AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 For 25 år siden var jeg sammen med en fyr. Det var lidenskapelig, ekte og lykkelig. Vi planla fremtiden sammen, men så tok det brått slutt, og vi avsluttet forholdet. Jeg har fått (ny) mann som behandler meg som en dronning, barn og bor i et fint hus med en nokså grei jobb. Likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på «the blast from the past». Spesielt det siste året. Drømmene tar over, jeg drømmer om at vi har sex, møtes og masse annet. I drømmene er jeg lykkelig i et enkelt liv. På grunn av disse drømmene tar tankene over i hverdagen, og nå sliter jeg veldig med om jeg bør ta kontakt? Av det jeg vet er han alene og uten barn.... Anonymkode: 47118...e45 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Ingen? Blir helt tullete av å dagdrømme, og å savne denne personen. Tar meg selv i å fantasere om alle minnene vi har sammen, og løftene vi delte. min nye mann elsker meg, og det vet jeg. Han klarer der i mot ikke å tenne samme gnisten hos meg, og uansett hva han gjør så sammenligner jeg bare med eksen. Synes derfor også veldig synd på mannen min. Anonymkode: 47118...e45
Populært innlegg Krakilsk Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 24. mai 2021 Nei nei nei, du skal ikke ta kontakt! Det er helt normalt å drømme seg bort i «men hva om» scenarioer, men ta det for hva det er, -bare drømmer. drømmer kan være veldig fristende, virkeligheten er ofte skuffende til sammenlikning. Du må minne deg selv på at det ble slutt for en grunn, og begynne å vanne gresset der du er 59
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Krakilsk skrev (2 minutter siden): Nei nei nei, du skal ikke ta kontakt! Det er helt normalt å drømme seg bort i «men hva om» scenarioer, men ta det for hva det er, -bare drømmer. drømmer kan være veldig fristende, virkeligheten er ofte skuffende til sammenlikning. Du må minne deg selv på at det ble slutt for en grunn, og begynne å vanne gresset der du er Men hva hvis? Vi avsluttet forholdet på grunn av skole og idrett, og at det tok for mye av tiden. Altså tok aldri følelsene slutt ... Anonymkode: 47118...e45 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 24. mai 2021 Beklager å si det, men hvis du har barn, og en mann som elsker deg og behandler deg bra - og så vurderer du å ta kontakt ned eksen du har sexdrømmer om? Da er du en dårlig person. Anonymkode: d1407...303 55
Gjest kruspersilletaco Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hva hvis? Vi avsluttet forholdet på grunn av skole og idrett, og at det tok for mye av tiden. Altså tok aldri følelsene slutt ... Anonymkode: 47118...e45 Hvis følelsene hadde vært der, fra begge sin side, hadde dere funnet en løsning 🤷♀️ Er du sikker på at han ikke hadde mistet følelser?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Krakilsk skrev (10 minutter siden): Hvor lenge er det siden? 25 år Anonymkode: 47118...e45
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #9 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Beklager å si det, men hvis du har barn, og en mann som elsker deg og behandler deg bra - og så vurderer du å ta kontakt ned eksen du har sexdrømmer om? Da er du en dårlig person. Anonymkode: d1407...303 Jeg vet at jeg er en dårlig person, men han klarte å gi meg en helt spesiell form for kjærlighet, og det er det jeg savner Anonymkode: 47118...e45
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #10 Skrevet 24. mai 2021 kruspersilletaco skrev (5 minutter siden): Hvis følelsene hadde vært der, fra begge sin side, hadde dere funnet en løsning 🤷♀️ Er du sikker på at han ikke hadde mistet følelser? Vi var unge med press fra familie, så «vi» var ikke et alternativ da. Det vet jeg jo ikke sikkert, men i blant kan jeg nesten føle han uten at han er her. I tillegg til at jeg er ganske sikker på at han aldri etablerte seg. Han tok kontakt med meg for 10 år siden, men da var jeg gravid med førstemann og hadde ikke disse tankene. Anonymkode: 47118...e45
Krakilsk Skrevet 24. mai 2021 #11 Skrevet 24. mai 2021 Men har det skjedd noe i ditt samliv som kan ha trigget at disse drømmene dukket opp? Kjeder du deg (feks, eller noe annet du er utilfreds med?) For hvis det er mest det at mannen ikke tenner deg like mye lenger ville jeg tenkt at disse drømmene er en manifestasjon av seksuell frustrasjon og således ikke egentlig har noe med egen å gjøre. At han bare er et slags symbol på det du savner, om du forstår? 18
Gjest kruspersilletaco Skrevet 24. mai 2021 #12 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi var unge med press fra familie, så «vi» var ikke et alternativ da. Det vet jeg jo ikke sikkert, men i blant kan jeg nesten føle han uten at han er her. I tillegg til at jeg er ganske sikker på at han aldri etablerte seg. Han tok kontakt med meg for 10 år siden, men da var jeg gravid med førstemann og hadde ikke disse tankene. Anonymkode: 47118...e45 Jeg tok ikke kontakt, men sjekket opp hvordan det gikk med ham. Hverdagen min var kaos, og jeg savnet å være ung og ha det enkelt, og bekymringsløst, med store drømmende tanker om den flotte fremtiden, der ingen av oss visste om våkennetter osv. Jeg hadde ikke følelser for ham, men romantiserte fortiden. Han viste seg å være skilt, fordi småbarnstiden ble for tøff, og alt det som jeg husket irriterte meg da vi var sammen, var helt likt enda. Etter det har jeg aldri tenkt på ham mer, på den måten. Jeg er glad ting ble som de ble.
