Gå til innhold

Til helgen kommer sommerværet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og da må man passe på å nyte det. For på mandag er det borte. Og man må vente til neste år før man får samme mulighet igjen.

Skikkelig trist å bo i Norge.

Anonymkode: 8b7d2...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er sommer og det er vær, så da har hver dag sommervær. Kunsten er å nyte det man har . 

Anonymkode: 259d8...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vår og sommer hver eneste dag nå og da er det bortkastet å sutre over "vær". Ut med seg og lev! :tommelopp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hallo vi er i slutten av mai, og vi får litt fint sommervær. Er det ikke bedre å glede seg over det mens det er? Vi har fortsatt juni, juli og august igjen av sommermånedene. Vi kan få mye bra sommervær.

Anonymkode: cc5cb...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og da må man passe på å nyte det. For på mandag er det borte. Og man må vente til neste år før man får samme mulighet igjen.

Jeg sitter ute på verandaen med pledd og puter og nyter været - selv om det skulle regne. Men østledningene er så rare. Det er heelt tyst her i nabolaget, ikke en sjel å se. Alle sitter inne og venter på at gradestokken skal tippe 20 grader. Men jeg skal ikke klage, kan nyte freden aleine jeg, jada.

Anonymkode: 17b26...1d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Huff, gruer meg!!

Anonymkode: 5b995...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Derfor overvintrer man i Spania🥳.

Anonymkode: e94c1...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gruer meg, alt over 20 grader er for varmt for denne polleninfiserte landsdelen🤧

Anonymkode: 15e56...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Derfor overvintrer man i Spania🥳.

Anonymkode: e94c1...f7e

Det er ikke vinter nå.  Vår og straks sommer.   😀

Anonymkode: 76131...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 20.32):

Jeg sitter ute på verandaen med pledd og puter og nyter været - selv om det skulle regne. Men østledningene er så rare. Det er heelt tyst her i nabolaget, ikke en sjel å se. Alle sitter inne og venter på at gradestokken skal tippe 20 grader. Men jeg skal ikke klage, kan nyte freden aleine jeg, jada.

Anonymkode: 17b26...1d5

Unnskyld, men nå så jeg for meg at du satt ute med pledd, puter og paraply i regnet bare for å være ute 😂 

Regner med at du kanskje har tak eller noe over verandaen din? 

Jeg elsker sol og varme, men norsk sommer kan by på mye ålreit vær også. Jeg sitter kanskje ikke ute i regnvær hvis det er 12 grader, men er det 18 går det fint. Man må nyte det fine været når det er her, og finne på andre hyggelige ting når det regner.

Anonymkode: 9b6af...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...