AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Del Skrevet 26. mai 2021 Noen som har hatt vondt i hodet tidlig i sine svangerskap? Har ingen PMS symptomer, som jeg pleier å ha men har litt vondt i hodet store deler av dagen. Hatt det de siste dagene. Er 9 DPO Anonymkode: 3029c...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg skulle hatt mensen i går, men fant ut at jeg var gravid - jeg har mye vondt i hodet, men dette kan jo sikkert være individuelt som alt annet Anonymkode: 504e2...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skulle hatt mensen i går, men fant ut at jeg var gravid - jeg har mye vondt i hodet, men dette kan jo sikkert være individuelt som alt annet Anonymkode: 504e2...1b6 Gratulerer Anonymkode: 3029c...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 #4 Del Skrevet 26. mai 2021 Aldri hatt merkbar hodepine i mine svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Del Skrevet 26. mai 2021 Hvorfor ikke ta en test? Vi vet jo ikke om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 770f9...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke ta en test? Vi vet jo ikke om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 770f9...b7c Jeg spør ikke om dere vet det heller. Anonymkode: 3029c...391 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg hadde sterk hodepine et par dager etter eggløsning da jeg ble gravid. Får det gjerne i forbindelse med mensen også, men kom tidligere da jeg var gravid😊 Anonymkode: 0277c...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Del Skrevet 26. mai 2021 I mine tre graviditeter har jeg hatt mye hodepine.. jeg tenker det er like individuelt som alt annet men .. jeg har det sjelden ellers ihvertfall Anonymkode: 25c4a...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 27. mai 2021 #9 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg hadde mye hodeverk senere i svangerskapene, men dette hang sammen med forhøyet blodtrykk. Det kan jo være du får høyere blodtrykk og derfor blir tung i hodet, men jeg har ikke hørt at det er et symptom mange får. Du kan jo teste og se - jeg fikk svak positiv på 9 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå