AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #161 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 21.13): Fantastisk historie ❤️ Akkurat dette er hva jeg fantaserer om at min 50+ kone skal få oppleve, men sier hun ikke vil selv om jeg vet hun tenner på unge veltrente menn, gjerne også velutstyrte. Vi snakker av og til om hvem og hva vi tenner på. Det har vært et par ganger at hun har avtalt en "lunsjdate", men trakk seg i siste liten dessverre. Jeg har ingen problemer verken med lyst eller evne, men tenner likevel på dette. Anonymkode: 4d8d8...bd3 Min kones fantasi var sex med unge gutter ( kanskje fordi vi giftet oss svært unge) min fantasi var å se henne i en slik situasjon, noe hun ikke hadde lyst til. Men med mye planlegging fikk jeg til begge deler, og hun vet fortsatt ikke at jeg fulgte med på det hele, nå kommer sommeren og da byr mulighetene seg for en reprise. Anonymkode: 319cb...da4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #162 Del Skrevet 15. mai 2023 At en mann som er kanskje 50år eldre enn meg, rolig skal kle av meg, legge meg ned og fingre meg sakte til jeg nesten kommer, igjen og igjen til jeg ikke har noe valg og kommer i hånda hans. Han ser meg i øynene og snakker rolig til meg underveis. Føles tabu men sykt tennende. Anonymkode: 8a312...660 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 16. mai 2023 #163 Del Skrevet 16. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 11.07): Jeg er kvinne, tenner på å bli tatt røft av flere menn samtidig. Gangbang, DP, glory hole og diverse. Fantaserer som oftest om sex med tre menn samtidig, noen ganger er det politimenn, leger, brannmenn, piloter, menn i uniform generelt, haha. Når jeg har vært i forhold har jeg fantasert om mennene på arbeidsplassen til daværende type, at de knuller meg bak hans rygg. Jeg er fullstendig imot utroskap og kommer aldri til å være utro, men igjen, fantasi.. Anonymkode: 25aa6...42b Denne!! Bare tanken på å komme hjem, klissete i trusa, røde merker på rumpa, blussende kinn og «kjære, jeg har vært en tøs, straff meg» 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #164 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg er sexuell pyroman så jeg tenner på alle fantasier. Burn baby burn! Anonymkode: 4d809...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #165 Del Skrevet 18. mai 2023 To ting: 1. Å bli facefucked av en dame og hun presser fitta ned på ansiktet mitt når hun squirter så jeg får det i munnen og over hele ansiktet. 2. En slags gloryhole for damer. Å slikke en ukjent fitte. At jeg går inn i et rom og der er det en fitte som jeg må slikke til dama kommer. Anonymkode: 73d3f...fa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #166 Del Skrevet 18. mai 2023 En dame på ansiktet og en på kukken samtidig. Å spise cream pie til jeg blir hard nok igjen til å knulle på nytt. Å ligge med en venninne av dama mens dama ser på. Anonymkode: 73d3f...fa6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 19. mai 2023 #167 Del Skrevet 19. mai 2023 Jeg fantaserte mye før om at de damer som jeg diskuterte med og som gav utrykk for at de syntes jeg var en mans-sjåvinist gir meg ørefik, dytter meg ned og setter seg på ansiktet mitt å urinerer mens jeg må svelge å slikke unna så godt jeg klarer og at dem ler når de oppdager at jeg blir kåt av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 27. mai 2023 #168 Del Skrevet 27. mai 2023 Dubidu skrev (På 15.5.2023 den 0.29): flere sexy damer, kler mer og mer av seg, bytter på å å sitte på meg og erter meg. til slutt helt nakne, alle med fin dott på musa. se for meg at fitta svulmer når hun blir opphisset - men formen er vel lik uansett🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnet Mitt Skrevet 28. mai 2023 #169 Del Skrevet 28. mai 2023 Tenner på tanken om å være den hemmelige FF'en til en yngre kvinne, gjerne ned i midten av 20-åra. Og det har ikke noe å si om hun har type. Gjør det enda mer "ulovlig". Er 57 år selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #170 Del Skrevet 28. mai 2023 At han binder meg fast og gjør det han vil med meg Anonymkode: 2bc3c...e39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #171 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.5.2023 den 14.14): At en mann som er kanskje 50år eldre enn meg, rolig skal kle av meg, legge meg ned og fingre meg sakte til jeg nesten kommer, igjen og igjen til jeg ikke har noe valg og kommer i hånda hans. Han ser meg i øynene og snakker rolig til meg underveis. Føles tabu men sykt tennende. Anonymkode: 8a312...660 Same!! Spesielt det med øyekontakt, at han er rolig og fattet, har selvtillit og vet akkurat hvordan han skal fingre.. Anonymkode: 4c7f1...569 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #172 Del Skrevet 12. oktober 2023 real frisert bred busk hos kvinner. Anonymkode: 9c215...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #173 Del Skrevet 12. oktober 2023 Jeg en jente på 16 som en vinterhelg blir med 4 mørkhudet menn på en hyttetur. Jeg tok i meg mye alkohol og ble kledd naken. Var så kåt. Alle kom i meg og jeg var ubeskyttet. Våknet i seng med 2 av dem. Klærne min var gjemt så jeg stod opp naken. Der stod en flaske øl og jeg tømte den og følte meg bedre, la meg i sengen igjen. En av dem andre var våken og oppe, jeg stod opp igjen og på kjøkkenet begynte hanå føle på meg. Vi tok oss en øl og da kom dem andre ut. Jeg fikk ikke klærne min, var helt naken. Alkoholen hadde tatt meg og det ble en ny runde sex på formiddagen. Det gikk i øl og litt enkel mat utover dagen. Ble knullet litt av og til. Slik gikk helgen, mye drikke og deilig sex. Noen uker etterpå oppdaget jeg at jeg var gravid, en mørkhudet spire i kroppen min. Anonymkode: bbe40...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #174 Del Skrevet 12. oktober 2023 damer med skikkelig dusk på musa kl er av seg sakte....jeg rekker å gjette fargen på dotten, og blir noen ganger overrasket Anonymkode: a654a...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #175 Del Skrevet 12. oktober 2023 Damer som bruker bind..Dere er NR. 1 😃 Utrolig feminint, veldig deilig at dere bruker det 😃 Det er noe helt ubeskrivelig feminint med jenter/damer som går med bind...uansett om det er truseinnlegg eller bind, det er bare helt fantastisk 😃 (Min fetisj) Anonymkode: d5001...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 12. oktober 2023 #176 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ikke noe spennende, alle mine fantasier er ganske kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #177 Del Skrevet 13. oktober 2023 At partneren min binder meg fast og gjør som han vil. Jentekos mens kjæresten min ser på. Fantaserer om å kle av og kose med store, deilige pupper og å slikke- og fingre mus Anonymkode: e3fe1...e10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #178 Del Skrevet 13. oktober 2023 Snok1 skrev (På 8.5.2023 den 15.47): Vi har realisert denne fantasien med en mann som er submissiv overfor oss begge. Skal møte ham igjen til helgen.😍 Denne har jeg også som fantasi og som en veldig nysgjerrighet... kanskje ikke sub.. Dama vil gjerne prøve tog med meg i henne.... Hva fikk dere mest ut av det? Anonymkode: bb83b...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #179 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg tenner på alt fra helt vanlige fantasier om nabodama, til virkelighetsfjerne som dreier seg om primitiv kult og sekt, og masse tabu. Ikke av typen jeg tenker på å oppleve, bare for å utfordre fantasien. Anonymkode: eed7f...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #180 Del Skrevet 13. oktober 2023 fantasier er et min mening noe som også kan oppnås i realiteten. Moro er det. Anonymkode: 9c215...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå