AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #21 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Innekatter krever mer en utekatter da de må lekes med, aktiviseres, du må ha to katter, tåler å være alene i kortere perioder enn utekatter, må ha litt hyller og diverse slik at de får litt større «areal» å boltre seg på, du må sikre vinduer, burde ha kattegress og muligheter for at de får luftet seg, du kan gå i bånd med de++ Jeg er kjempe for innekatter og mener absolutt at de kan ha like gode liv som utekatter, om ikke bedre, så lenge de får det de trenger. Les deg opp på jackson galaxy, han har mye tips og informasjon om utekatter. Som en her skriver, dyrebeskyttelser har som regel mange innekatter, hør med de så kan de velge ut to katter som passer til deg. Noen katter som feks har FIV, MÅ være inne for å ikke smitte andre katter, så det er en mulighet og. Anonymkode: efb9f...ac4 Enig i dette, jeg har hatt innekatter selv. Det er lurt å ha to (gjerne to fra samme kull, det er i alle fall enklest), og det krever mer av deg som eier mtp tid og å tilrettelegge miljøet. Tenk at du må la katten bruke hele rommet, spesielt i høyden. Katter liker å klatre og å ligge høyt for å ha oversikt. Les deg opp på katters behov og hvordan de kan dekkes innendørs. Anonymkode: 66961...127
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #22 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men dialekt er ikke lov her på kg og «katte» er vel dialekt? Innekatt er 0 problem. Men skaff helst 2, lek mye med dem, lær dem å gå ute i bånd og om du har veranda, kan de vel være der ute? Anonymkode: 39333...4a9 Å kjære vene sånn flisespikkeri! Lite å finne på? Anonymkode: d4d23...728
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #23 Skrevet 23. mai 2021 Katretty skrev (25 minutter siden): En skal alltid ha et mer kattetoalett enn man har katter; altså to toalett til én katt, tre til to osv. Nøyaktig hvorfor det er slik vet jeg ikke men har lest det overalt, så det må være noe i det. Man «skal» ikke, men for mange kan det være lurt. Har aldri hatt mer enn en do, å jeg har hatt både en enslig katt, og et søskenpar, uten at det har vært noe problem. Man må se an kattene rett og slett. Anonymkode: d4d23...728
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #24 Skrevet 23. mai 2021 Innekatt går fint, men det krever en god eier! Les deg godt opp og planlegg for hvordan du vil legge til rette for katten før du skaffer. Ville også anbefalt å få to, dyrebeskyttelsen har ofte par de vet vil fungere fint sammen. Dette hjelper kattene på mange måter! Det er mindre sjanse for at den får separasjonsangst og de vil kunne aktivisere hverandre. Anonymkode: e4437...4aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå