Angelfairy Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 hei sann... gubben og jeg har nå hatt sex i tr dagerpå rad, i håp om at jeg skal bli gravid.. jeg har eggøsning nå, men... tror jeg.. hehe... jeg tar test liggende å vente, men... er det for tidlig å ta test??? han mener at jeg skal a den ikveld men... klemmer fra Cruella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Dersom du har eggløsning nå er det ALTFOR tidelig å ta en graviditetstest, den kan du ta dn dagn mensen ikke kommer. Først skal egget lønse, og deretter møte han små "soldater" og disse blande seg. Så vandrer det nedover egglederen og sånn ca en uke etter eggløsningen vil egget eventuelt feste seg i livmoren. Før dette tidspunktet er det ABSOLUTT INGEN MÅTE kroppen din aner om du har tenkt å bli gravid, og den kan derfor på INGEN måte vise noen tegn på graviditet, du er ikke gravid. Når egget så har festet seg begynner kroppen å produsere hcg, hormonet som graviditetstester reageer på. Det vil ta noe tid før dette skilles ut i urinet, og før nivået er så høyt at det kan registreres på en test, ca en uke til. Derfor, test tidligst den dagen mensen ikke kommer. Selvsagt kan du ta den i morgen, men dersom det er nå de siste tre dagne som er de dagne dere har hatt sex pga eggløsning, så er de GARANTERT negstiv med mindre du ble gravid forrige måned. En eggløsning nå gir ikke utslag på en graviditettest før om 14 dager, gitt at du blir gravid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2005 ok... det var en fin lære for idag... hehe.. tusen hjertlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå