de er ikke like fargemettede og glinsende som de klissete glossene er.

Juicy Tubes holder jeg meg laaaaangt unna. De kan jo brukes til å henge opp bilder med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minst klissete glossene jeg har prøvd, er fra Shiseido og Chanel (de nye, Cristalle Gloss), men de er ikke like fargemettede og glinsende som de klissete glossene er.

Juicy Tubes holder jeg meg laaaaangt unna. De kan jo brukes til å henge opp bilder med.

:ler: Da har jeg jo værtfall noe å bruke den til da!!

Takker for tipsene, Elphaba. Liker godt andre ting fra Cahnel,så da er sikkert glossene også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clarins har super farget lipbalm som ikke tørker ut. Tror den kostet ca 120kroner. Lypsyl har også farget lipbalm i tube.

Body Shop har også noen glosser med applikator, og disse er mer flytende enn klissete, men gir godt med farge. Ca hundrelappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique har også en lipbalm med farge. Den er faktisk ganske god, og ikke klissete -så vidt jeg minnes. (Men så ville ikke den falle inn under det jeg kaller lipgloss heller da. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker de fra H&M jeg!! Billigere blir det ikke, og de er ikke klissete i det hele tatt.. heller ingen krise om man skulle miste dem på byen e.l.. Finns i mange farger, med og uten skimmer. Ellers bruker jeg lepomade-gloss fra labello..men der er det jo et rimelig begrenset farge-utvalg.

FIKSER ikke seigt belegg på leppene ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique har også en lipbalm med farge. Den er faktisk ganske god, og ikke klissete -så vidt jeg minnes. (Men så ville ikke den falle inn under det jeg kaller lipgloss heller da.  ;) )

Hvordan lukter denne? Har en lipgloss fra Clinique. Bra farge (og ikke spesielt klissete), men lukten er litt turn-off. Når det gjelder lipgloss/balm så tror jeg at jeg foretrekker lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lukter denne? Har en lipgloss fra Clinique. Bra farge (og ikke spesielt klissete), men lukten er litt turn-off. Når det gjelder lipgloss/balm så tror jeg at jeg foretrekker lukt.

Kan ikke huske at den lukter noe spesielt. Husker i hvert fall ikke at den lukter vondt. Den er i en liten tube, du får lukte litt på den neste gang du er på et parfymeri. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lipgloss kan godt være uklissete. Jeg synes Juicy Tubes er forferdelige. Skal du ha en billig lipgloss, som ikke klisser, synes jeg faktisk Lobello sine er fine. De som ikke er så seige sitter gjerne ikke så godt, men jeg smører heller på flere ganger enn å bruke ekle seige lipglosser som Juicy Tubes, det er rett og slett ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som ingen av oss her liker juicy tubes og jeg er nok en av dem. Man skal lete lenge etter noe større kliss enn det der! Grr! :sur:

Jeg er veldig fornøyd med Max Faxtors nye lipgloss. Den koster under hundre lappen, lukter godt og er ikke klissete! :klappe:

ps, lipsyl sine nye lipgloss/ balm liker jeg også veldig godt. Billig og klisser heller ikke, men fargene er litt kjedelige. Litt sånn svak perlemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man vil ha kun litt skinn er Biotherm Aquasource Levres virkelig å anbefale. Koster 95 kroner på Strawberrynet (130 tror jeg her hjemme.) Jeg er kjempefornøyd med den, klisser ikke og jeg får større lepper av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Den fra vita kjeden heter Gosh, og den bruker jeg mye. Den er litt klissete med en gang man tar den på, men etter et par minutter er den helt fin. Den koster som regel 69 kroner, men den anbefales fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fra H&M sitt eget merke er helt ok. De er superbillige, klisser lite og finnes i mange farger.

Jeg bruker mye lipgloss, og kjøper gjerne noen av disse, for å prøve nye farger, og for ha noen liggende i forskjellige vesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lypsyl sin lipgloss er billig og ikke klissete, men finnes bare i to litt kjedelige farger... ACO lipgloss koster ca 80 kr på apotek, er ikke klissete og kommer i masse fine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...