AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Del Skrevet 24. mai 2021 Har hatt intens vannskrekk hele livet og kan derfor ikke svømme. Er det virkelig håp for sånne som meg? Hvordan kan jeg gå fram for å lære å svømme? Jeg får vondt i magen når jeg nærmer meg svømmehaller (lukt, minner osv). Er så flau over dette her at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Anonymkode: 7d25a...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 24. mai 2021 #2 Del Skrevet 24. mai 2021 Eg har brukt ein svømmetrenar som også driv med vanntilvenning og svømmeopplæring frå scratch, så eg ville tilrå å ta kontakt med en svømmeklubb og sjå kva dei har av tilbod, eventuelt høyre med dei om nokre av trenarane deira tek privattimar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 24. mai 2021 #3 Del Skrevet 24. mai 2021 Det er mange voksne som av ulike grunner ikke kan svømme og det finnes svømmekurs for voksne. Sjekk hvilke tilbud de har i nærheten av der du bor. Synes det er ganske rasjonelt å være redd når man ikke kan svømme, men med trening og tilvenning har jeg troen på at det skal gå helt fint! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå