AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #21 Skrevet 23. mai 2021 Jeg har til og med klart å svelge luft "i vranga", det var grusomt. Anonymkode: 50090...03d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #22 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har til og med klart å svelge luft "i vranga", det var grusomt. Anonymkode: 50090...03d Oi, det hørtes ekkelt ut! Altså, ikke spytt, men rett og slett luft? Det er på en måte det jeg føler at jeg gjør også, men det renner liksom spytt ned av seg selv... Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #23 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har til og med klart å svelge luft "i vranga", det var grusomt. Anonymkode: 50090...03d Oi, det hørtes ekkelt ut! Altså, ikke spytt, men rett og slett luft? Det er på en måte det jeg føler at jeg gjør også, men det renner liksom spytt ned av seg selv... Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #24 Skrevet 23. mai 2021 Det er ubehagelig, gjør det en sjelden gang og har gjort det så lenge jeg kan huske. Men etter jeg ble gravid har det skjedd ofte , bare nevner det dersom det kan være en forklaring for deg 😄 Det er i det minste lett å sjekke uten å gå til lege. Anonymkode: 40744...b9f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #25 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det skjønner jeg! 😅 Huff altså. Jeg tror jeg har hatt lett tendens til det før også, vanskelig å huske egentlig. Har blitt veldig klar over det nå som det har skjedd jevnlig i det siste, da. TS Anonymkode: 413c8...e44 Tenker ikke så mye på det i de periodene det er bra. Jeg blir mer obs på det når jeg har hatt en runde. Særlig hvis det har vært veldig ubehagelig. Det kan oppleves som skremmende, det har hendt at jeg tror jeg stryker med. Ikke noe uvanlig syn at jeg legger på trappa ute med hodet ned for å prøve å lette å få opp igjen ting og tang. Er de eneste gangene jeg misliker å bo alene. Anonymkode: 739e1...01a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #26 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker ikke så mye på det i de periodene det er bra. Jeg blir mer obs på det når jeg har hatt en runde. Særlig hvis det har vært veldig ubehagelig. Det kan oppleves som skremmende, det har hendt at jeg tror jeg stryker med. Ikke noe uvanlig syn at jeg legger på trappa ute med hodet ned for å prøve å lette å få opp igjen ting og tang. Er de eneste gangene jeg misliker å bo alene. Anonymkode: 739e1...01a Huff, det er så ubehagelig! Jeg tenker også på det i perioder det skjer ofte, glemmer det egentlig så fort det går et par uker uten at det skjer. Nesten så jeg lurer på om det skjer oftere når jeg tenker på det. Hvor ofte opplever du at det skjer i dine perioder? Hver uke? TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #27 Skrevet 23. mai 2021 Hvis det er deg som også har bekymret deg for leamus i noen uker (måneder?) nå så vil jeg anbefalt deg å bare få dratt til legen. Det er ikke meningen at du skal gå og være såpass plaget av bekymringer så lenge, da er det bedre å bare få bestilt en time og få det overstått. Anonymkode: 8beee...e2d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #28 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huff, det er så ubehagelig! Jeg tenker også på det i perioder det skjer ofte, glemmer det egentlig så fort det går et par uker uten at det skjer. Nesten så jeg lurer på om det skjer oftere når jeg tenker på det. Hvor ofte opplever du at det skjer i dine perioder? Hver uke? TS Anonymkode: 413c8...e44 Kan være at jeg gruer meg for å svelge noen dager etter en særdeles ubehagelig episode. Men får det på avstand etterhvert. Blir litt anspent. Kan slite med det par tre dager, så kan det gå månedsvis før neste runde. Sist nå så svelgte jeg spytt, det var et engangstilfelle. Før det, så har det gått veldig bra det siste året. Prøver å passe meg, kjenner gangen i det. 😉 Anonymkode: 739e1...01a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #29 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis det er deg som også har bekymret deg for leamus i noen uker (måneder?) nå så vil jeg anbefalt deg å bare få dratt til legen. Det er ikke meningen at du skal gå og være såpass plaget av bekymringer så lenge, da er det bedre å bare få bestilt en time og få det overstått. Anonymkode: 8beee...e2d Nei, det er ikke meg 😊 TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #30 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være at jeg gruer meg for å svelge noen dager etter en særdeles ubehagelig episode. Men får det på avstand etterhvert. Blir litt anspent. Kan slite med det par tre dager, så kan det gå månedsvis før neste runde. Sist nå så svelgte jeg spytt, det var et engangstilfelle. Før det, så har det gått veldig bra det siste året. Prøver å passe meg, kjenner gangen i det. 😉 Anonymkode: 739e1...01a Jeg skjønner, sikkert godt å vite at det tross alt gir seg og at det kan bli lenge til neste gang 😊 Jeg synes det er ekkelt at det skjer så og si ukentlig her, synes det er ofte. TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #31 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner, sikkert godt å vite at det tross alt gir seg og at det kan bli lenge til neste gang 😊 Jeg synes det er ekkelt at det skjer så og si ukentlig her, synes det er ofte. TS Anonymkode: 413c8...e44 Det er heller ofte. Håper at det roer seg og at du blir kvitt problemet. Anonymkode: 739e1...01a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #32 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Oi, det hørtes ekkelt ut! Altså, ikke spytt, men rett og slett luft? Det er på en måte det jeg føler at jeg gjør også, men det renner liksom spytt ned av seg selv... Anonymkode: 413c8...e44 Bare luft, og jeg skjønte ingenting. Heldigvis var jeg ikke alene, så jeg ble dunket på ryggen til jeg klarte å puste igjen. Jeg har fått helt angst for at det skal skje igjen, var så skremmende! Anonymkode: 50090...03d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #33 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hele tiden!!😩 Anonymkode: dea66...f86 Hvor ofte? Hver uke? Det gjør jeg 😱 TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #34 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Bare luft, og jeg skjønte ingenting. Heldigvis var jeg ikke alene, så jeg ble dunket på ryggen til jeg klarte å puste igjen. Jeg har fått helt angst for at det skal skje igjen, var så skremmende! Anonymkode: 50090...03d Hørtes virkelig skremmende ut! Håper du aldri opplever det igjen. TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #35 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svelger feil både mat og spytt støtt og stadig. Anonymkode: 1a474...43d Sånn på ukentlig basis, som meg? Blir mer og mer redd for hver gang det skjer 😬 TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #36 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er heller ofte. Håper at det roer seg og at du blir kvitt problemet. Anonymkode: 739e1...01a Ja, jeg håper det, blir litt bekymret 😬 TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #37 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ubehagelig, gjør det en sjelden gang og har gjort det så lenge jeg kan huske. Men etter jeg ble gravid har det skjedd ofte , bare nevner det dersom det kan være en forklaring for deg 😄 Det er i det minste lett å sjekke uten å gå til lege. Anonymkode: 40744...b9f Hehe, det er jeg veldig sikker på at jeg ikke er, men takk for info 😄👍 Har hørt at flere gravide opplever det, faktisk! Og gratulerer så mye med graviditeten! ❤️ TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #38 Skrevet 24. mai 2021 Flere som opplever dette, og som har hatt det en stund uten at det har vært noe farlig? 😊 TS Anonymkode: 413c8...e44
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #39 Skrevet 24. mai 2021 Det er veldig vanlig. Det er også vanlig å få problemer med å svelge hvis man er redd for å sette i halsen. Det beste du kan gjøre er å glemme det en stund. Anonymkode: 8beee...e2d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #40 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er veldig vanlig. Det er også vanlig å få problemer med å svelge hvis man er redd for å sette i halsen. Det beste du kan gjøre er å glemme det en stund. Anonymkode: 8beee...e2d Takk for svar! 😊 Merker at jeg har blitt veldig opphengt i det nå ja, må prøve å glemme det igjen 😛 TS Anonymkode: 413c8...e44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå