Gå til innhold

Er det hot med menn som går med Rolex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg labber vanligvis rundt med en gammel og skikkelig sliten Rolex milsub på håndleddet, med en flisete grønn natoreim. Tror ikke det er spesielt «hot», egentlig.. 😂😂 

Men, den har gjort tjenesten sin godt i mange år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes alle klokker ser helt teit ut. Men nesten verre jo dyrere den er.
Ganske unødvendig og mtp at alle har mobil så klokkene blir lite brukt. 

Anonymkode: 05898...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har virkelig ikke noe å si for meg hvilken klokke mannen har. Blir på ingen måte hottere av å ha en klokke til 100.000 på armen. Samboeren min har en Rolex og klokker er rett og slett bare noe han finner stor glede i. Jeg var i utgangspunktet negativ da jeg syns det var meningsløst å bruke så mye på en klokke, men det har jo faktisk vist seg å være en grei investering. Den har jo omtrent doblet seg i verdi de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
On 5/24/2021 at 10:42 PM, Guest Pleneier said:

Tror du nye Rolex har høy status blant de virkelige kjennere, er du på bærtur. Prisene er høye og tilgjengeligheten er lav fordi nyrike Sør-Øst Asiatere kjøper store volum av luksusmerkene i Europa de har faktisk hørt om, slik som Rolex, Gucci, Armani etc... Si hva du vil, men stil har de ikke.

Ekte klokkekjennere med gamle penger kjøper merker som Patek Phillipe, Vacheron Constantin, Audemars Piguet, Blancpain og Ulysse Nardin. Disse kjøres Rolls, Jaguar og Bentley. Rolex-eiere kjører BMW med spesialbygd Cerwin Vega.

Nå er vel hovedmarkedene til i hvert fall Blancpain og UN Midtøsten og Russland da men...

Anonymkode: 9fec7...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt harry når folk prøver for hardt. Å gå med sånne gucci gensere som på bildet, kan ikke tenke meg noe mer harry, og det betyr ikke at du har penger heller. Mest sannsynlig har de kjøpt noe gammalt ræl på finn eller noe. 

Anonymkode: 9ab1c...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, selv jeg blir mo i knærne og våt i blikket av menn med korrekt rolex på armen på andre menn, selv om jeg er mer tag-person. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite smart å gå rundt med en klokke på over 100 K på armen. Du legger hodet ditt på et fat i forhold til ran. Veldig lett for kriminelle å plukke seg ut en fyr på bar med dyr klokke, følge etter han når han forlater utestedet for så å rane han. Det finnes masse bra eksklusive klokker opp til 50000 med mindre kjente merker. Dyre klokker er lett omsettelige. 

Anonymkode: 7ba37...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolex «på utstilling» vel omtrent like vulgært som annen fremvisning av materielle ressurser. Fullstendig turn off for min del. Selv er jeg blant dem som har hatt økonomisk flaks, men det er bare tullinger og folk uten finesse som flasher rikdom.

Anonymkode: 86166...54f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...