Era Vulgaris Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 En sånn drøm og fantasi er nok ganske vanlig å ha hvis det er noe man savner i forholdet man er i. Problemet med drømmer og fantasi er at de uhyre sjelden lever opp til det man lager til i eget hode. Jeg hadde i hvert fall aldri i verden risikert alt for en urealistisk fantasi. Denne mannen du drømmer om, er kun et helt vanlig menneske med feil, mangler og egenskaper du kanskje ikke vil sette pris på i dag. 16
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Krakilsk skrev (1 minutt siden): Men har det skjedd noe i ditt samliv som kan ha trigget at disse drømmene dukket opp? Kjeder du deg (feks, eller noe annet du er utilfreds med?) For hvis det er mest det at mannen ikke tenner deg like mye lenger ville jeg tenkt at disse drømmene er en manifestasjon av seksuell frustrasjon og således ikke egentlig har noe med egen å gjøre. At han bare er et slags symbol på det du savner, om du forstår? Han har jo aldri tilfredsstilt meg rent følelsesmessig på samme måte som eksen, og ikke heller på det vi har til felles. Den seksuelle spenningen har vært varierende, men egentlig bra det siste året. Hvis jeg tar kontakt, er jeg da utro? Anonymkode: 47118...e45
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): En sånn drøm og fantasi er nok ganske vanlig å ha hvis det er noe man savner i forholdet man er i. Problemet med drømmer og fantasi er at de uhyre sjelden lever opp til det man lager til i eget hode. Jeg hadde i hvert fall aldri i verden risikert alt for en urealistisk fantasi. Denne mannen du drømmer om, er kun et helt vanlig menneske med feil, mangler og egenskaper du kanskje ikke vil sette pris på i dag. Det er sant. Anonymkode: 47118...e45
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #16 Skrevet 24. mai 2021 Den kjærleik som aldri vart liv, som aldri vart anna enn ein draum, kan vere den varigste. -Halldis Moren Vesaas Anonymkode: 0b3a3...d17 27
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #17 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den kjærleik som aldri vart liv, som aldri vart anna enn ein draum, kan vere den varigste. -Halldis Moren Vesaas Anonymkode: 0b3a3...d17 Så fint Anonymkode: 47118...e45 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 Hva om han ikke liker ungene dine, de som er resultatet av sexlivet ditt med hans erstatning..... Anonymkode: 4c940...0d3 3
Krakilsk Skrevet 24. mai 2021 #19 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har jo aldri tilfredsstilt meg rent følelsesmessig på samme måte som eksen, og ikke heller på det vi har til felles. Den seksuelle spenningen har vært varierende, men egentlig bra det siste året. Hvis jeg tar kontakt, er jeg da utro? Anonymkode: 47118...e45 Det kommer an på din definisjon av utroskap. Ville du følt at mannen din var utro om han var i din posisjon og tok opp kontakten? mens du grunner på det, anbefaler jeg boken «full spredning» 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #20 Skrevet 24. mai 2021 Krakilsk skrev (28 minutter siden): Det kommer an på din definisjon av utroskap. Ville du følt at mannen din var utro om han var i din posisjon og tok opp kontakten? mens du grunner på det, anbefaler jeg boken «full spredning» Leser ikke så mye bøker, men er det lydbok av den? Anonymkode: 47118...e45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå