Gå til innhold

Er det hot med menn som går med Rolex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er veldig lite viktig for meg hvilken klokke han har. Han må gjerne ha Rolex, Casio, lommeu, fitbit eller ingen klokke. Men fint om han kan klokka i alle fall. Og heller en kar med ei billig klokke enn en som tror at ei eksklusiv klokke gjør ham til et bedre menneske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg legger ikke merke til klokker. Men den hettegenseren på duden til høyre og t-skjorten på duden til venstre var helt krise og definitivt noe jeg hadde lagt mye mer merke til, for å si det sånn.

Anonymkode: c28f6...3df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr meg ikke. Hadde ikke visst at det var Rolex for han hadde sagt det heller, og også så hadde jeg begynt å lure på hans prioriteringer om han ellers hadde normal inntekt og var en ordinær fyr. Var det en styrtrik fyr så er det sikkert greit. 

Anonymkode: 962d4...b8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne ikke brydd meg mindre da jeg driter i klokker.

Anonymkode: 78f2e...853

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke noe mer hit enn uten eller en hvilken som helst annen klokke. Synes nesten det blir litt for dumt, da jeg er veldig opptatt av fattigdom, og er veldig lite materialistisk. Hadde nok ikke passet sammen med meg...

Disse gutta på bildet her: nope. Hvordan vet man i det hele tatt om de har Rolex? 

Anonymkode: 1afc1...a98

Dette er fotballspillere på Vålerenga . Rolex har blitt veldig etterspurt da flere fotballspillere har vist seg med det i det siste. Det er visstnok veldig feil at disse fra østkant/ arbeiderklasseklubben bruker dyre klokker, derfor kom dette oppslaget. Klokkene er nok ekte. Om klokkene gjør dem hotte er nå en sak. Økonomisk er det ikke en dårlig investering, da de øker i verdi, så hvis man har råd , hvorfor ikke? Veldig fint om en deler litt av de høye lønningene med veldedighet også, det er etter min mening mer hot enn klokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det spørs. Men disse gutta her er bare patetiske 😅

Anonymkode: 1c922...fe0

Hvorfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva mener du?

8325D03A-84F6-4A47-94A4-A4EB7BBB8EFE.jpeg

Anonymkode: 1ab6e...846

Nei. Det er Harry.

Anonymkode: aeafc...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan være hot hvit de har svart eller blå dress. For slik dress er HOT og jeg er helt besatt av det 🤩 Rolex hadde vært prikken over i’en. Synd så få bruker dress her i Norge til hverdags, gjør en gjennomsnittlig mann til en kjekkas

Anonymkode: 2d89c...bd3

Bare synd dress er et helvete å ha på. For ikke å upraktisk, i hvertfall i min jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, sicario said:

Bare synd dress er et helvete å ha på. For ikke å upraktisk, i hvertfall i min jobb.

Skulle ønske det var behagelig å ha på, har en sinnsyk fetish for det 😅 

Anonymkode: 2d89c...bd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han gikk naken med Rolex og hadde fin kropp, så hadde jeg kanskje syntes det var hot. Ellers, not so much. Bryr meg null og niks om merker, flashe penger og statussymboler. 

Anonymkode: 607ab...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er pene klokker. Var inne på den Rolex butikken i Karl Johan med samboer. Vi fikk begge prøve klokker, og må jo si herreklokkene er fetest. Er jo venteliste på flere år på enkelte av disse klokkene. Du kan jo alltid selge dem videre hvis du får tak i en av de eksklusive, de øker i verdi hele tiden pga det produseres ikke nok klokker til å betjene markedet. Slik beholder jo Rolex sin særegenhet og verdi. Så at noen setter seg på venteliste, kanskje får tak i ei av disse sjeldne utgavene og bruker dem litt, for så å selge dem videre med økt verdi, høres ut som en bra ide spør du meg 😃

Anonymkode: af852...374

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke hot. Men fine klokker er en øyefarger. Men ikke hot.

Det er hot om de er trent, har fine hvite smil, god hygiene og fin bil. JEg synes det er også sexy med motorsykkel.

Anonymkode: f5aa0...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Minner meg om en kriminell gjeng som jeg vet om. De later som om de er rike, men svindler folk for å få råd til klokker, klær, dop, altså hele livsstilen sin. Eier null respekt for tapere som dette. Det finnes dessverre flere av disse type menneskene enn det folk tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er klassisk og flott med skikkelige klokker, men man blir ikke hottere. Min mann har flere Rolex og andre klokker. Dog er det investering for han. Jeg selv har og, som gave fra mannen. Men bruker mest Garmin klokken min. 

Anonymkode: dafba...b68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fryktelig harry på gjennomsnittlige mennesker. Virker så strebersk.

Anonymkode: 8d114...fe3

Jeg leste det som «serbisk» og var helt enig! Litt sånn nyrik som flasher bling. 

Anonymkode: ea2db...50f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leste det som «serbisk» og var helt enig! Litt sånn nyrik som flasher bling. 

Anonymkode: ea2db...50f

😂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pleneier

Folk som virkelig har greie på klokker, anser Rolex som et harry-merke for gjengmedlemmer, rappere, Kinesere med mye penger og ingen stil, og fotballspillere med tattisser. Eldre vintage-modeller fra 50/60/70-tallet av Rolex kan gå an, men det er ikke det disse gutta går med. Virkelige klokkekjennere og rikfolk med sans for kvalitet går heller med merker som Patek Phillipe.

Det tre fotballgutta ser ut som om de alle heter Dragan og driver en bilvask/dekkskifte-sjappe som bare tar kontant betaling, og kjøper alle klærne sine på heisatur i Alanya.

Endret av Pleneier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser aldri etter om folk har klokke. Om de så har en klokke til 10 kr eller 10 oookr ...same shit i min verden. 

Anonymkode: e3516...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...