Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk ❤️

Anonymkode: 41ffe...bc5

Bare hyggelig 🤗 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slikke ei jente til orgasmer er det råeste.. har lenge drømt og ha trekant med 2 jenter

Anonymkode: feae8...e67

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på damer som er villig til å utforske litt. Nå snakker jeg ikke om kjæreste men feks eksen min og jeg. Etter det ble slutt har vi hatt veldig mye sex å den blir bare bedre å bedre. Hatt trekanter flere ganger både med kompiser av meg og veninner av henne. Bdsm, rollespill, personlig så er jeg en dominant type men elsker når henne skal styre showet å. Å beste jeg vet er når hun kommer 2-3 ganger før meg. Det var ikke sånn når vi var sammen..

M 25

Anonymkode: 24258...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 22.00):

fantaserer om sandwich. En kuk i hvert hull...

Anonymkode: 3023d...ec4

Det er en opphissende for oss gutta også.. når jenta føler seg trygg og nyter det.. rått..👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moden 20 åring med deilige pupper. 

Anonymkode: 9c215...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenner på at sex er et fag på videregående og at jeg er lærer.

Vi har selvfølgelig både teori og praksis😂 Alle jentene må gjennom praktiske prøver med meg.

Anonymkode: f2174...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame som sitter skrevs over meg men eg slikker og samtidig bli sugd av jente nr2..😀👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seksuelle fantasier er alltid om andre kvinner.

Har det veldig fint med min mann, altså.

33874648_016_d578.jpg

Anonymkode: 4ba37...cee

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye eldre damer enn meg! Kan tenne på mye, men dette opptar fantasiene veldig ofte.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (På 30.11.2024 den 16.32):

kjemi er alt, så hyggelig dere har tonen med hverandre, fellesskap er deres styrke. Takk for gavene. 

Tusen takk! 🙏 

Her treffer du virkelig nerven i det. At det må være kjemi og at det ikke bare holder at en elsker tilfredstiller Konen min seksuelt men at han også er trygg i oppgaven med både å være hennes dominante elsker og min overmann på en respektfull men fast måte.

For det jeg eggentlig drømmer om er at dama mi skal møte en elsker som både gir henne den sexen jeg ikke klarer og gi samtidig som han respekterer det hun har med meg og kan være en kammerat med meg. 

For jeg vil absolutt vise respekt for en Mann som evner å tilfredsttille Konen min med den dominante sexen hun nok har lengsel om.

For jeg burde jo da være submisive takknemlig for at noen gjør den jobben jeg kommer til kort med! 

Må selvfølgelig innerømme at min stolthet fikk seg en knekk da hun var med sin jobbkolega og fortalte med stjerner i øya at hun kom hardt da han tok henne doggy style. Noe jeg aldri har klart. 

Men jeg lærte meg å både godta det men også å være submisive og respektfull da han kom på besøk.

Problemet var da at han begynte og bli krevende ovenfor min Kone og prøvde å få henne til å gå fra meg for og kun bli med han. 

Det var det som vsr hovedgrunnen til at hun gjorde det slutt noe hun har vært helt ærlig om med meg. For som hun sa til meg, han gir meg orgasmer i styrke som du dessverre aldri har vært i nærheten av å gi. 

Da hun først sa det ble jeg helt knust men med tiden har jeg lært meg til å være glad for den nytelse hun faktisk får både av meg men også av andre. 

Derfor må jeg bare være lykkelig over at hun elsker min oral sex og elsker både den økonomiske trygghet jeg gir I tillegg til mine submissive egenskaper i forholdet og hjemmet. 

Jeg vurderer faktisk med hennes tillatelse å legge ut en kontaktannonse der hun er ute etter en trygg, dominant og erfaren elsker som også kan være en kammerat til meg som vi begge vil være submisive til. 

Men kun seksuelt for Konen min. Jeg vil jo isåfall bare være en som er ektemann til hans elskerinne samtidig som jeg også vil anse han som sjefen når han er med dama mi. 

Men mange menn tror med en gang at det betyr de kan erstatte meg som ektemann. Det er nok p.g.a det manlige egoet som vi trenger en Kvinne til å temme. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (20 timer siden):

Mye eldre damer enn meg! Kan tenne på mye, men dette opptar fantasiene veldig ofte.

🤩 Husk at de fleste av oss ektemenn og manlige kjæresten ville sett det som spennende og extremt opphissende om dama vår hadde seg med en veninne eller annen dame. Jeg hadde til og med vært helt ok med å spille annen fiolin i forholdet om Konen min ønsket ei dame på si. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 19.28):

Må nesten stille meg bak denne jeg også

Anonymkode: e07cd...a95

Spør henne om hun  kan låse ditt utstyr inn i kyskhetsbur og at du ønsker at sekslivet sksl handle om hennes nytelse og tilfredstillelse. Det gjorde jeg da jeg kunne sagt det samme. Nå er vi begge tent på hverandre på en utrolig sterk måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 30.11.2024 den 11.05):

Her var det mange kloke refleksjoner. Tusen hjertelig takk for at du velger å dele 💕. Det er jo samspillet som er det aller viktigste, og det som bør være i fokus etter mitt syn.

Veldig bra at du har så god selvinnsikt. Det vil jeg tro hun synes er veldig tiltrekkende 😍

Heier på dere 🥳🥳🥳.

Tusen takk! 🥰

Viktig med selverkjennelse og selvinnsikt. Selv om det noen ganger kan oppleves ydmykende når vi må erkjenne vår egen utilstrekkelighet. 

Viktig å vite vår egen verdi men også viktig å vite våre begrensninger. For når alt det sumeres opp vil det føre til ett mer tilfredstillende liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 8.15):

Jeg drømmer om å bli knullet av flere menn samtidig… Men det får jeg vel aldri oppleve, er i et forhold med en impotent mann:-(

Anonymkode: 1ab02...ad0

Du burde vært min samboer. En dame og flere menn er en utrolig opplevelse. 

Anonymkode: d2680...404

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har virkelig ingen spenstige fantasier. Det lille jeg måtte ha, er mine. De deles ikke med partner. Det er ikke ønsker jeg har. Kun fantasier.

Anonymkode: af5f3...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har virkelig ingen spenstige fantasier. Det lille jeg måtte ha, er mine. De deles ikke med partner. Det er ikke ønsker jeg har. Kun fantasier.

Anonymkode: af5f3...1e6

Så du ønsker ikke at det skal kunne oppleves? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 2.26):

Har en lignende🤭 Jeg hadde en mannlig kollega på en sommerjobb i ungdomstiden. Han var eldre enn meg og vi flørtet endel. Men det ble aldri noe. 10 år senere drar min samboer og jeg til en kiropraktor med babyen vår. Da vi kommer inn på kontoret hans så syns jeg det er noe kjent med han. Vi utveksler blikk, og under behandlingen så ligger babyen min oppå meg mens han står over der igjen og justerer babyen samtidig som han kikker meg dypt i øynene. Jeg blir helt satt ut av dette. Så spør han om vi kjenner hverandre. Da husker jeg at det er han høye mørke fra sommerjobben. 
På neste behandling drar jeg alene uten samboer. Vi prater om sommerjobben, samtidig som han igjen holder blikket mitt med de mørke brune øynene sine. Han setter seg tett inntil meg på behandlingsbenken. Jeg er ikke så høy så jeg rekker ikke ned til gulvet med bena mine. Da sier han at jeg er en langbeinet skjønnhet uten de lange beina 🫣 jeg var ekstremt kåt i mndene etter fødsel så dette gjorde meg helt skjelven. Jeg fantaserte da om at han skulle ta meg der og da. Hadde jeg ikke hatt med babyen min så kunne det kanskje vært en mulighet. Men jeg turte ikke å dra tilbake til han etter dette. Et par år senere møtte jeg han igjen da jeg trente på treningsstudioet hvor han hadde kontor. Vi møttes ofte og blikkene var like intense da. Siden den gang har jeg ofte fantasert om å bestille en kiropraktor time til meg selv. Men det blir med fantasien🤭

Anonymkode: 0ec96...bb0

Så du var utro rett etter du fikk barn. Classy 👎

Anonymkode: d7607...907

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 9.18):

Min kones fantasi var sex med unge gutter ( kanskje fordi vi giftet oss svært unge) min fantasi var å se henne i en slik situasjon, noe hun ikke hadde lyst til.

Men med mye planlegging fikk jeg til begge deler, og hun vet fortsatt ikke at jeg fulgte med på det hele, nå kommer sommeren og da byr mulighetene seg for en reprise.

Anonymkode: 319cb...da4

"Unge gutter"? Hvis det betyr det jeg frykter er dette ulovlig. Rapporterer kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så du var utro rett etter du fikk barn. Classy 👎

Hvor står det at hun var utro?

Anonymkode: aca14...64d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt:

Jeg sender deg en sms der det står : Hei vennen, er hjemme kl 6. Er du flink jente og skrur opp varmen på stua og legger den tjukke dyna dobbel oppå spisebordet..

Så tar du på den sorte blondetoppen du fikk til jul og bare den og stiller deg på alle 4 på dyna til jeg kommer hjem.

Så i 6 tida kommer jeg hjem, går inn og henger av meg jakken og ser den herlige hvite rumpa di lyse mot meg fra spisebordet...

Jeg har god tid så tar av litt klær, sjenker meg en god konjakk og setter meg på en stol bak deg..Sånn sitter jeg et par minutter og bare nyter synet og duften fra deg, nipper litt til konjakken.. før jeg legger håndflata forsiktig  på innsiden av det nakne låret ditt..
Du skvetter til med det samme som av et elektrisk støt mens jeg skiller lårene dine og ser rett opp i den glipende fitta .Trykker overkroppen din  forsiktig ned sånn at jeg får fitta di i riktig posisjon og sprer beina dine enda litt til...så kommer tunga på klitten....

Bred myk tunge først..forsiktig forsiktig bare..rolig..Når du begynner støte underlivet mot munnen min og stønne, tar jeg høyre hånd fra siden under den myke magen din og masserer klitten med fingrene...mens jeg trekker hodet litt bakover og stikker tunga rolig laangt opp i fitta di..
Du er allerede så plaskvåt at fittesafta drypper av deg..og jeg har lang tunge , slikker i meg hver dråpe jeg får..

Sånn jobber jeg på rolig rolig..slikker i meg alt du gir meg av herlig fittesaft mens jeg masserer klitten sakte...

Når jeg tar venstre hånda opp til brystet og masserer brystvorta kommer du i munnen min, hardt med et dypt stønn..og du kommer lenge vennen.. holder orgasmen din i gang så lenge jeg bare klarer....Så siger du sammen og jeg trekker dyna over deg og lar deg hvile..
Du får ikke hvile lenge da..nå kler jeg av meg ..tar er godt grep i hoftene dine og reiser deg opp på alle 4 igjen..Åpner fitteleppene dine med hånda og glir kuken rolig opp i deg..helt i bånn og jeg er stor vennen..

Står bare sånn en stund helt rolig og stryker hoftene dine..ryggen og brystene mens du har kuken min helt opp i livmorhalsen..Før jeg begynner å lage pumpebevegelser med kukhodet..samme muskler som skyter ut sæden når kuken spruter...

Står rolig og stryker hele deg og pumper og  pumper samtidig..Og du holder ikke lenge før du begynner å jukke mot kuken vennen..og nå er jeg så kåt at jeg tar hoftene dine i et jerngrep og bare råknuller deg..hardt og krevende..og sædfyller deg med et dypt dypt stønn..Stråle etter stråle med varm sæd rett opp i livmorhalsen mens du hyler og kommer og kommer...og fitta melker kuken til siste sæddråpe...Så trekker jeg over dyna og lar deg hvile igjen mens jeg drikker opp konjakken og nyter synet av deg bare..

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...